Nee. Met zijn pacifistische kutnummersquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je onze mooie taal iets beter moet beheersen voordat je Boudewijns werk kunt waarderen.
Iets in die richting is er pas geleden geweest, even een linkje naar de uitslag:quote:Op maandag 26 december 2011 13:37 schreef Zwappel het volgende:
Waarom geen Fok! top 100 aller tijden maken, en gewoon Fok!kers op 10 platen laten stemmen en daar een lijst van maken?
Films kopen? Kijk je die vaker dan eens dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Muziek download ik.
Films en games koop ik overigens wel.
Zeuren dat deze heren er niet in staan en dan Mozart verkeerd spellenquote:Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef n00b13 het volgende:
Ok, zo kan ik ook nog beginnen, waar zijn bach, mozard? Aller tijden, laat me niet lachen!
Mijn vader was toen straks nog aan het opscheppen dat hij al die nummers meteen herkende.quote:Op maandag 26 december 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bekrompen luisteraars met een tunnelvisie die doen alsof ze muziekkennis hebben omdat ze kuthits uit de '70s kunnen onthouden
Het einde zou ik laten voor wat het was. Hoe hoger het nummer, hoe kutter het nummer.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:13 schreef NoBody122 het volgende:
Kun je beter naar de Top Serious Request luisteren op 3FM. Die is wat neutraler
Kan het me ook moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die muzikaal is niet van klassieke rock, blues, jazz of soul houdt.
Herstel: series kopen. Films kijk ik nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Films kopen? Kijk je die vaker dan eens dan?
Nou ja, het moet wel je smaak zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die muzikaal is niet van klassieke rock, blues, jazz of soul houdt.
*nieuwsgierig*quote:Op woensdag 28 december 2011 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik mis in de Top2000 de volgende artiesten:
• Hard-Fi
• Matchbox Twenty
• UB40
• Kenneth Bager
• Agnes Obel
• Example
• Doves
• Stakka Bo
• The Frattelis
• Paul van Dyk
• Pete Philly & Perquisite
• Hello Säferide
• The Streets
• Just Jack
• Frank Popp Ensemble
• Roisin Murphy
Dit is slechts een voorbeeld, maar wie geīnteresseerd is in mijn brede scala aan bands en artiesten: ik zal de lijst weer online brengen. Ik geef direct toe dat bij mij R&B niet compleet is doorgekomen en dat rock, disco en house oververtegenwoordigd zijn.
Ik ben niet van de lijstjes eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 december 2011 04:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel je smaak zijn.
Je hebt ook nog een hele groep mensen met grote muzikale diepgang die dergelijke stijlen suf en ouderwets vinden, en het juist aan de electronische kant zoeken, en dan in van die hele ingewikkeld klinkende idm en zo.
[..]
*nieuwsgierig*
Ik zat al te wachten op een lijstje in de Fok! Top 100-topic, van onze grote criticus (of heb ik er overheen gelezen?).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |