Welk onderhoud?quote:Op maandag 26 december 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Aanschaf is het probleem niet, maar dat onderhoud
1/18 of 1/43?quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
Wij mij zo'n nieuwe mini cooper geeft mag met me trouwen.
Heel duur. Die was echt ver boven mijn niveau.quote:Op maandag 26 december 2011 15:43 schreef twi het volgende:
Hoeveel zou dat meisje uit de tram gekost hebben, heloef?
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.quote:Op maandag 26 december 2011 15:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad. De reizen die ik voor mijn werk moet maken zijn prima met het openbaar vervoer te doen en verder fiets ik gewoon te graag.
Een relatie kost geld en tijd, etentjes, treinkosten, gezamenlijke vakantie's enzovoort.quote:
De schaalquote:
Ik ga het ook nog wel doen, zeker. Heb er alleen niet geweldig veel haast meequote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.
Er vanuit gaande dat je genoeg geld hebt als je fulltime werkt en nog thuis woont, zou ik echt niet weten waarom je het niet zou doen.
Wat dacht je van de IKKANHETIKKANHETIKKANHETWHOOOPTIEDOOOOOO-factorquote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon handig om te hebben? Straks heb je een keer een andere baan nodig. Of wil je ergens heen waar je niet zo snel met het OV bent.
Er vanuit gaande dat je genoeg geld hebt als je fulltime werkt en nog thuis woont, zou ik echt niet weten waarom je het niet zou doen.
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2011 15:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga het ook nog wel doen, zeker. Heb er alleen niet geweldig veel haast mee
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.quote:Op maandag 26 december 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel duur. Die was echt ver boven mijn niveau.
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Of de Tumbler of Batpod.![]()
Zij ookquote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.
Maar je krijgt er veel voor terugquote:Op maandag 26 december 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie kost geld en tijd, etentjes, treinkosten, gezamenlijke vakantie's enzovoort.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.Die is mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Dat is mijn grootste vergissing van 2011 samen met dat ik mijn beste vriendin vertelde dat ik haar leuk vond.quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat je niet om 'r nummer hebt gevraagd.
[..]
Types weet ik zo gauw niet, maar de wat prijzige sportieve modellen.Wil je met me trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Met Sam of Dean erin zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk wil ik een motor, een sport.![]()
Daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van de IKKANHETIKKANHETIKKANHETWHOOOPTIEDOOOOOO-factor
Dat wel natuurlijk.quote:
Voor Capstan is dat wellicht iets andersquote:
Jij bent ook niet moeilijk.quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn rijbewijs B van je?
He! Ik ben harstikke leuk ja.quote:
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijsquote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn rijbewijs B van je?
Dat is geen fout, kansloos je beste vriendin een leven lang leuk vinden is kansloos. Maar dat sprak voor zichzelf toen ik voor de eerste keer het woordje kansloos gebruikte.quote:Op maandag 26 december 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste vergissing van 2011 samen met dat ik mijn beste vriendin vertelde dat ik haar leuk vond.
Zo lang ik in die auto('s) mag rijden vind ik het prima.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijs
You touch ons heloefboefje, you diequote:
En mannen altijd maar klagen na de scheiding. Voor het trouwen doen we precies hetzelfde de andere kant op.quote:Op maandag 26 december 2011 15:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet nodig, we zijn dan getrouwd, en ik heb al een rijbewijs. En dat is dan ONS rijbewijs
Prima. Maar de BMW 3-serie is dan voor mijquote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lang ik in die auto('s) mag rijden vind ik het prima.
Als ik er dan eens aan begin, zal ik vast wel blij zijn als het ook allemaal lukt, jaquote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor Capstan is dat wellicht iets anders
Hm vooruit, maar welke motor krijg ik dan voor erbij?quote:Op maandag 26 december 2011 15:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima. Maar de BMW 3-serie is dan voor mij
Of toch de VW Passat
Argh!
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuinquote:Op maandag 26 december 2011 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
En mannen altijd maar klagen na de scheiding. Voor het trouwen doen we precies hetzelfde de andere kant op.
Ligt aan het budget, je eigen voorkeur, en meer van die dingen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm vooruit, maar welke motor krijg ik dan voor erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik denk niet dat er veel mensen trouwen met de gedachte dat 't niet voor 't echie isquote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuin![]()
Dat denkt denk ik iedereen die trouwt.quote:Op maandag 26 december 2011 15:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik ga trouwen dan is dat dus voor het echie. Ooit staat er een bordje 'hulde aan het 50-jarig huwelijkspaar' in mijn voortuin![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ligt aan het budget, je eigen voorkeur, en meer van die dingen.Welk budget? Neem me mee naar een paar motorzaken en ik vind wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik nog maar geen aanzoek danquote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwen...pfffff ik moet er nog ff niet aan denken zeg
Ik ook niet, dus de 50 jaar zal nooit in mijn tuin komen te staan.quote:Op maandag 26 december 2011 16:01 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwen...pfffff ik moet er nog ff niet aan denken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |