Hoeft niet, ben gister vanaf het randje opgestegen, het lukt gewoon!quote:Op donderdag 29 december 2011 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel extra gas geven he met de F35 als op het vliegdekschip staat
Al zes dagen niet?!? Dat is een record!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Catkiller het volgende:
Xbox had er geen zin meer in, freeze.
[..]
Ik mis jeStaat ook gewoon belachelijk dat je al 6 dagen offline bent, ik was wat mensen aan het verwijderen en het is dat je goed speelt maar anders!
![]()
die APFSDS is echt goed, is het zelfde als je main gun maar dan bevat het minder explosief, hij is ook heel goed tegen enemy vehiclesquote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb die ATGM er gewoon op zitten, maar de APFSDS is mijn volgende unlock pas dus ik weet niet eens of die andere twee goed / beter zijn
Edit: guided zal wel beter als als je daarbij niemand nodig hebt om hem te locken en je gewoon enkel zelf moet locken. Wat die andere is ben ik benieuwd naar, niet veel mensen die ik daar over hoor. Als jij nu even gaat testen.
Die APFSDS-T shell is gewoon hetzelfde als de mbt's gunquote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb die ATGM er gewoon op zitten, maar de APFSDS is mijn volgende unlock pas dus ik weet niet eens of die andere twee goed / beter zijn
Edit: guided zal wel beter als als je daarbij niemand nodig hebt om hem te locken en je gewoon enkel zelf moet locken. Wat die andere is ben ik benieuwd naar, niet veel mensen die ik daar over hoor. Als jij nu even gaat testen.
Ik heb hetzelfde. Ik medic me een ongeluk en dat levert een hoop punten op. Weliswaar minder kills en meer deaths. Maar dat doe ik graag voor mijn squad/team.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:02 schreef Reintji het volgende:
Ik verlies graag voor het team anders!
Lvl 6, K/D <.6 whehe
Tja, het is of dat of de hoge ranks die samen spelen splitsen en daar heb ik dan juist weer geen zin inquote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom zijn de potjes de laatste tijd zo ongebalenceerd????????????
Gisteren mijn team: 8 man die al colonel+ waren.
Tegenpartij: 1 colonel en de rest allemaal tussen lvl 5 en 15 ongeveer.
We hebben gisteren gewoon geen een keer verloren...
Heerlijke ragbak die BTR, vol gas van vlag naar vlag raggen! Ik heb er nu 1 kill mee, dat was een roadkill!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef MrRedTube het volgende:
Nog 8 BTR kills en nog 8 minuten op Oman spelen en ik heb de Jackhammer
Mij lukte het gister op Wake, was m'n eerste Jet kill, met de F35 geprobeerd om de vlag mee te cappen op A, met een beetje gestuntel dat ding naast de vlag gekregen, net boven de grond hoverend, krijg ik opeens een (road)kill...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef SoldMayor het volgende:
Hah de complete warrior archievement net gehaald.
Je moet wat geluk hebben, de kill in het vliegtuig ging wel makkelijk.
Daarna moest ergens een tank zien te krijgen maar de enemy had alle flaggen dus toen maar bij hun vlag zitten wachten tot dat er tank spawnde en op dat moment kwam er ook een enemy die pofte ik neer met me famas tank gepakt en een auto overhoop geschoten.
1-1quote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hee Impala, mag ik m'n knife terug? Hij zit nog in je achterhoofd
Amen to that. Loop me ook het schompes met ammo en medic zodat de echt goede spelers de winst binnen kunnen halen. Das het mooie van BFquote:Op donderdag 29 december 2011 12:10 schreef rece het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik medic me een ongeluk en dat levert een hoop punten op. Weliswaar minder kills en meer deaths. Maar dat doe ik graag voor mijn squad/team.
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Amen to that. Loop me ook het schompes met ammo en medic zodat de echt goede spelers de winst binnen kunnen halen. Das het mooie van BF
Denk dat een hele hoop mensen hun minimap (bijna) niet gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.
Kom ik je ammo geven!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar vaak is het voor mij wel zo dat ik bijna nooit ammo krijg als ik als een kerstman ammo aan het uitdelen ben. Dan neem ik eens een recon class, is mijn ammo zo goed als op, en dan is er niemand die eens denkt: Joh laten we hem ook eens ammo geven.
Dan speel je in een kutsquatquote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Paar mooie potjes net, op een gegeven moment 7 FOK!'ers in een team.
Ze liepen aardig lekker doorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Paar mooie potjes net, op een gegeven moment 7 FOK!'ers in een team.
Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kutquote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef Catkiller het volgende:
USAS-12 met frags, wat een plezier!
Om zelf te gebruiken dan, anders is het kut.
Gebruik hem zelf ook dan nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vanmiddag gebruikt in TDM! Het is wel wennen, maar ownt wel! Als andere het gebruiken is het idd kut
Meestal gebruik ik hem alleen in noodsituatiesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Gebruik hem zelf ook dan niet
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ik was hem aan het gebruiken op Metro en toen was er ook een enemy die hem ging gebruiken. Moet nog een paar shotgun ribbons voor een medal en dan gebruik ik die dingen waarschijnlijk nooit meer
Maar dat kan zomaar veranderen met die nieuwe shotgun! Als ik die ooit vrij speel dan
Ja enkel nog die kills met voertuigen maken en dan heb ik hemquote:Op donderdag 29 december 2011 23:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je moet hem echt hebben! Hij is echt te gaaf voor woorden, vooral met frag roundsEn hij ziet er ook gewoon zo fucking gaaf uit he.
Ja maar je ziet alleen de achterkant waar iemand ligt natuurlijk, moet je wel een beetje de map kennen. Nu zal dat zijn probleem niet zijn geweest aangezien hij colonel service star 22 was. Mijn dogtag kunnen ze komen halen als ze heel veel geluk hebben, T-UGSquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:16 schreef Reintji het volgende:
Hij ziet toch waar je ligt? Meestal als ik door dezelfde gast geschoten wordt probeer ik even langs te gaan om zijn dogtag op te halen.
Pak je handleiding er ff bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef elvis2010 het volgende:
Wie weet hoe mijn nieuwe tv instellingen moet staan?? Ik raak geen pepernoot meer 😡
Ik heb een 'bravia 55HX920,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |