"Ja" zoiets ja.quote:
Beetje laat, maar hoi Rolfjequote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wauwauwauw veel toffe tracks.
HOI MINTHY!!!1
Heloef heeft vrijdag tijdens de meet nog een paar keer dronken Useless Man gezongen!quote:
quote:
Ik hoop niet speciaal voor mij, tikkie te jongquote:Op zondag 25 december 2011 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heloef heeft vrijdag tijdens de meet nog een paar keer dronken Useless Man gezongen!
quote:
Ach, hij is geen vaste 3FM poster dus hij zal je wel niet kennen..quote:Op zondag 25 december 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop niet speciaal voor mij, tikkie te jong![]()
[..]
Ik heb een paar nachten geleden nog een babbeltje met hem gemaakt hier, ik weet niet of hij zich dat nog kan herinnerenquote:Op zondag 25 december 2011 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, hij is geen vaste 3FM poster dus hij zal je wel niet kennen..
Vast nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een paar nachten geleden nog een babbeltje met hem gemaakt hier, ik weet niet of hij zich dat nog kan herinneren
Heloef komt hier toch met enige regelmaat binnenvallen, in ieder geval de vrijdagavond.quote:
Geeft ook niet, ik blijf er gewoon om ademhalenquote:
Haha, ken je die mop van de nieuwslezer die er niet was?quote:Op zondag 25 december 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
nou ff kijken of er nu wel iemand zit voor het journaal
En stink je nog?quote:Op zondag 25 december 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een paar nachten geleden nog een babbeltje met hem gemaakt hier, ik weet niet of hij zich dat nog kan herinneren
Oja, is waar ook, maar dan ook alleen op vrijdagavondquote:Op zondag 25 december 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heloef komt hier toch met enige regelmaat binnenvallen, in ieder geval de vrijdagavond.
Iets uit 1964 vind ik toch echt oud!quote:
Nee, ik heb een hele poos onder de straal gestaan met een flinke pot scrub. Ik ruik weer lekker fris en ben nog lekker zacht ookquote:
Oke... Hebben we nu ruzie??quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets uit 1964 vind ik toch echt oud!
Dat zal mijn moeder leuk vinden.quote:Op zondag 25 december 2011 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets uit 1964 vind ik toch echt oud!
Nee, hoezo? Ik zeg toch niet dat iets dat oud is slecht is? Dat maak jij er vanquote:
Mijn ma is ouderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |