abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106044612

En hier weer verder :) Zeikerds mogen achterwege blijven; dit topic is bedoeld om je accuduur in te vermelden.
pi_106044640
Hou het eens leuk voor de verandering.
pi_106044771
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
Hou het eens leuk voor de verandering.
Elitair gedrag schijnt bij iPhone-gebruikers helaas vaker regel dan uitzondering te zijn. Helemaal bij het anti-jailbreak volk, dat zich graag beter voelt dan de rest, omdat zij de tekortkomingen van iOS erkennen als "bewuste designkeuzes".
pi_106044881
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je Google is stuk?
[ afbeelding ]

[..]

Ah, daar is het "al je problemen komen door jailbreak"-argument dat mensen zoals jij graag zonder na te denken rondstrooien. En ik heb een iPhone 4S, dus uiteraard zonder jailbreak.

En hoe ik weet dat het bij de iPhone 4 niet aan de jailbreak lag? Omdat de slowdown verholpen werd door de applicaties in de multitaskbar te sluiten. Ook zonder jailbreak trad de slowdown gewoon op wanneer er teveel applicaties open stonden. Dus, nee, het lag niet aan de jailbreak. But thanks for trying.
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie nergens iets staan over draaiende apps die je telefoon langzamer maken.
pi_106044947
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
Het ligt misschien aan mij
:)

Zijn we het daar tenminste over eens. Probeer je voortaan eens niet blind te staren op een enkel woordje in een post -in dit geval SBSettings- en de rest ook te lezen. Dank je :)

edit: voor iemand die anderen altijd graag helpt de juiste laptop uit te zoeken, vind ik het apart dat je geen link kunt leggen tussen vol werkgeheugen en slowdowns in applicaties..
pi_106045212
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:)

Zijn we het daar tenminste over eens. Probeer je voortaan eens niet blind te staren op een enkel woordje in een post -in dit geval SBSettings- en de rest ook te lezen. Dank je :)
Je bedoelt dat stukje het werkgeheugen?
In dat geval, lees mijn posts nog eens door.
quote:
edit: voor iemand die anderen altijd graag helpt de juiste laptop uit te zoeken, vind ik het apart dat je geen link kunt leggen tussen vol werkgeheugen en slowdowns in applicaties..
Werkgeheugen wat niet vol is, maakt ook niet langzaam. :)
  maandag 26 december 2011 @ 00:29:57 #7
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106045403
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Elitair gedrag schijnt bij iPhone-gebruikers helaas vaker regel dan uitzondering te zijn. Helemaal bij het anti-jailbreak volk, dat zich graag beter voelt dan de rest, omdat zij de tekortkomingen van iOS erkennen als "bewuste designkeuzes".
Wie gedraagt zich zo dan? Ik zie Dimens gewoon normaal posten, en ik vroeg alleen waarom het niet aan je jailbreak zou kunnen liggen. Misschien ben jij gewoon een driftkikker.
pi_106045457
Ook Android gebruikers op FOK! zijn het niet met je eens. Een taskkiller op je telefoon is gewoon pure onzin.
pi_106045514
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Maar je slaat ook graag op hol, kan ook wat minder ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 00:32:45 ]
pi_106045582
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Werkgeheugen wat niet vol is, maakt ook niet langzaam. :)
Klopt. Maar als het wel vol is, maakt het wel langzaam. Hence the slowdown.
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef TimCook het volgende:

[..]

Wie gedraagt zich zo dan? Ik zie Dimens gewoon normaal posten, en ik vroeg alleen waarom het niet aan je jailbreak zou kunnen liggen. Misschien ben jij gewoon een driftkikker.
Could be. Vandaag niet, though :) Het is gewoon dat anti's altijd met dat argument komen. Bovendien heb ik ook al antwoord gegeven op de vraag hoe ik weet dat het niet aan de jailbreak lag. Misschien kom je minder betweterig over als je niet meteen suggestieve aannames doet, maar eerst om bevestiging vraagt.
pi_106046208
Pot verwijt de ketel
  maandag 26 december 2011 @ 01:30:20 #12
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106047400
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt. Maar als het wel vol is, maakt het wel langzaam. Hence the slowdown.

[..]

Could be. Vandaag niet, though :) Het is gewoon dat anti's altijd met dat argument komen. Bovendien heb ik ook al antwoord gegeven op de vraag hoe ik weet dat het niet aan de jailbreak lag. Misschien kom je minder betweterig over als je niet meteen suggestieve aannames doet, maar eerst om bevestiging vraagt.
Doe eens normaal en rustig man. Ik stel alleen een vraag, en krijg gelijk allemaal verwijten naar me kop geslingerd.

Maar goed, met woorden komen we er toch niet uit dus ik heb het even voor je onderzocht op m'n iPhone 4. Eerst heb ik het processorverbruik en het energieverbruik gemeten met alle apps afgesloten, daarna met een stuk of 25 apps open waaronder WhatsApp, iBooks, Real Racing 2, Fruit Ninja, Pinball HD, Tweetbot, best wel geheugenvretende apps dus. Beide testen met scherm uit om de resultaten niet te beïnvloeden.

Processorverbruik met alle apps afgesloten:

Processorverbruik met apps in het geheugen:

Energieverbruik met alle apps afgesloten:

Energieverbruik met apps in het geheugen:

Je ziet het zelf, er is gewoon geen noemenswaardig verschil.
pi_106047909
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef TimCook het volgende:

[..]

Doe eens normaal en rustig man.
Ik kan niet rustiger zijn dan ik momenteel ben, en reageer gewoon normaal.
quote:
Ik stel alleen een vraag, en krijg gelijk allemaal verwijten naar me kop geslingerd.
Vraag?
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef TimCook het volgende:
Je hebt dus een jailbreak.
Is dat een vraag of een aanname? Juist ;)
quote:
Maar goed, met woorden komen we er toch niet uit dus ik heb het even voor je onderzocht op m'n iPhone 4. Eerst heb ik het processorverbruik en het energieverbruik gemeten met alle apps afgesloten, daarna met een stuk of 25 apps open waaronder WhatsApp, iBooks, Real Racing 2, Fruit Ninja, Pinball HD, Tweetbot, best wel geheugenvretende apps dus. Beide testen met scherm uit om de resultaten niet te beïnvloeden.

Processorverbruik met alle apps afgesloten:
[ afbeelding ]

Processorverbruik met apps in het geheugen:
[ afbeelding ]

Energieverbruik met alle apps afgesloten:
[ afbeelding ]

Energieverbruik met apps in het geheugen:
[ afbeelding ]

Je ziet het zelf, er is gewoon geen noemenswaardig verschil.
Knap. En hoe heb je dat precies getest? En hoe verklaar jij dat ik met openstaande apps welslowdown had, en met de apps afgesloten niet? En niet in geisoleerde gevallen, maar consequent.

Je mag die vragen best als retorisch beschouwen, hoor. Ik heb geen zin in discussies die toch nergens heengaan. Je hebt het weer lekker laten escaleren omdat je niet kunt accepteren dat sommige mensen op zoek zijn naar een functionaliteit die iOS zonder jailbreak niet biedt (zoals de mogelijkheid alle applicaties in een keer te sluiten). Prima voor jou. Maar niet de moeite van semantische discussies waard.
pi_106048664
Kant en klare bewijzen en nog blijft ie onzin verkondigen. En dan ook nog anderen verwijten dat het escaleert.

En hoe het te verklaren is? Wat is het verschil tussen jouw iPhone en die van TimCook: jailbreak.

Keurige en duidelijke post trouwens van TimCook. Zullen veel mensen wat aan hebben.
pi_106051841
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef kadeya het volgende:
En hoe het te verklaren is? Wat is het verschil tussen jouw iPhone en die van TimCook: jailbreak.
:')

1) Ik heb geen jailbreak
2) de slowdowns waren zonder jailbreak net zo makkelijk te veroorzaken met openstaande applicaties
3) de slowdowns waren met jailbreak consequent verholpen door backgrounded applicaties te sluiten

Dit is allemaal al een keer gezegd. Jij hebt dus geen enkel recht de posts van een ander onzinposts te noemen, terwijl je zelf niet eens kunt lezen. Merry Christmas :)
pi_106052212
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:')

1) Ik heb geen jailbreak
2) de slowdowns waren zonder jailbreak net zo makkelijk te veroorzaken met openstaande applicaties
3) de slowdowns waren met jailbreak consequent verholpen door backgrounded applicaties te sluiten

Dit is allemaal al een keer gezegd. Jij hebt dus geen enkel recht de posts van een ander onzinposts te noemen, terwijl je zelf niet eens kunt lezen. Merry Christmas :)
Voor SBsettings moet je een jailbreak hebben. Hoe heb je die zogenaamde slowdowns dan ontdekt? Op gevoel?
pi_106052749
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Knap. En hoe heb je dat precies getest?
Dat is Apple's eigen programma met de naam Instruments. Een nauwkeurig programma om metingen op je iPhone te doen, voornamelijk om te zien hoe je telefoon reageert op de applicatie die je gebouwd hebt.
quote:
En hoe verklaar jij dat ik met openstaande apps welslowdown had, en met de apps afgesloten niet? En niet in geisoleerde gevallen, maar consequent.
Dat zit dan tussen je oren. Er is een bewijs gekomen dat de Applicaties niets gebruiken en toch blijf je eigenwijs doen en ons vertellen dat het niet zo is.
quote:
Je mag die vragen best als retorisch beschouwen, hoor. Ik heb geen zin in discussies die toch nergens heengaan. Je hebt het weer lekker laten escaleren omdat je niet kunt accepteren dat sommige mensen op zoek zijn naar een functionaliteit die iOS zonder jailbreak niet biedt (zoals de mogelijkheid alle applicaties in een keer te sluiten). Prima voor jou. Maar niet de moeite van semantische discussies waard.
Er vroeg iemand of er een applicatie was om al je applicaties in een keer te sluiten omdat hij dacht dat er nog processen in de achtergrond zouden draaien. Aangezien dit dus niet zo is, is dat geen rede voor hem zo'n applicatie te installeren. Waarom zou je hem dan nog aanraden om SBSettings te installeren?
pi_106052941
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:51 schreef Dimens het volgende:
Dat zit dan tussen je oren. Er is een bewijs gekomen dat de Applicaties niets gebruiken en toch blijf je eigenwijs doen en ons vertellen dat het niet zo is.
Ik merkte het wel degelijk. Vrienden van mij merkten het wel degelijk. Allemaal bij dezelfde applicaties, en allemaal wanneer er meerdere backgrounded applicaties open stonden. Met en zonder jailbreak. Toeval zeker?
quote:
Er vroeg iemand of er een applicatie was om al je applicaties in een keer te sluiten omdat hij dacht dat er nog processen in de achtergrond zouden draaien. Aangezien dit dus niet zo is, is dat geen rede voor hem zo'n applicatie te installeren. Waarom zou je hem dan nog aanraden om SBSettings te installeren?
Om talloze redenen. Voor iemand die totaal niet weet wat SBSettings is of doet, ben je wel snel met het veroordelen ervan.
pi_106052984
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 11:25 schreef kadeya het volgende:

[..]

Voor SBsettings moet je een jailbreak hebben. Hoe heb je die zogenaamde slowdowns dan ontdekt? Op gevoel?
Weet je wel wat slowdowns zijn? Ik heb nooit gezegd dat ik slowdowns in SBSettings waarnam. Neem maar niet de moeite om te reageren. Je hebt je mening toch al lang en breed gemaakt, dus een discussie zal nergens heengaan.
pi_106053075
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Weet je wel wat slowdowns zijn? Ik heb nooit gezegd dat ik slowdowns in SBSettings waarnam.
Nee die voelde je. Net zoals mensen die beter worden van placebo's. Maar zoals hier boven al helder is uitgelegd, je hebt geen enkel bewijs en TimCook wel. Ja je komt met wat vriendjes aanzetten. Zweverig allemaal.
pi_106053117
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef kadeya het volgende:

[..]

Nee die voelde je.
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neem maar niet de moeite om te reageren. Je hebt je mening toch al lang en breed gemaakt, dus een discussie zal nergens heengaan.
Je weet dus niet wat slowdowns zijn. Ik heb nergens gezegd dat ik ze 'voel', en ik stel het niet op prijs dat een opneukertje als jij mij woorden in de mond legt.
  maandag 26 december 2011 @ 12:13:33 #22
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106053367
Meeting anyone ? :) Ahhh toe nouuuuu
pi_106053390
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Meeting anyone ? :) Ahhh toe nouuuuu
Ik drink geen koffie, en ik heb het idee dat al die fanboys alleen in de Starbucks willen meeten.
pi_106053519
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie, en ik heb het idee dat al die fanboys alleen in de Starbucks willen meeten.
En dan ons beschuldigen van vooroordelen, kijk eens naar jezelf man. :')
Ik wil het best gezellig houden in zo'n topic als dit, maar een user die normale users gaat beschuldigen, welk met onzin verhalen komt, geen bewijzen heeft terwijl het tegendeel al keihard bewezen is en dus eigenwijs gaat zitten doen, die respecteer ik dan ook niet.
pi_106053706
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[..]

Je weet dus niet wat slowdowns zijn. Ik heb nergens gezegd dat ik ze 'voel', en ik stel het niet op prijs dat een opneukertje als jij mij woorden in de mond legt.
Ik heb ze dan ook nooit gehad. Ook niet met alle apps op de achtergrond. Niemand heeft ze zoals al duidelijk te zien is op de bewijzen van TimCook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')