Kan ik ook niets aan doen idd!quote:Op maandag 26 december 2011 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry dat jouw smaak slechter is dan die van mij.
hoezo op de laatste dag?quote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
zit net ff de Top SR te bekijken, maar mijn verzoekje staat er verdorie helemaal niet inVolgend jaar toch maar op de laatste dag het anthem aanvragen, weet ik iig zeker dat "mijn" plaatje gedraaid wordt
![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 11:32 schreef 3rdRock het volgende:
zit net ff de Top SR te bekijken, maar mijn verzoekje staat er verdorie helemaal niet inVolgend jaar toch maar op de laatste dag het anthem aanvragen, weet ik iig zeker dat "mijn" plaatje gedraaid wordt
![]()
dan weet ik wat de anthem is geworden (nou ja, meestal weet je dat wel eerder)quote:
En dan ga je de anthem aanvragen?quote:Op maandag 26 december 2011 11:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan weet ik wat de anthem is geworden (nou ja, meestal weet je dat wel eerder)
ja! want dan weet ik zeker dat "mijn" liedje gedraaid wordt. dit jaar had ik dan dan dus in de ochtend van 24dec Bouncer aangevraagd!quote:Op maandag 26 december 2011 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan ga je de anthem aanvragen?
domien lijkt t met em eens te zijn, gaat helemaal losquote:Op maandag 26 december 2011 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
Die beller vind dit de beste nederlandstalige plaat ooit gemaakt?
Hij vind het zeker opwindendquote:Op maandag 26 december 2011 11:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
domien lijkt t met em eens te zijn, gaat helemaal los
Nee, kan mijn geld zelf wel gebruikenquote:
Je luisterd zeker nooit Timur Open Radio?quote:
Domientje zit volgens mij met een flinke Domien in zijn broektwitter:
met een 't' ... en ja, juist welquote:Op maandag 26 december 2011 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je luisterd zeker nooit Timur Open Radio?
Ach wat zou hetquote:
Miranda uit Arnhem dus en Nancy uit Nijmegen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |