Welk onderhoud?quote:Op maandag 26 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Aanschaf is het probleem niet, maar dat onderhoud
1/18 of 1/43?quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
Wij mij zo'n nieuwe mini cooper geeft mag met me trouwen.
Heel duur. Die was echt ver boven mijn niveau.quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef twi het volgende:
Hoeveel zou dat meisje uit de tram gekost hebben, heloef?
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.quote:Op maandag 26 december 2011 15:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad. De reizen die ik voor mijn werk moet maken zijn prima met het openbaar vervoer te doen en verder fiets ik gewoon te graag.
Een relatie kost geld en tijd, etentjes, treinkosten, gezamenlijke vakantie's enzovoort.quote:
De schaalquote:
Ik ga het ook nog wel doen, zeker. Heb er alleen niet geweldig veel haast meequote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.
Er vanuit gaande dat je genoeg geld hebt als je fulltime werkt en nog thuis woont, zou ik echt niet weten waarom je het niet zou doen.
Wat dacht je van de IKKANHETIKKANHETIKKANHETWHOOOPTIEDOOOOOO-factorquote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.
Er vanuit gaande dat je genoeg geld hebt als je fulltime werkt en nog thuis woont, zou ik echt niet weten waarom je het niet zou doen.
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga het ook nog wel doen, zeker. Heb er alleen niet geweldig veel haast mee
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel duur. Die was echt ver boven mijn niveau.
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Of de Tumbler of Batpod.![]()
Zij ookquote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.
Maar je krijgt er veel voor terugquote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie kost geld en tijd, etentjes, treinkosten, gezamenlijke vakantie's enzovoort.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.Die is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Dat is mijn grootste vergissing van 2011 samen met dat ik mijn beste vriendin vertelde dat ik haar leuk vond.quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.
[..]
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.Wil je met me trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Met Sam of Dean erin zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van de IKKANHETIKKANHETIKKANHETWHOOOPTIEDOOOOOO-factor
Dat wel natuurlijk.quote:
Voor Capstan is dat wellicht iets andersquote:
Jij bent ook niet moeilijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn rijbewijs B van je?
He! Ik ben harstikke leuk ja.quote:
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijsquote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn rijbewijs B van je?
Dat is geen fout, kansloos je beste vriendin een leven lang leuk vinden is kansloos. Maar dat sprak voor zichzelf toen ik voor de eerste keer het woordje kansloos gebruikte.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste vergissing van 2011 samen met dat ik mijn beste vriendin vertelde dat ik haar leuk vond.
Zo lang ik in die auto('s) mag rijden vind ik het prima.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijs
You touch ons heloefboefje, you diequote:
En mannen altijd maar klagen na de scheiding. Voor het trouwen doen we precies hetzelfde de andere kant op.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijs
Prima. Maar de BMW 3-serie is dan voor mijquote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lang ik in die auto('s) mag rijden vind ik het prima.
Als ik er dan eens aan begin, zal ik vast wel blij zijn als het ook allemaal lukt, jaquote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor Capstan is dat wellicht iets anders
Hm vooruit, maar welke motor krijg ik dan voor erbij?quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima. Maar de BMW 3-serie is dan voor mij
Of toch de VW Passat
Argh!
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuinquote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
En mannen altijd maar klagen na de scheiding. Voor het trouwen doen we precies hetzelfde de andere kant op.
Ligt aan het budget, je eigen voorkeur, en meer van die dingen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm vooruit, maar welke motor krijg ik dan voor erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Ik denk niet dat er veel mensen trouwen met de gedachte dat 't niet voor 't echie isquote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuin![]()
Dat denkt denk ik iedereen die trouwt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuin![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ligt aan het budget, je eigen voorkeur, en meer van die dingen.Welk budget? Neem me mee naar een paar motorzaken en ik vind wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik nog maar geen aanzoek danquote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwen...pfffff ik moet er nog ff niet aan denken zeg
Ik ook niet, dus de 50 jaar zal nooit in mijn tuin komen te staan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwen...pfffff ik moet er nog ff niet aan denken zeg
Ligt eraan hoeveel gezeik je van 'r krijgt als je 't niet doetquote:Op maandag 26 december 2011 16:03 schreef minnemin het volgende:
ik denk dat men met trouwen op een gegeven momen wat makkelijker wordt. Ach, als hij/zij dat nou graag wil...
Contactadvertentie van Sinosappel: Gezocht: Belastingvoordeeltjesquote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
Ach ja als mijn vriend dat nou zo graag zou willen....why not. Bovendien zitten er leuke belastingvoordeeltjes aan vast
Is dat niet steeds minder geworden?quote:Op maandag 26 december 2011 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
Bovendien zitten er leuke belastingvoordeeltjes aan vast
quote:Op maandag 26 december 2011 16:05 schreef Murdera het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van trouwen ook niet zo?
quote:Op maandag 26 december 2011 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Contactadvertentie van Sinosappel: Gezocht: Belastingvoordeeltjes
Ik ook niet maar als het nou heel belangrijk zou zijn voor mn vriend...quote:Op maandag 26 december 2011 16:05 schreef Murdera het volgende:
Ik zie de toegevoegde waarde van trouwen ook niet zo?
quote:Op maandag 26 december 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welk budget? Neem me mee naar een paar motorzaken en ik vind wel wat.
Mijn spaarrekening is eindigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op maandag 26 december 2011 16:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening is eindig
Joh geef dat meisje een leuke motor, een VW Scirocco is ook al mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam veranderen zou voor mij niet hoeven. Maar ik ben wel zo'n numbnuts die het hele plaatje al voor zich ziet. Koets met 6 paarden, knalfeest, you name itquote:Op maandag 26 december 2011 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet maar als het nou heel belangrijk zou zijn voor mn vriend...
Maar die onzin van je naam veranderen enzo zou ik ook niet aan doen
Ik wil ze allebei graag beantwoorden, maar ik ben in een aardige bui vandaag.quote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Puntenjager het volgende:
[inbraak op speedslowchat]
Twee vragen:
1) Waarom post iemand hier zulke foto's van zichzelf!??![]()
2) Waarom stuurt de betreffende fokster mij vervolgens een positieve DM op zo'n reactie !?? Didn't I make myself clear!??![]()
En het gebeurt me niet alleen op Fok ofzo. Irl heb ik een keer een wijf uitgemaakt voor mongooltje... Ik kreeg geen glas bier in mijn gezicht, nee ik kreeg een biertje aangeboden!! => blablaleuk, ik zie je wel vaker hier in de stad. Wat studeer je!? Ik heet xyz. Goh gezellig, leuk blablabla
[/inbraak op speedslowchat]
tjah ik was geshockeerd. Mijn biefstuk vanavond zal niet meer hetzelfde zijn...quote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Puntenjager het volgende:
Twee vragen:
2) Waarom stuurt de betreffende fokster mij vervolgens een positieve DM op zo'n reactie !?? Didn't I make myself clear!??![]()
En het gebeurt me niet alleen op Fok ofzo. Irl heb ik een keer een wijf uitgemaakt voor mongooltje... Ik kreeg geen glas bier in mijn gezicht, nee ik kreeg een biertje aangeboden!! => blablaleuk, ik zie je wel vaker hier in de stad. Wat studeer je!? Ik heet xyz. Goh gezellig, leuk blablabla
quote:Op maandag 26 december 2011 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei graag beantwoorden, maar ik ben in een aardige bui vandaag.
De echte vraag hier is: Waarom post je zo'n reactie?quote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Puntenjager het volgende:
Twee vragen:
Geen flauw idee man. Ik breek hier ook maar in.quote:Op maandag 26 december 2011 16:15 schreef Puntenjager het volgende:
Twee vragen:
Er zijn ook genoeg mensen die er positief op reageerden.quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef stefanhaan het volgende:
Sommige vrouwen denken nou eenmaal dat ze lekker zijn.
Je weet pas hoe leuk dat is als je het gedaan hebt..quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Joysa het volgende:
De echte vraag is... Waarom post je je tieten op fok.
Ik denk dat die sowieso geen chicks kunnen krijgen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die er positief op reageerden.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet pas hoe leuk dat is als je het gedaan hebt..
Ik vind het maar aandachtshoeren.quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet pas hoe leuk dat is als je het gedaan hebt..
mamaquote:Op maandag 26 december 2011 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die er positief op reageerden.
Beetje tegenwicht aan al dat hosanna-gedoe nav zo'n zeekoe vind ik wel op zijn plaats eigenlijk. Straks denkt ze werkelijk nog dat ze een fotomodel is... Meldt ze zich aan bij een modellenbureau en wordt zo nog veel harder gekwetst. Ik wil mijn medemens een beetje beschermen weet jequote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De echte vraag hier is: Waarom post je zo'n reactie?
Iets met smaken verschillen. Ik ken genoeg mensen die alleen maar zo groot mogelijke tieten zoeken, hoe ze er dan uitzien, dat maakt ze weinig uit.quote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat die sowieso geen chicks kunnen krijgen.
laat ik nu maar even mijn mond houdenquote:Op maandag 26 december 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het maar aandachtshoeren.
dat dusquote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Joysa het volgende:
Kan je er niet beter een huiltopic over maken?quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht aan al dat hosanna-gedoe nav zo'n zeekoe vind ik wel op zijn plaats eigenlijk. Straks denkt ze werkelijk nog dat ze een fotomodel is... Meldt ze zich aan bij een modellenbureau en wordt zo nog veel harder gekwetst. Ik wil mijn medemens een beetje beschermen weet je
True.quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets met smaken verschillen. Ik ken genoeg mensen die alleen maar zo groot mogelijke tieten zoeken, hoe ze er dan uitzien, dat maakt ze weinig uit.
Omdat wij mannen dat willen natuurlijk. Wat een rare vraag, zeg.quote:Op maandag 26 december 2011 16:19 schreef Joysa het volgende:
Ach, je zal het vaak genoeg maar wat handig hebben gevonden als je weer op xHamster aan 't rondstruinen was!quote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True.
Maar ik vind het maar tjah zwak om zoiets op het internet te moeten posten. Het blijft er altijd op staan en kan alleen negatieve reacties uitlokken bij andere dingen.
En als je aandacht op zo'n manier moet krijgen vind ik toch wel beetje zielig
Ik zou mijn tieten ook niet op internet zetten nee, al mogen ze er best zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
True.
Maar ik vind het maar tjah zwak om zoiets op het internet te moeten posten. Het blijft er altijd op staan en kan alleen negatieve reacties uitlokken bij andere dingen.
En als je aandacht op zo'n manier moet krijgen vind ik toch wel beetje zielig
Wij mannen?quote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat wij mannen dat willen natuurlijk. Wat een rare vraag, zeg.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
laat ik nu maar even mijn mond houden
Sinaasappel heeft een hekel aan mijquote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera wat een baas ben jij eigenijk ?
![]()
Natuurlijk, hij woont ook in het bazendorp.quote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera wat een baas ben jij eigenijk ?
![]()
je manboobs?quote:Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou mijn tieten ook niet op internet zetten nee, al mogen ze er best zijn.
Maar als je in zo'n topic gaat kijken, moet je ook niet zeiken als er bepaalde dingen tussen staan die je liever niet ziet.
Je bent ook wel een beetje kansloos als je in zo'n topic gaat kijken om te fappen, en dan hier komt huilen dat er wat minder moois tussen staat.quote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sinaasappel heeft een hekel aan mij
* schilmesje pakt *
Naja ik vind het een beetje onnodig en niks toevoegen eigenlijk, en een beetje lulligquote:Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sinaasappel heeft een hekel aan mij
* schilmesje pakt *
Zekersquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ken mannen die juist op hangtieten vallen.
Voor ieder wat wils he, live & let live.
Triester vind ik als je je hier over opwindt (en ja dat doe je als je de behoefte had het hier met ons te delen)
Nou, om te fappen zijn er betere plaatsen op internet hoorquote:Op maandag 26 december 2011 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje kansloos als je in zo'n topic gaat kijken om te fappen, en dan hier komt huilen dat er wat minder moois tussen staat.![]()
Wees blij dat dames hun best doen om jou überhaupt een keer naar een tiet te laten gluren.
Dat ben ik geheel met je eens. Bovendien, wat moeten wij in dit topic met opmerkingen over foto's die in een heel ander subforum gepost zijn en die niets met versieren of versierd worden te maken hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja ik vind het een beetje onnodig en niks toevoegen eigenlijk, en een beetje lullig
Loefje, laat je tieten eens zien!quote:Op maandag 26 december 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
Weer een waarom laat je je tieten zien discussie?
quote:
Dan is het helemaal de vraag waarom je daar gaat gluren, als je zo'n teer en gevoelig persoontje bent.quote:Op maandag 26 december 2011 16:29 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, om te fappen zijn er betere plaatsen op internet hoor
l dont know and I dont care.quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
OK over vraag 1 zijn de meningen verdeeld. Rest nog vraag 2 -> Waarom krijg ik een postieve DM!?? (ja, de fokster zelf vond mijn reactie klaarblijkelijk helemaal niet zo erg)
Ik denk dat ze jouw reactie niet zag als een teleurstelling/beginnend trauma, maar meer als een reactie vol ontzag over de onverbloemde grootsheid van haar boezem.quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
OK over vraag 1 zijn de meningen verdeeld. Rest nog vraag 2 -> Waarom krijg ik een postieve DM!?? (ja, de fokster zelf vond mijn reactie klaarblijkelijk helemaal niet zo erg)
Je voelt je stiekem wel gevleid hequote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
lol, beginnend traumaquote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jouw reactie niet zag als een teleurstelling/beginnend trauma, maar meer als een reactie vol ontzag over de onverbloemde grootsheid van haar boezem.
Dat noemen ze nou een aandachtshoer.quote:Op maandag 26 december 2011 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
Sterker nog, hij wilde er over opscheppen, en ik denk dat hij er zelfs blozend op wil reageren.quote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Je voelt je stiekem wel gevleid he
Nou ZO positief (en inhoudelijk) waar haar reactie nou ook weer niet.quote:Op maandag 26 december 2011 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je voelt je stiekem wel gevleid he
Was het nu wel of niet positief? Nu raak zelfs ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou ZO positief (en inhoudelijk) waar haar reactie nou ook weer niet.
Ja, leuk! Maar eik. is het wel een serieuze vraag, want ik blijk meer succes te hebben het snoeihard beledigen dan met normaal versieren/interesse tonen/normaal doen/aardig doen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een aandachtshoer.
Protip: ga verder met je leven
Het punt is meer dat Puntenjager er hier over komt huilen. Of all placesquote:
Conclusie: vrouwen zijn rare wezens. What else is newquote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar eik. is het wel een serieuze vraag, want ik blijk meer succes te hebben het snoeihard beledigen dan met normaal versieren/interesse tonen/normaal doen/aardig doen.
quote:Op maandag 26 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Conclusie: vrouwen zijn rare wezens. What else is new
Gefeliciteerd. Je hanteert dezelfde techniek als een vriend van me. Die noemt het zijn eigen ''jedi-mindfuck'', maar meneer scoort er wel dik mee, grappig genoegquote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leuk! Maar eik. is het wel een serieuze vraag, want ik blijk meer succes te hebben het snoeihard beledigen dan met normaal versieren/interesse tonen/normaal doen/aardig doen.
Open er een topic over. Succes ermee.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Owja, het is een SC-topic geworden. Je mag geen vragen meer stellen. Alleen een beetje dom lullen. My bad.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het punt is meer dat Puntenjager er hier over komt huilen. Of all places
while you're playing hard to get, you know my style got you wet..quote:Op maandag 26 december 2011 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Nog erger: met normaal versieren heb ik nooit succes, maar als ik geirriteerd of zelfs ronduit bot ben, dan heb ik vrijwel altijd interesse van vrouwen (waar ik op zulke momenten eigenlijk helemaal geen behoefte heb)
Komt omdat de dames die jij snoeihard beledigt degenen zijn die weinig zelfvertrouwen hebben, en zich daarom zo laten behandelen en alle aandacht snel fijn vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 16:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ben je een keer eerlijk, is het weer niet goedquote:
Ik gooi het eerst even in de groep. Eigen floppik openen kan altijd nogquote:Op maandag 26 december 2011 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Open er een topic over. Succes ermee.
Dat is waar ik hoop uit put.quote:Op maandag 26 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Conclusie: vrouwen zijn rare wezens. What else is new
Als in 'slechte aandacht is ook aandacht' ?quote:Op maandag 26 december 2011 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Komt omdat de dames die jij snoeihard beledigt degenen zijn die weinig zelfvertrouwen hebben, en zich daarom zo laten behandelen en alle aandacht snel fijn vinden.
De echte vraag is: waarom beledig jij snoeihard mensen?
Ik beledig alleen mensen die het verdienen en waar ik me aan stoor.quote:Op maandag 26 december 2011 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Komt omdat de dames die jij snoeihard beledigt degenen zijn die weinig zelfvertrouwen hebben, en zich daarom zo laten behandelen en alle aandacht snel fijn vinden.
De echte vraag is: waarom beledig jij snoeihard mensen?
Lees je eigen eerste posts eens terug, dat had echt niets met versieren of versierd worden te maken. Dat was gewoon het bashen van die user die 'r tieten op fok! zette. Dat hoort hier niet thuis, inderdaadquote:Op maandag 26 december 2011 16:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Owja, het is een SC-topic geworden. Je mag geen vragen meer stellen. Alleen een beetje dom lullen. My bad.
Ik snap niet hoe jullie het echt Nasty kunnen vinden?quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Okay, sorry maar ik keek in het S&G topic en het is gewoon nasty.
En hoe heeft zij het verdiend? Omdat ze aardig reageerde op jouw (lullige) post?quote:Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik beledig alleen mensen die het verdienen en waar ik me aan stoor.
als mijn tieten er zo uit zouden zien zou ik er toch echt op kotsen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie het echt Nasty kunnen vinden?
Hoe kan het nou vies zijn?
Niet mooi, prima, maar die kots reacties enzo.. Dat deed ik ook toen ik 7 was als het over meisjes ging.
Wel grappig dat een aantal mensen mijn punt gewoon zien en dat een paar anderen het totaal niet vinden kunnen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:41 schreef Myraela het volgende:
Okay, sorry maar ik keek in het S&G topic en het is gewoon nasty.
Kinderachtig.quote:Op maandag 26 december 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
als mijn tieten er zo uit zouden zien zou ik er toch echt op kotsen.
Omg, het verdienen.quote:Op maandag 26 december 2011 16:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik beledig alleen mensen die het verdienen en waar ik me aan stoor.
Mijn post was redelijk mild imho. Tevens vind ik al dat gejuich daar nav een paar ultralelijke hanguiers (ja, sorry hoor) behoorlijk hypocriet. Zie hier mijn irritatie.quote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En hoe heeft zij het verdiend? Omdat ze aardig reageerde op jouw (lullige) post?
Ik stoor me ook wel aan het gekwijl. Je zal nooit raden hoe ik dat enorm moeilijke probleem heb opgelost...quote:Op maandag 26 december 2011 16:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn post was redelijk mild imho. Tevens vind ik al dat gejuich daar nav een paar ultralelijke hanguiers (ja, sorry hoor) behoorlijk hypocriet. Zie hier mijn irritatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EXACTLY. Dat is ook mijn irritatiepunt. Mensen die zich geweldig (iig postwaardig in SEXY en gewaagd) vinden, maar die volgens algemene maatstaven behoorlijk onaantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
als mijn tieten er zo uit zouden zien zou ik er toch echt op kotsen.
Wat kan jou dat nou schelen? Mooi toch dat anderen er wel positief over denken en op kunnen reageren.quote:Op maandag 26 december 2011 16:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn post was redelijk mild imho. Tevens vind ik al dat gejuich daar nav een paar ultralelijke hanguiers (ja, sorry hoor) behoorlijk hypocriet. Zie hier mijn irritatie.
Je bent volgens mij de internet held voor de verkeerde aan het uithangen. Waarschijnlijk is die user namelijk gewoon een enorme troll.quote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie het echt Nasty kunnen vinden?
Hoe kan het nou vies zijn?
Niet mooi, prima, maar die kots reacties enzo.. Dat deed ik ook toen ik 7 was als het over meisjes ging.
Het gaat er wat mij betreft niet om of je gelijk hebt of niet, ik vind het raar dat je er hier over komt miepen. Een paar tieten dat niet naar jouw smaak is, nou, boehoe. Kusje op. Ga nu maar weer buiten spelenquote:Op maandag 26 december 2011 16:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig dat een aantal mensen mijn punt gewoon zien en dat een paar anderen het totaal niet vinden kunnen.
Is dat zo? Iedereen vond het lelijk? Er waren totaal geen positieve reacties?quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Puntenjager het volgende:
EXACTLY. Dat is ook mijn irritatiepunt. Mensen die zich geweldig (iig postwaardig in SEXY en gewaagd) vinden, maar die volgens algemene maatstaven behoorlijk onaantrekkelijk zijn.
nee gast. Ik ga er niet over lopen zeiken. Ik lees er gewoon overheen en er zullen mannen zijn die het mooi vinden, whats the problem??quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
EXACTLY. Dat is ook mijn irritatiepunt. Mensen die zich geweldig (iig postwaardig in SEXY en gewaagd) vinden, maar die volgens algemene maatstaven behoorlijk onaantrekkelijk zijn.
Ik ga mijn toch ook niet mijn torso posten in het bodybuildtopic!?? Dat zou ronduit belachelijk zijn (helaas)
quote:Op maandag 26 december 2011 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stoor me ook wel aan het gekwijl. Je zal nooit raden hoe ik dat enorm moeilijke probleem heb opgelost...Ja, ik kijk er ook niet 24/7 hoor. Alleen dat gekwijl op vrouwen die ronduit onder de maat scoren (helaas voor hen) vind ik ronduit bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nouja, of het een troll is weet ik niet, maar dat "ik zou er op kotsen" enzo. Wtf?quote:Op maandag 26 december 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent volgens mij de internet held voor de verkeerde aan het uithangen. Waarschijnlijk is die user namelijk gewoon een enorme troll.
Ik vind die tieten lelijk. Ik vind een ongeschoren kut lelijk. Ik zou niet weten waarom je daar blij mee zou lopen doen.
Waarom kun je er zo slecht tegen? Eerlijk? Is het omdat je zelf onzeker bent over je uiterlijk en het irritant vindt als mensen die er "volgens maatschappelijke normen" zoals je zelf zegt niet mooi uit zien positieve reacties krijgen?quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er ook niet 24/7 hoor. Alleen dat gekwijl op vrouwen die ronduit onder de maat scoren (helaas voor hen) vind ik ronduit bizar.
Brofist!quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, of het een troll is weet ik niet, maar dat "ik zou er op kotsen" enzo. Wtf?
Het is een plaatje van een stel borsten, ja ze hangen, en ja ze zien er niet echt appetijtelijk uit, Maar nasty en kotsen enzo, dat schiet mij gewoon in het verkeerde keelgat.
Het is gewoon menselijk vlees hoor. Niet iedereen is zo perfect als jullie..
je valt over het kotsen? Als ik had gezegd dat ik het gewoon niet mooi vindt was het niet kinderachtig?quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, of het een troll is weet ik niet, maar dat "ik zou er op kotsen" enzo. Wtf?
Het is een plaatje van een stel borsten, ja ze hangen, en ja ze zien er niet echt appetijtelijk uit, Maar nasty en kotsen enzo, dat schiet mij gewoon in het verkeerde keelgat.
Haha. Mee eens.quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is correct.quote:Op maandag 26 december 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
Je valt over het kotsen? Als ik had gezegd dat ik het gewoon niet mooi vindt was het niet kinderachtig?
Ja. Durrrrquote:Op maandag 26 december 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
je valt over het kotsen? Als ik had gezegd dat ik het gewoon niet mooi vindt was het niet kinderachtig?
Ik geloof eigenlijk niet dat die reacties oprecht zijn...quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom kun je er zo slecht tegen? Eerlijk? Is het omdat je zelf onzeker bent over je uiterlijk en het irritant vindt als mensen die er "volgens maatschappelijke normen" zoals je zelf zegt niet mooi uit zien positieve reacties krijgen?
Hij is gewoon bang. Heeft ie straks eindelijk 't een of 't ander mokkeltje veroverd, gaat die BH uit, flappen er 2 van dergelijke borsten uitquote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom kun je er zo slecht tegen? Eerlijk? Is het omdat je zelf onzeker bent over je uiterlijk en het irritant vindt als mensen die er "volgens maatschappelijke normen" zoals je zelf zegt niet mooi uit zien positieve reacties krijgen?
Je hebt gelijk, ik zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd ofzo? Newsflash: Smaken verschillen. Niet iedereen houdt alleen maar van het zogenaamde heersende "schoonheidsideaal"quote:Op maandag 26 december 2011 16:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat die reacties oprecht zijn...
Met je tietjes.quote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal er rekening mee houden
Ik snap ook zeker wel dat het ''mama'' gevoelens opwektquote:Op maandag 26 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd ofzo? Newsflash: Smaken verschillen. Niet iedereen houdt alleen maar van het zogenaamde heersende "schoonheidsideaal"
Ben ik zo onbegrijpelijk in mijn mening?quote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal er rekening mee houden
Zekers! Zoiets zie je ook beslist niet aan de buitenkant.quote:Op maandag 26 december 2011 16:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang. Heeft ie straks eindelijk 't een of 't ander mokkeltje veroverd, gaat die BH uit, flappen er 2 van dergelijke borsten uitDus hij verkondigt maar van te voren aan de hele wereld dat ie dat niet wil, kan iedereen er vast rekening mee houden
Je hebt helemaal gelijk manquote:Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik zo onbegrijpelijk in mijn mening?
Ik vind de borsten zelf ook niet mooi, maar kotsen en nasty enzo, ik ben geen 12 meer.
Je kan je mening ook ventileren zonder iets op zo'n vies mogelijke manier af te branden. En als het nou over tubgirl ging ofzo, dat is een ander verhaal, maar dit is een (schoon) stuk menselijk vlees.
Het gaat niet over perfect zijn of niet. Ik snap gewoon echt niet dat je er zo trots op bent dat je er foto's van gaat posten.quote:Op maandag 26 december 2011 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap je nou na al onze comments nog steeds niet dat dit niet het punt is?quote:Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En uiteraard zijn die tieten niet lelijk (ondank dat bijna iedereen dat ook wel vind hier), maar ben ik gewoon onzeker. Dat is het!
Newer newsflash. Schoonheid is redenlijk universeel. Wetenschappelijk weinig discussie over, alleen maatschappelijk nog niet helemaaaaaal geaccepteerd.quote:Op maandag 26 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben je wereldvreemd ofzo? Newsflash: Smaken verschillen. Niet iedereen houdt alleen maar van het zogenaamde heersende "schoonheidsideaal"
Post jij eens een foto van jezelf dan, zullen we elk negatief aspect aan jouw lichaam even benadrukken.quote:Op maandag 26 december 2011 16:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zekers! Zoiets zie je ook beslist niet aan de buitenkant.
En uiteraard zijn die tieten niet lelijk (ondank dat bijna iedereen dat ook wel vind hier), maar ben ik gewoon onzeker. Dat is het!
Mee eens, maar daar hebben we het niet over.quote:Op maandag 26 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat niet over perfect zijn of niet. Ik snap gewoon echt niet dat je er zo trots op bent dat je er foto's van gaat posten.
En ik snap al helemaal niet waarom sommige mannen reageren alsof ze nog nooit zoiets moois hebben gezien (nouja, nu niet, maar normaal in KPD of waar dan ook.).
Die vrouwen denken helemaal dat ze geweldig zijn, zijn gewoon verslaafd aan de aandacht die ze krijgen. blijven 4 keer in de week foto's posten. ik vind het gewoon sad. Post een enkele keer foto's. Doe wat moeite voor een mooie foto waar je oprecht trots op mag zijn. In plaats van een constante roep om aandacht.
Dit is precies mijn punt, maar ik mag het eigenlijk niet maken hier.quote:Op maandag 26 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat niet over perfect zijn of niet. Ik snap gewoon echt niet dat je er zo trots op bent dat je er foto's van gaat posten.
En ik snap al helemaal niet waarom sommige mannen reageren alsof ze nog nooit zoiets moois hebben gezien (nouja, nu niet, maar normaal in KPD of waar dan ook.).
Die vrouwen denken helemaal dat ze geweldig zijn, zijn gewoon verslaafd aan de aandacht die ze krijgen. blijven 4 keer in de week foto's posten. ik vind het gewoon sad. Post een enkele keer foto's. Doe wat moeite voor een mooie foto waar je oprecht trots op mag zijn. In plaats van een constante roep om aandacht.
Je gelooft oprecht niet dat smaken verschillen? Het is triester met je gesteld dan ik dacht...quote:Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Newer newsflash. Schoonheid is redenlijk universeel. Wetenschappelijk weinig discussie over, alleen maatschappelijk nog niet helemaaaaaal geaccepteerd.
Er zijn mensen die vallen op kinderen... Wat nou weinig discussie.quote:Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Newer newsflash. Schoonheid is redenlijk universeel. Wetenschappelijk weinig discussie over, alleen maatschappelijk nog niet helemaaaaaal geaccepteerd.
Ben je nieuw op FOK! ofzo?quote:Op maandag 26 december 2011 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen? Dat niemand die foto mooi kan vinden?quote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ben je nieuw op FOK! ofzo?Die mensen die reageerde zijn ONZ/KLB users, die zitten daar gewoon keihard te trollen. Er is er maar eentje waarbij voor de rest zijn hele postgeschiedenis uit KPD - een maatje meer bestaat, ik zie wel in wat die er mooi aan vindt.
Niet in deze reeks nee, want het heeft totaal niets met versieren of versierd worden te maken. En dan nog de wise guy uithangen ookquote:Op maandag 26 december 2011 17:00 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit is precies mijn punt, maar ik mag het eigenlijk niet maken hier.
Dude, als je geheugen je niet in de steek zou laten zou je nog weten dat ik mijn vital statistics al een keer genoemd heb (in jouw volle bewuste bijzijn).quote:Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf dan, zullen we elk negatief aspect aan jouw lichaam even benadrukken.
Nee, ik geef alleen puntenjager gelijk dat de reacties voor het grootste gedeelte niet oprecht zijn. Niets te maken met het feit dat er vast mensen zijn die het wel mooi vinden, maar gewoon een algemene kennis van FOK!.quote:Op maandag 26 december 2011 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen? Dat niemand die foto mooi kan vinden?
ach, veel mensen accepteren ook niet dat god eigenlijk niet bestaat. Zo zijn atheisten voor de overgrote meerderheid van de wereldbevolking ook erg triest.quote:Op maandag 26 december 2011 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je gelooft oprecht niet dat smaken verschillen? Het is triester met je gesteld dan ik dacht...
Een goede conclusie. En ik ga de discussie verder niet meer voeren.quote:Op maandag 26 december 2011 17:03 schreef xFriendx het volgende:
Wellicht kan je dus stellen dat die persoon achter de tieten wat naïef is wat betreft de reacties op haar joekels. Wel eens dat als ze 1x post en complimenten krijgt ze die lekker moet uitprinten en onder d'r kussen leggen maar dat 4x in de week dan een soortgelijke foto plaatsen wat teveel van het goede is.
Net nieuw ja, pas een jaar of 10quote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je nieuw op FOK! ofzo?Die mensen die reageerde zijn ONZ/KLB users, die zitten daar gewoon keihard te trollen. Er is er maar eentje waarbij voor de rest zijn hele postgeschiedenis uit KPD - een maatje meer bestaat, ik zie wel in wat die er mooi aan vindt.
Politiek incorrect. De waarheid is hard, ik weet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een goede conclusie. En ik ga de discussie verder niet meer voeren.
Ik snap wel dat jullie het niet mooi vinden, en dat die kwijl reacties wel erg ver gaan, maar ik snap gewoon niet dat jullie op zo'n manier willen laten merken dat jullie het niet mooi vinden. Ik vond het nogal gemeen. Murdera kan daar niet zo goed mee omgaan.
Kijk dan eens wie ik quote. Ik geef je alleen maar gelijk hier, jongeman.quote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Net nieuw ja, pas een jaar of 10
Oopsquote:Op maandag 26 december 2011 17:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, als je geheugen je niet in de steek zou laten zou je nog weten dat ik mijn vital statistics al een keer genoemd heb (in jouw volle bewuste bijzijn).
Die statistics zijn overigens vrij normaal. Maar goed, het gaat niet over mijn lichaam. Het gaat over mijn verbazing over hoe anderen hun eigen lichaam zien en weer anderen dat bejubelen)
En in al die jaren niets bijgeleerd blijkbaar.quote:Op maandag 26 december 2011 17:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Net nieuw ja, pas een jaar of 10
quote:
Ik ben helaas al alwetend. Dan kun je weinig meer bijlerenquote:Op maandag 26 december 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in al die jaren niets bijgeleerd blijkbaar.
Faalhaas
Ik denk bij zo'n foto meteen aan een troll. Het zijn geen tieten waarmee ik zou gaan lopen pronken in ieder geval. Neem dan een foto waarop de aders niet zo zichtbaar zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik vind die reactie van ''holy fok''
Eigenlijk niet eens denigrerend ofzo. Ze heeft gewoon tieten waarvan je denkt ''holy fok''
Dat vind ik niet beledigend dus... Dat is allemaal aan haar interpretatie van haar tieten.
En dat zal wel goed zijn anders zou ze ze niet moeten posten vind ik. Ze kickt gewoon op de aandacht.
En 'holy fok' is misschien ook wel de mening van 80% van de users, maar ja, je moet ook de ruimte laten aan de andere 20% die zulke borsten WEL mooi vind. Als de dame in kwestie haar borsten ook mooi vind maakt ze 20% blij en 80% niet.quote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik vind die reactie van ''holy fok''
Eigenlijk niet eens denigrerend ofzo. Ze heeft gewoon tieten waarvan je denkt ''holy fok''
Dat vind ik niet beledigend dus... Dat is allemaal aan haar interpretatie van haar tieten.
En dat zal wel goed zijn anders zou ze ze niet moeten posten vind ik. Ze kickt gewoon op de aandacht.
Dit dus. Die mensen hier die niet kunnen begrijpen dat er mensen zijn die het wel mooi vindenquote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En 'holy fok' is misschien ook wel de mening van 80% van de users, maar ja, je moet ook de ruimte laten aan de andere 20% die zulke borsten WEL mooi vind. Als de dame in kwestie haar borsten ook mooi vind maakt ze 20% blij en 80% niet.
Dat ze vervolgens naar aanleiding van die 20% al dan niet het topic volspamt met haar borsten, dat is nog weer een andere discussie.
Dan neem ik zelf wat lekkers mee. Heb nog een shitload aan bonbons enzo.quote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef minnemin het volgende:
wat gaan jullie straks doen? Ik ga De storm en Milennium kijken en een blikkie soep opwarmen. Ik twijfel erover of ik iemand uit zal nodigen want ik heb weinig lekkers in huis.
Niemand verdient het om kerst alleen te vierenquote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef minnemin het volgende:
wat gaan jullie straks doen? Ik ga De storm en Milennium kijken en een blikkie soep opwarmen. Ik twijfel erover of ik iemand uit zal nodigen want ik heb weinig lekkers in huis.
Ik ga uitgebreid kerstdiner eten wat ik gister niet kon (want koorts) en het beste deel uit de Harry Potter reeks kijkenquote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef minnemin het volgende:
Ach jawel, ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niemand verdient het om kerst alleen te vieren
Denk dat ik 'De Storm' ook maar aan zet. Nu eerst even eten maken, afwassen en dan lekker thuis hangen op de bank bij die film. Biertje er bij. Prima.quote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef minnemin het volgende:
En welke is dat?quote:Op maandag 26 december 2011 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga uitgebreid kerstdiner eten wat ik gister niet kon (want koorts) en het beste deel uit de Harry Potter reeks kijken
Mijn roes op de bank uitslapen, zoals het een heuse ouwe lul betaamt. Die fles wijn was...nogal hardnekkig.quote:Op maandag 26 december 2011 17:26 schreef minnemin het volgende:
Ik heb 'Volle Maan' in de bioscoop gezien, ik kan wat hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
Waarschuwing: De storm is echt 1 van de meest verschrikkelijke films die ik ooit gezien heb. Beter kijken jullie Millenium
quote:Op maandag 26 december 2011 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb 'Volle Maan' in de bioscoop gezien, ik kan wat hebben.
Jezus hoe oud ben jij wel nietquote:Op maandag 26 december 2011 17:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn roes op de bank uitslapen, zoals het een heuse ouwe lul betaamt. Die fles wijn was...nogal hardnekkig.
Ik denk dat ik liever alleen thuis was gebleven dan dat ik was meegegaan met mijn familiequote:Op maandag 26 december 2011 17:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niemand verdient het om kerst alleen te vieren
Stokoud, geloof me.quote:Op maandag 26 december 2011 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus hoe oud ben jij wel niet
Net zo oud als Puntenjager?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Net zo oud als Puntenjager?SinaasappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*snif*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Mijn ECHTE leeftijd!?? Vertel!quote:Op maandag 26 december 2011 17:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, jonger dan puntenjager. Zelfs met z'n echte leeftijd.
38, meen ik... Ik onthou dat soort shit van Fok!-leden op een of andere manier. Don't ask.quote:Op maandag 26 december 2011 17:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn ECHTE leeftijd!?? Vertel!
Anders moet ik weer mijn paspoort opzoeken om het te checken.
Nee, man ik ben 47!quote:Op maandag 26 december 2011 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
38, meen ik... Ik onthou dat soort shit van Fok!-leden op een of andere manier. Don't ask.
O. Gecondoleerd.quote:
Nog maar 20 jaarquote:Op maandag 26 december 2011 17:45 schreef Puntenjager het volgende:
lol
Niks gecondoleerd hoor. Binnenkort met pensioen
ik ook niet. Idee: GEEN werk. Gewoon anderen laten werken voor je. So far so good *geld telt*quote:Op maandag 26 december 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat voor werk ik wil gaan doen.
Dan moet je eerst een plan hebben waarmee je geld kunt verdienen. Ik kan niet zoveel en heb geen goede ideeënquote:Op maandag 26 december 2011 17:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ik ook niet. Idee: GEEN werk. Gewoon anderen laten werken voor je. So far so good *geld telt*
Schrijf een boek.quote:Op maandag 26 december 2011 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een plan hebben waarmee je geld kunt verdienen. Ik kan niet zoveel en heb geen goede ideeën
Eigenlijk wil ik weer beginnen met studeren maar ik kan dus geen richting kiezen.
Ach ja, de appie verdient geld met het verkopen van pakken melk. De enige eigenschap die moet hebben is commercieel zijn. Je moet geld 'ruiken'.quote:Op maandag 26 december 2011 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een plan hebben waarmee je geld kunt verdienen. Ik kan niet zoveel en heb geen goede ideeën
Eigenlijk wil ik weer beginnen met studeren maar ik kan dus geen richting kiezen.
Alles wat ik schrijf is eigenlijk onverkoopbaar. Bevestigd door een uitgeverij dit, zo'n anderhalf jaar geleden.quote:
Met het internet als publicatiedomein en ook nog eens ebooks plus uitgeverijen die bepalen of jouw schrijfsels drukwaardig zijn is een boek schrijven iig commercieel gezien geen goed idee.quote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat ik schrijf is eigenlijk onverkoopbaar. Bevestigd door een uitgeverij dit, zo'n anderhalf jaar geleden.
Wat schrijf/schreef je dan? Ik ben wel benieuwd naar de houding van uitgevers en wat ze dus precies tegen je hebben gezegd.quote:Op maandag 26 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles wat ik schrijf is eigenlijk onverkoopbaar. Bevestigd door een uitgeverij dit, zo'n anderhalf jaar geleden.
Ik ben ook eigenlijk helemaal niet commercieel ingesteldquote:Op maandag 26 december 2011 17:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met het internet als publicatiedomein en ook nog eens ebooks plus uitgeverijen die bepalen of jouw schrijfsels drukwaardig zijn is een boek schrijven iig commercieel gezien geen goed idee.
Het gelukkigst was ik toen ik postbezorger was!quote:Op maandag 26 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk helemaal niet commercieel ingesteld
Ik ga wel een simpele baan zoeken.
Ik schrijf nogal, hoe zal ik het noemen, surrealistische verhalen. Ze vonden de kwaliteit van de verhalen (waren meerdere verhalen van maximaal 25 pagina's) wel goed, maar vreesden dat er maar heel erg weinig mensen waren die zoiets zouden willen lezen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat schrijf/schreef je dan? Ik ben wel benieuwd naar de houding van uitgevers en wat ze dus precies tegen je hebben gezegd.
Ik ben ook eigenlijk helemaal niet ontevreden als medewerker van een frietzaakquote:Op maandag 26 december 2011 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het gelukkigst was ik toen ik postbezorger was!
als je gelukkig bent, wat is dan "zonde"?quote:Op maandag 26 december 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk helemaal niet ontevreden als medewerker van een frietzaak
Eigenlijk vind ik het stukker leuker dan studeren. Maar het is eigenlijk zonde niets te doen met het feit dat ik vrij goed kan leren.
Het is zonde omdat ik blijkbaar wel bepaalde talenten heb, maar er niets mee doe.quote:Op maandag 26 december 2011 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
als je gelukkig bent, wat is dan "zonde"?
Als dat jou niet gelukkig maakt.quote:Op maandag 26 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zonde omdat ik blijkbaar wel bepaalde talenten heb, maar er niets mee doe.
Iedereen keek naar je uitquote:Op maandag 26 december 2011 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het gelukkigst was ik toen ik postbezorger was!
Ik kan me storen aan het feit, alhoewel het logisch is, dat het voor sommigen makkelijk is om een boek uit te geven, omdat ze naamsbekendheid hebben. Bij wijze van spreke zou Gerard Joling een boek kunnen schrijven over ijskristallen in Jip-en-janneke-taal en dat komt gelijk in de boekwinkel te liggen, terwijl een onbekend iemand met wél een goed verhaal het een stuk moeilijker zal hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schrijf nogal, hoe zal ik het noemen, surrealistische verhalen. Ze vonden de kwaliteit van de verhalen (waren meerdere verhalen van maximaal 25 pagina's) wel goed, maar vreesden dat er maar heel erg weinig mensen waren die zoiets zouden willen lezen.
Ik kan als ik volgende week weer thuis ben wel een van de verhalen opsturen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me storen aan het feit, alhoewel het logisch is, dat het voor sommigen makkelijk is om een boek uit te geven, omdat ze naamsbekendheid hebben. Bij wijze van spreke zou Gerard Joling een boek kunnen schrijven over ijskristallen in Jip-en-janneke-taal en dat komt gelijk in de boekwinkel te liggen, terwijl een onbekend iemand met wél een goed verhaal het een stuk moeilijker zal hebben.
Wil je me eens zoiets sturen van je? Ik ben zelf bezig met twee boeken als tijdverdrijf, dus ik lees dan met veel interesse iets van een ander met (vroegere) ambities om uit te geven.
Wat was jouw motivatie om een studie te gaan doen?quote:Op maandag 26 december 2011 18:08 schreef Supersoep het volgende:
Ik was ook zeer gelukkig toen ik nog simpel werk deed. Leuke collega's, geen werkstress, ik kon alles opsparen omdat ik nog bij m'n ouders woonde, ga zo maar door.
Ideaal gewoon.
Een late bewustwording van m'n capaciteiten en het feit dat m'n toenmalige vriendin druk bezig was met haar WO studie en me zodoende motiveerde. Ik had geen vooropleiding, dus moest sowieso werken tot na m'n 21e om dan zo'n toelatingstest te doorlopen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was jouw motivatie om een studie te gaan doen?
Dat heb ik al met de tv ook vandaag de dag. Mensen die naamsbekendheid verwerven en vaak daardoor leuke inkomsten door zich asociaal te gedragen. Daar kan de wereld toch niet beter van worden.quote:Op maandag 26 december 2011 18:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me storen aan het feit, alhoewel het logisch is, dat het voor sommigen makkelijk is om een boek uit te geven, omdat ze naamsbekendheid hebben. Bij wijze van spreke zou Gerard Joling een boek kunnen schrijven over ijskristallen in Jip-en-janneke-taal en dat komt gelijk in de boekwinkel te liggen, terwijl een onbekend iemand met wél een goed verhaal het een stuk moeilijker zal hebben.
Wil je me eens zoiets sturen van je? Ik ben zelf bezig met twee boeken als tijdverdrijf, dus ik lees dan met veel interesse iets van een ander met (vroegere) ambities om uit te geven.
Ja, echt! Het is waar wat ze in die reclamespotjes zeiden!quote:
Maar ben je nu blij dat je bent gaan studeren oder?quote:Op maandag 26 december 2011 18:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een late bewustwording van m'n capaciteiten en het feit dat m'n toenmalige vriendin druk bezig was met haar WO studie en me zodoende motiveerde. Ik had geen vooropleiding, dus moest sowieso werken tot na m'n 21e om dan zo'n toelatingstest te doorlopen.
Het is dan wel een sociale baan. Plus de meeste post is ook iets waar je mensen blij mee maakt, even los van boetes oid bezorgen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, echt! Het is waar wat ze in die reclamespotjes zeiden!
Het zal je verbazen hoeveel mensen bij de deur stonden te wachten op mijn pakketjes. Leuke gesprekjes dit dat...Toffe tijd
Ik heb wel een paar jaar kranten bezorgd. Zorgde voor een hoop ritme in mijn leven, het was lekker rustig 's ochtends op straat, je kon lekker in je eigen tempo werken, dat was best wel leuk werk.quote:Op maandag 26 december 2011 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, echt! Het is waar wat ze in die reclamespotjes zeiden!
Het zal je verbazen hoeveel mensen bij de deur stonden te wachten op mijn pakketjes. Leuke gesprekjes dit dat...Toffe tijd
Ik ben niet blij met de studiekeuze, maar het studeren zelf is wel een goede stap geweest. Ben nu ook veel zelfstandiger, wijzer en meer ervaren geworden.quote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ben je nu blij dat je bent gaan studeren oder?
Eet smakelijk.quote:Op maandag 26 december 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar jaar kranten bezorgd. Zorgde voor een hoop ritme in mijn leven, het was lekker rustig 's ochtends op straat, je kon lekker in je eigen tempo werken, dat was best wel leuk werk.
Ik ga nu gehaktbal eten als kerstdiner, tot zometeen.
Dit herken ik wel. Na mijn HAVO was ik via mijn zaterdags/vakantiebaan full-time gaan werken. In een periode dat ik ook nog heel verlegen was. Als tussenpersoon bij een adviesbureau en dan contact hebben met banken en zo.quote:Op maandag 26 december 2011 18:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met de studiekeuze, maar het studeren zelf is wel een goede stap geweest. Ben nu ook veel zelfstandiger, wijzer en meer ervaren geworden.
En op de langere termijn krijg je veel en veel spijt.quote:Op maandag 26 december 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk helemaal niet ontevreden als medewerker van een frietzaak
Nadat ik kapte met m'n eerste studie was mijn motivatie om verder te studeren tot ver onder het nulpunt gedaald. Na 2,5 jaar werken zag ik in dat de uitdaging er bijzonder snel af ging en dat ik m'n (toen nog) 65e niet ging halen met plezier in m'n werk. Dat was voor mij de trigger om weer te gaan studeren, en van die beslissing heb ik alleen nog maar plezier gehadquote:Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ben je nu blij dat je bent gaan studeren oder?
Ehh.. Ja misschien, maar ze kan toch ook gewoon aan zelfontwikkeling gaan werken?quote:Op maandag 26 december 2011 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En op de langere termijn krijg je veel en veel spijt.
Daarom vind ik dat ik eigenlijk weer moet gaan studeren. Maar ik ga niet weer iets doen waarvoor ik geen enkele passie heb, zoals afgelopen jaar. Punt is dat ik het moeilijk vind iets te moeten kiezen waarvan ik zeker weet dat ik er na 3 maanden nog steeds interesse in hebquote:Op maandag 26 december 2011 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En op de langere termijn krijg je veel en veel spijt.
Nog altijd niet. Maar het duurt niet lang meer hoor ik netquote:Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef Murdera het volgende:
Is het voedertijd oid dat iedereen zo stil is?
Zelfontwikkeling is meer voor iets in je vrije tijd.quote:Op maandag 26 december 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh.. Ja misschien, maar ze kan toch ook gewoon aan zelfontwikkeling gaan werken?
Beetje makkelijk gedacht.quote:Op maandag 26 december 2011 18:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dat jou niet gelukkig maakt.
Boeiend.
Voorgerecht net op. Beenham en rollade bijna klaar.quote:Op maandag 26 december 2011 18:49 schreef Murdera het volgende:
Is het voedertijd oid dat iedereen zo stil is?
quote:Op maandag 26 december 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voorgerecht net op. Beenham en rollade bijna klaar.
Soms zul je een keer iets moeten doen dat niet leuk is.quote:Op maandag 26 december 2011 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je het moeilijker maken dan dat dan?
Niet als je geen ambitie hebt natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je het moeilijker maken dan dat dan?
Alleen als het doel dat waard is.quote:Op maandag 26 december 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms zul je een keer iets moeten doen dat niet leuk is.
Tuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms zul je een keer iets moeten doen dat niet leuk is.
Het lijkt me sterk dat je echt de rest van je leven patat wil bakken.quote:Op maandag 26 december 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als het doel dat waard is.
Ik heb ook geen idee wat ik beter zou vinden hoorquote:Op maandag 26 december 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je echt de rest van je leven patat wil bakken.
Postbode!quote:Op maandag 26 december 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ik beter zou vinden hoor
Zeker niet als de loonstrook in de bus valt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je echt de rest van je leven patat wil bakken.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer dat je daar je tijd niet meer mee kunt vullen tegenwoordig.
Ok.quote:Op maandag 26 december 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gek worden van simpel hersendood werk. Elke dag hetzelfde doen, geen uitdagingen.
Wat doe jij dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 december 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou gek worden van simpel hersendood werk. Elke dag hetzelfde doen, geen uitdagingen.
Ik vind het wel lekker om je verstand op nul te zetten en precies te weten wat je moet doen, eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |