Het gaat bij nader inzien *nu* een pannetje inquote:Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef minilot het volgende:
De Comté, Gruyère en Vacherin voor de fondue blijven nog wel even goed in de koelkast voor nieuwjaarsdag ofzo.. Kater wegfondueën.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Note to myself: Niet met je vinger in je oog wrijven, een half uur nadat je een Spaanse rode peper hebt gesneden voor het avondeten.
Extra sidenote: Niet vergeten om je handen te wassen na het snijden van een rode peper....![]()
Helpt nauwelijks, doe liever handschoenen aan als je er veel snijdt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Note to myself: Niet met je vinger in je oog wrijven, een half uur nadat je een Spaanse rode peper hebt gesneden voor het avondeten.
Extra sidenote: Niet vergeten om je handen te wassen na het snijden van een rode peper....![]()
Werd het niet. Net een prakkie zuurkool opquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond laat een paar kommen tomatencreme soep
Ja, maak ze wel vaker. Ze zien er niet uit maar smaken doen ze zeker welquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef _Loki het volgende:
Restje oven-macaroni.
Ik hou van restjes.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef FigureBirdStars het volgende:
Door mijn moeder gebakken oliebollen
Ik heb die nog steeds niet gehad, en het is (nu) alweer oudjaarsdag!quote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef hera62 het volgende:
Vanavond maar eens pasta met prei, spekjes en geitenkaas. O ja, en met gebakken eieren erbij. Er moest iets substantieels in na 20 km fietsen voor de Oud- en Nieuw-boodschappen en het aan gort zagen van een paar stammetjes die maar ruimte lagen in te nemen in de tuin.
Ik niet; gisteren al een 2 broodjes hamburger speciaal. Vandaag (weg geweest naar een 'event') en mijn score van vandaag:quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:51 schreef Spanky78 het volgende:
Wij hebben even een paar gezonde dagen.
Dat dusquote:Morgen weer ongezond eten... oliebollen en iets langs voor oudjaarsavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |