Mijn oude macbook ging 4 uur mee anders, heb ik met een andere laptop nog niet gehaaldquote:Op maandag 26 december 2011 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
Apple is nice, Apple's batterijduur echter niet.
En ik heb lekker alles van Apple, ik ben hipper dan jullie non-hippe non-Apple mensen, oh zo!
Moeilijk he lezen:quote:Op maandag 26 december 2011 14:58 schreef kadeya het volgende:
Ah weer een innovatief idee van Apple wat Samsung kan jatten.
quote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Even los daarvan zijn dit soort ontwikkelingen niet echt nieuw en Apple-specifiek te noemen:
Brandstofcel als vervanging batterij binnenkort realiteit: http://tweakers.net/nieuw(...)nkort-realiteit.html
Sony demonstreert hybride brandstofcel: http://tweakers.net/nieuw(...)de-brandstofcel.html
Toshiba lanceert brandstofcel oplader: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=4561
quote:Op maandag 26 december 2011 14:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is geen idee van Apple, ze hebben het gekocht.
quote:
We weten dat jij dat meent. Koop jij toch lekker andere producten, wat zou mij dat kunnen schelen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik meen het, Appleoverpriced rommel. Echte bazen die een telefoon/PC kunnen handelen, kopen een Galaxy of PC.
De mijne ook wel, maar ik heb 't meer over de telefoon.quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mijn oude macbook ging 4 uur mee anders, heb ik met een andere laptop nog niet gehaald
Ben wel benieuwd naar een bron.quote:Op maandag 26 december 2011 15:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze hebben een paar maanden geleden het bedrijf gekocht dat die accu's ontwikkeld had.
Lees post nummer 2 anders eens.quote:
Heeft hier volgens mij nog op FOK! gestaan, zal zo even zoeken. Is ook logisch, Apple houdt zich helemaal niet bezig met het ontwikkelen van accu's.quote:
Ze houden zich tenminste met hardware bezig, kun je van Android niet zeggenquote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft hier volgens mij nog op FOK! gestaan, zal zo even zoeken. Is ook logisch, Apple houdt zich helemaal niet bezig met het ontwikkelen van accu's.
Ga nou niet je eigen topic in een flamewar veranderen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze houden zich tenminste met hardware bezig, kun je van Android niet zeggen
En ik hou niet van oude kaas, beide irrelevant voor dit topic.quote:Op maandag 26 december 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind Android gewoon lame. Kan toch?
Dat vinden de meeste Apple-fanboys, maar om je eigen topic om zeep te helpen door een "Android is kut!" "Nee, Apple is kut!" discussie uit te lokken lijkt me niet echt handig.quote:Op maandag 26 december 2011 15:10 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind Android gewoon lame. Kan toch?
Ok ik wacht wel even hier.quote:Op maandag 26 december 2011 15:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heeft hier volgens mij nog op FOK! gestaan, zal zo even zoeken. Is ook logisch, Apple houdt zich helemaal niet bezig met het ontwikkelen van accu's.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik meen het, Appleoverpriced rommel. Echte bazen die een telefoon/PC kunnen handelen, kopen een Galaxy of PC.
Het is waard wat de gek er voor geeft.quote:Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef Tanin het volgende:
Apple is gewoon goed. De vraag is of het het belachelijke bedrag dat je ervoor neertelt waard is. Ik heb geen idee.
Prima vergelijking inderdaad. Is een Audi beter dan een Toyota? Ja. Is het je geld waard? Dat moet je zelf beslissen...quote:Op maandag 26 december 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is waard wat de gek er voor geeft.
Als mensen liever een Android hebben voor de helft van de prijs dan kopen ze dat toch lekker, wat kan iemand dat in hemelsnaam boeien. Niet iedereen rijdt ook in een dikke Duitse auto die ook 4 wielen heeft en een motor net als een Chinese flutwagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |