beide dagen geen gourmet, maar gevreten wordt er!quote:Op maandag 26 december 2011 11:56 schreef Evertjan het volgende:
Goedemorgen!!! Allemaal een fijne 2e gourmetdag gewenst
gezelligquote:Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
beide dagen geen gourmet, maar gevreten wordt er!
zo zelfs een combi; 2e vreetdag/verjaardag
Sowieso Train, maar Coca Colaquote:
Maar dat zo'n actie ¤250.000 kost vind ik al veel..quote:Op maandag 26 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
Serious Request-actie in Eindhoven geflopt
zal hier al wel ergens gepost zijn.
beetje sneu vind ik het wel. probeer je iets te organiseren, kom je niet eens uit de kosten...
Dat is eigen schuld hoor, ik weet niet meer precies hoe het zat maar mensen werden gewoon betaald ipv vrijwilligers (dus van wat mensen gaven moesten eerst nog salarissen e.d. worden afgetrokken) en dat heeft veel kwaad bloed gezet waardoor niemand meer zin had om te gaan of te geven.quote:Op maandag 26 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
Serious Request-actie in Eindhoven geflopt
zal hier al wel ergens gepost zijn.
beetje sneu vind ik het wel. probeer je iets te organiseren, kom je niet eens uit de kosten...
ah ja. heb het ook niet heel goed gevolgd, maar dat is idd niet echt een handig stap. als je winst wil maken bij een eerste evenement ben je imho behoorlijk afhankelijk van vrijwilligers...quote:Op maandag 26 december 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is eigen schuld hoor, ik weet niet meer precies hoe het zat maar mensen werden gewoon betaald ipv vrijwilligers (dus van wat mensen gaven moesten eerst nog salarissen e.d. worden afgetrokken) en dat heeft veel kwaad bloed gezet waardoor niemand meer zin had om te gaan of te geven.
Ik luister Slipway Fires nog wel is op m'n iPodquote:Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook al een tijdje niks meer wat van gehoord.
[klapjosti] Klap je handen!! [/klapjosti]quote:
STOP TRYING!quote:Op maandag 26 december 2011 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[klapjosti] Klap je handen!! [/klapjosti]
GA die wereld uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |