Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 26-12-2011 13:57:34 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Ik ben nergens toe verplicht. Maar als je een suggestie hebt zal ik het wellicht voor je plaatsen.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef StijnDa het volgende:
Geen TT![]()
Nu je toch de OP hebt J.Lo, je bent verplicht een nieuwe chick toe te voegen aan de lijst
Ik verwacht wel een dame met klasse na al die praatjesquote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef StijnDa het volgende:
Geen TT![]()
Nu je toch de OP hebt J.Lo, je bent verplicht een nieuwe chick toe te voegen aan de lijst
quote:Op maandag 26 december 2011 13:40 schreef el-blanchito het volgende:
"bla bla jullie verplichten mij niks bla bla"
Als je een beetje normaal wil meedraaien in dit topic zoek je gewoon een schone dame uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ben nergens toe verplicht. Maar als je een suggestie hebt zal ik het wellicht voor je plaatsen.
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten maar dan harder. En al helemaal tegen een nitwit zoals Toefjes met een beperkt intellect.quote:Op maandag 26 december 2011 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal wil meedraaien in dit topic zoek je gewoon een schone dame uit.
Of ben je echt alleen maar om te ruziën hier?
Oké, je bent hier dus niet om te ruziën. In dat geval stel ik voor dat je meedoet met de traditie die al tientallen topics loopt hierquote:Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was.
Ik heb het terug gelezen en het was inderdaad een lief berichtjequote:Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Stijn, totaal niet maar als iemand mij de oor aan wilt naaien waarom zou ik dan nog vriendelijk zijn. De denigrerende toon van hem stond mij niet aan. Terwijl mijn bericht niet eens negatief bedoelt was. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten maar dan harder.
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.quote:
Ik wil je wel 15K geven, moet je mij cr7 gevenquote:Op maandag 26 december 2011 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit topic kan redden..
[..]
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.
Een chick een plork noemen terwijl ze er gewoon degelijk uitzietquote:
silver premiumquote:Op maandag 26 december 2011 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat ik dit topic kan redden..
[..]
Dat is inderdaad nice. Uit een silver of een gold pack? Nog 15k en dan heb ik 1.337.000 coins.
Hij wordt genoemd bij Ajaxquote:
Ja want jouw smaak is iedereens smaak, toch?quote:Op maandag 26 december 2011 13:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een chick een plork noemen terwijl ze er gewoon degelijk uitziet. In het echt zou ze hem voorbijlopen.
Totaal niet, maar zo'n meid een plork noemen is gewoon jezelf voor schut zetten.quote:Op maandag 26 december 2011 14:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja want jouw smaak is iedereens smaak, toch?
Staat nu een heel ander iemand..quote:Op maandag 26 december 2011 14:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Totaal niet, maar zo'n meid een plork noemen is gewoon jezelf voor schut zetten.
En als je correct had gelezen zag je het antwoord al in mijn bericht staan; waarom het is aangepast. Nu kun je er mooi op fappen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Staat nu een heel ander iemand..
Zielig hoor dat soort mensen dat er alles aan doet om een beetje aandacht te krijgen
Zielig mannetje ben je toch:) Buiten dat is mijn chick stukken beter dan wat jij hier neer gooit.quote:Op maandag 26 december 2011 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En als je correct had gelezen zag je het antwoord al in mijn bericht staan; waarom het is aangepast. Nu kun je er mooi op fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |