quote:Op maandag 26 december 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg:![]()
Doe dat gewoon vanaf het moment wanneer je er over nadenkt man.
Goede voornemens moet je gewoon gelijk inzetten. niet wachten tot het fucking nieuwjaar is
KLAGT IK KAN GEEN THUMBS UP DOEN IK MOET DAARVOOR POSTEN!quote:Op maandag 26 december 2011 17:11 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht er komt een hele lijst met goede voornemens.
Thumbs up als je dit ook dacht....
matige kickquote:
Ongesteld?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef TheAmazingSun het volgende:
Godver, denk ik welke debiel heeft het over 2012 blijkt dat een of andere autist een topic van 2 jaar oud heeft gekicked.
Gravediggersx 100000
Ongesteld?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef TheAmazingSun het volgende:
Godver, denk ik welke debiel heeft het over 2012 blijkt dat een of andere autist een topic van 2 jaar oud heeft gekicked.
Gravediggersx 100000
Gravediggersx 100000
Klinkt als een goed lijstje... maar waarom aankomen, ik ben 1.80 en weer 70 kilo... maar ik vind het prima zo... of is het bij jou erger dan dat ?quote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef Emm16 het volgende:
Mijn voornemens voor 2014 ghihi
- gezond leven
- aankomen
- aardiger zijn tegen mensen
- complimenten geven aan random mensen
- minder geld uitgeven aan onzin dingen
- goede cijfers blijven halen
u ongesteld brah?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef TheAmazingSun het volgende:
Gravediggersx 100000
Deze man ziet weer een kansquote:Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed lijstje... maar waarom aankomen, ik ben 1.80 en weer 70 kilo... maar ik vind het prima zo... of is het bij jou erger dan dat ?
Uiteraard, zat kwaliteitsvrouwen hier op FOK! die wanhopig zijn he... anders zaten ze hier niet op FOK! zo vaak hoor als je ontzettend gelukkig warenquote:
Dus iedereen op FOK! is niet ontzettend gelukkig?quote:Op zondag 15 december 2013 16:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
Uiteraard, zat kwaliteitsvrouwen hier op FOK! die wanhopig zijn he... anders zaten ze hier niet op FOK! zo vaak hoor als je ontzettend gelukkig waren
Dankjewel zeg, wat lief van jequote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Rodawa het volgende:
Hoor je dat, Emm16? F1978 ziet een kans omdat je wanhopig bent.
Nou, veel plezier samen hè.
Wou je zeggen dat deze mensen dolgelukkig zijn danquote:Op zondag 15 december 2013 16:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dus iedereen op FOK! is niet ontzettend gelukkig?
Het feit dat jij sociaal gezien niet gelukkig bent betekent niet meteen dan iedereen die op dit forum zit sociale problemen heeft. Je eigen situatie generaliseren op een bepaalde groep om zo te kunnen denken dat je 'lotgenoten' hebt gevonden is alleen maar jezelf voor de gek houden.quote:Op zondag 15 december 2013 16:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat deze mensen dolgelukkig zijn dan![]()
op een forum maar berichten achterlaten voor elkaar en waarvoor om elke keer meningsverschillen te hebben over alles...wow... echt om geil van te worden
Shit, je hebt me doorquote:Op zondag 15 december 2013 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het feit dat jij sociaal gezien niet gelukkig bent betekent niet meteen dan iedereen die op dit forum zit sociale problemen heeft. Je eigen situatie generaliseren op een bepaalde groep om zo te kunnen denken dat je 'lotgenoten' hebt gevonden is alleen maar jezelf voor de gek houden.
Dat is wel zeker jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Meer dan jij durft toe te geven.
Ik vind FOK!ken best leuk, of kan dat niet aangezien je theorie daardoor in het water valt en niet iedereen hier meer een sociale mislukking is zoals gequote?quote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is wel zeker jadoe jij maar alsof je je geweldig door FOK! gaat voelen hoor, good luck with that
Sorryquote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik vind FOK!ken best leuk, of kan dat niet aangezien je theorie daardoor in het water valt en niet iedereen hier meer een sociale mislukking is zoals gequote?
En ik vind jou echt niet wanhopig hoorquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef Emm16 het volgende:
Mijn voornemens voor 2014 ghihi
- gezond leven
- aankomen
- aardiger zijn tegen mensen
- complimenten geven aan random mensen
- minder geld uitgeven aan onzin dingen
- goede cijfers blijven halen
Dankzij jou zal ik nooit weten hoe het is om een FOK!ster te neuken verdomme, vieze player dat je bent.quote:Op zondag 15 december 2013 16:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
En ik vind jou echt niet wanhopig hoor![]()
ik was zelf gewoon even negatief, sorry daarvoor
Deceptiequote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dankzij jou zal ik nooit weten hoe het is om een FOK!ster te neuken verdomme, vieze player dat je bent.
Smoothquote:Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed lijstje... maar waarom aankomen, ik ben 1.80 en weer 70 kilo... maar ik vind het prima zo... of is het bij jou erger dan dat ?
Alleen voor die opmerking zal ik hier nog jaren blijven, hahahahahaquote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Smooth
Jij bent de enige hier die zwaar wanhopig is. Daarbij ben je ook nog eens een kut user.
hahahaha lekker voor jequote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dankzij jou zal ik nooit weten hoe het is om een FOK!ster te neuken verdomme, vieze player dat je bent.
Als je triestheid in één persoon moet uitbeelden pak ik een foto van jou.quote:Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef F1978 het volgende:
En mensen die denken dat zoals ik op FOK! ben, dat ik ook zo in het echt ben
FOK! was mijn enige kans op pussy en jij hebt die kans ontnomen van mij, ik bedoel welke man kan hier nou tegenop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
FOK! was mijn enige kans op pussy en jij hebt die kans ontnomen van mij, ik bedoel welke man kan hier nou tegenop?Wie zegt dat die foto van mijzelf isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ok danquote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je triestheid in één persoon moet uitbeelden pak ik een foto van jou.
Zal me niks verbazen dat jij er zo uitzietquote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die foto van mijzelf is
Klopt, maar helaas... komt niet eens in de buurt... ik hou erg van Klonen namelijk hahahahaquote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen dat jij er zo uitziet
Wat is dezequote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok danzo mag ik het horen, ga nu maar je liefje Angel-Joy neuken ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |