SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door splendor op 10-07-2012 16:15:57 ]-
Die vind ik dan weer minder, matige fotosoepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef splendor het volgende:
[ afbeelding ]
via http://www.pathe.nl/blog/2012/07/10/scroll-the-hobbit
Mooi rijtje spoilersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef splendor het volgende:
[ afbeelding ]
via http://www.pathe.nl/blog/2012/07/10/scroll-the-hobbit
Voor shots waarin een hobbit bijvoorbeeld naast een mens staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weet iemand waarom er van bepaalde personages 2 verschillende groottes zijn bijvoorbeeld? Dan zie je een dwerg in het klein en in normale mens vorm, tijdens het filmen waarom is dat?
Ze gebruiken kleine personen voor de shots van ver af, of shots waar die persoon met de rug naar de camera staat. Ook gebruikten ze tijdens het filmen van LOTR een man die ontzettend lang was, voor de shots waarin een normaal persoon tegenover een acteur die een Hobbit speelt, speelt. Dus het kan zijn dat je in drie shots, drie verschillende methoden gebruikt ziet worden. Overigens werd er naast deze techniek en de forced perspective ook gewoon CG gebruikt, maar dan met name voor het samenvoegen van personages van verschillende grootte.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weet iemand waarom er van bepaalde personages 2 verschillende groottes zijn bijvoorbeeld? Dan zie je een dwerg in het klein en in normale mens vorm, tijdens het filmen waarom is dat?
Extra materiaal is niet zozeer van de Hobbit maar uit de aanhangselen van In de ban van de Ring. Dat is ook de reden dat ze er nu al twee films van maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:33 schreef Lemans24 het volgende:
Peter Jackson schijnt gezegd te hebben dat hij wellicht een trilogie van The Hobbit wil maken. Valt dat serieus te nemen, drie films van dat relatief dunne boek? Dan verwacht ik ook minimaal zes extra films van LOTR...
Met de Extended Editions van Lotr heb je eigenlijk al zes films, steeds twee discs per deelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:33 schreef Lemans24 het volgende:
Peter Jackson schijnt gezegd te hebben dat hij wellicht een trilogie van The Hobbit wil maken. Valt dat serieus te nemen, drie films van dat relatief dunne boek? Dan verwacht ik ook minimaal zes extra films van LOTR...
Uiteraard. De hamvraag is natuurlijk of Peter Jackson de persoon is om dat te doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Jivis het volgende:
Als PJ het niet bij het verhaal van The Hobbit houdt valt er nog zoveel over Middle-Earth te vertellen.
Waarom niet? Heeft met Lotr toch prima werk afgeleverd? Wie had je het liever zien doen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. De hamvraag is natuurlijk of Peter Jackson de persoon is om dat te doen.
Die comment van jou al helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Klipnap het volgende:
Zo interessant zijn de zijlijnen ook weer niet.
Ja, er is nog genoeg te vertellen, maar niet in de periode van The Hobbit, en ook eigenlijk niet zo heel veel in de 80 jaar tussen Hobbit en LotR.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Jivis het volgende:
Maar ik vind drie films niet zo'n slecht plan. Als PJ het niet bij het verhaal van The Hobbit houdt valt er nog zoveel over Middle-Earth te vertellen. Ik vraag me dan alleen wel af tot in hoeverre het hoofdpersonage Bilbo hier in te passen valt.
Nou ja, feit blijft dat het sleutelhoofdstuk ontbreekt uit de films.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft met Lotr toch prima werk afgeleverd? Wie had je het liever zien doen dan?
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, er is nog genoeg te vertellen, maar niet in de periode van The Hobbit, en ook eigenlijk niet zo heel veel in de 80 jaar tussen Hobbit en LotR.
Je bedoelt de zuivering van de Gouw?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, feit blijft dat het sleutelhoofdstuk ontbreekt uit de films.
En dat kan dus niet aangezien ze daar de rechten niet voor hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Of hij zal terug moeten grijpen op werk uit de Silmarillion of "History of Middle-Earth" of iets dergelijks,
Yup.quote:
Klopt en ben er ook niet rauwig om trouwens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat kan dus niet aangezien ze daar de rechten niet voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |