Nee want ik kan niet naar de winkels!quote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef automatic_ het volgende:
Over een Nederlandse actie is nog niets bekend.
Momenteel is er op de Engelse site al een "Sale" pagina te vinden en dan krijg je 50% korting op alle kerstartikelen
Hopelijk geldt de Engelse actie in de winkel ook in de Nederlandse winkels!
Hoezo kan je niet naar winkels?quote:Op zondag 25 december 2011 15:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee want ik kan niet naar de winkels!![]()
Online moet stiekem misschien wel lukken...
Morgen naar familie van vriendje en dinsdag moet ik weer gewoon werken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet naar winkels?Hihi.
Vorig jaar was de Nederlandse online actie ook goed, toch...? Althans, ik kan mij herinneren dat er toen mensen waren die een pot Creamy Candy Bodylotion kregen!
Mooi, dan is NL goedkoperquote:Op zondag 25 december 2011 15:43 schreef Murmeli het volgende:
Jasmin kost 10,90 pond volle prijs in de UK auto_
he buuv
Ik ook nietquote:
Op de NL site is ook nog niet veel uitverkocht, alleen 2 tins. Ik denk niet dat ze in NL de gifts leegmaken en los verkopen. Afwachten....quote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk het!
Ik denk overigens echt dat de actie in de UK winkels ook naar NL gaat komen hoor... Denken jullie niet...?
Naar de winkel ga ik komende week niet meer, dus ik zie wel wat er online komt. Ik heb alleen BdN nodig, voor de rest alleen als er een leuke actie isquote:Op zondag 25 december 2011 16:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze in NL de tins gewoon in de winkel gaan zetten.... Maar goed; dan krijg je 50% korting, dus flauw als dat dan niet online is
in UK is ie nu in de retro....quote:Op zondag 25 december 2011 19:07 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi... Hier ook een fan.. Naja, ex fan die lush weer aan het ontdekken is
Ik baal nog steeds dat de I Should Coco zeep weg is
of jij hebt geen geduldquote:Op zondag 25 december 2011 20:10 schreef Murmeli het volgende:
vriendin van mij heeft wel kunnen bestellen. Duurde wel uren zei ze. Maar ze heeft denk ik een hele geduldige browser
nu wil ik ook maar mijn browser is niet geduldig
nou ik wil best een website aanklikken en een uur later kijken of hij geladen is. maar chrome roept dan dattie geen verbinding krijgt. vind ik flauw van chrome....quote:
Wij waren op kerstbezoek bij mijn vader dus ik was bang dat er niets meer over zou zijn tegen de tijd dat ik thuis kwam. Maar zo lang de site down is kán ik niet eens bestellen!!!quote:
ik ben vanaf 16 al tussen alles door (vier verder geen kerst, ben alleen thuis) aan het proberen te bestellenquote:Op zondag 25 december 2011 21:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wij waren op kerstbezoek bij mijn vader dus ik was bang dat er niets meer over zou zijn tegen de tijd dat ik thuis kwam. Maar zo lang de site down is kán ik niet eens bestellen!!!
Hier doet Chrome het wel beter dan IE maar het duurt uren voor er een pagina geladen is. Ik heb alleen een flesje snowfairy in mijn mandje zitten en die heb ik eigenlijk niet eens nodig.
Ik heb hem ook zo af en toe open staan maar in FF slaat het ook continu vast...(en hier ook geen kerstviergedoe vandaag)quote:Op zondag 25 december 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben vanaf 16 al tussen alles door (vier verder geen kerst, ben alleen thuis) aan het proberen te bestellen
ik heb er 7.5 uur over gedaanquote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook aan het kijken maar bij de sale kom ik alleen uit bij Snowfairy en wat knot wraps.
En voor de rest (na tig keer herladen) bij de reguliere produkten.
ik ook wellicht, maar ik had geen kerstspullen besteld dit jaar en was wel eea dat ik toch wilde, als t in NL ook -50% is, is UK voordeliger en als t in NL een grabbag/andere actie is, loop ik de kans dat ik mn gewilde kerstspullies ook niet krijgquote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
Probleempjes... lush zal wel schrikken dat ze amper bestellingen hebben gehad vandaag door een niet-werkende site. Hoop stiekem dat er nog een NL-winkelactie komt, ga ik daar dinsdag dan wel voor.
Ach, ik ga voor de gewone dingetjes en alle extraatjes zijn mooi meegenomen. Heb bij de kerst op Angels Delight na niet echt favorieten zitten, en laat ik nou net een vers stukje AD in mijn kerstbingoprijs hebben gevondenquote:Op zondag 25 december 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook wellicht, maar ik had geen kerstspullen besteld dit jaar en was wel eea dat ik toch wilde, als t in NL ook -50% is, is UK voordeliger en als t in NL een grabbag/andere actie is, loop ik de kans dat ik mn gewilde kerstspullies ook niet krijg
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik probeer nu te zoeken op specifieke producten maar ook dat schiet nog niet echt op.quote:Op zondag 25 december 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook aan het kijken maar bij de sale kom ik alleen uit bij Snowfairy en wat knot wraps.
En voor de rest (na tig keer herladen) bij de reguliere produkten.
https://www.lush.at/lushat/kat.nsf/sspez/6?open&view=plaktquote:Op maandag 26 december 2011 00:39 schreef automatic_ het volgende:
Murmeli wees ons op de Oostenrijkse actie. Ik kom daar wel op de site, maar ik zie gene producten
Creme: dream cream (bodylotion)quote:Op maandag 26 december 2011 04:02 schreef electrocrash het volgende:
Ik zou graag iets voor de gevoelige huid willen een hydraterende creme en een scrub
Ik ook!quote:Op maandag 26 december 2011 10:56 schreef agenda het volgende:
Ben benieuwd naar een eventuele actie in de nederlandse winkels.
Denk dat ie er wel is hoor, gisteren moest ik hem ook een paar keer goed zoeken....quote:Op maandag 26 december 2011 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
The northern lights hatbox is er niet meer in .at ... Maar die zou ik wel willen
Ach...voorlopig komen we er toch niet doorheen, dus je bankrekening is blijquote:Op maandag 26 december 2011 11:49 schreef GimmeGore het volgende:
Waarom opende ik dit topic? Mijn arme bankrekening :p
Ik vind 'm niet vies, maar zou 'm ook niet meer kopenquote:Op maandag 26 december 2011 12:43 schreef automatic_ het volgende:
Hier was iemand "wild" van Three Golden Rings...? BAH! Wat een vieze BBS![]()
![]()
En Christmas Eve is ookquote:Op maandag 26 december 2011 12:48 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Oké! Misschien moet ik hem dan toch zelf houden.
Ik heb dat sneeuwmannetje, Snowfairy Magic ding, Golden Wonder nog liggen, haha.
Ik wil sowieso Candy Mountain nog![]()
En heb nog een beetje Superstaren Three Golden Rings
![]()
![]()
Dus nu zitten we alleen nog in onzekerheid of het ook op de cadeaus is en/of die "regel" van "voor 1 oktober, 50% korting" geldtquote:de uitslag is:
vanaf morgen is de zelfde actie als ik de UK , 50% korting op de kerstspullen!
meer kon ze me niet vertellen!![]()
![]()
![]()
Lief dat je dat wil doenquote:Op maandag 26 december 2011 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Wow! Hahahaha.
Ik kan eventueel wel een potje BdN mee nemen als ik morgen ga (en hij is er nog), maar dan zit je met verzenden... Ik weet niet of dat "lekker" is om in een ziplockje te doen...?
Zijn ook de standaard cadeau's van voor 1 oktober. Een lush legends voor 100 euro ipv 200, whoehoequote:Op maandag 26 december 2011 13:07 schreef agenda het volgende:
Ik vond de actie van vorig jaar leuker. Behalve als het ook op de cadeaus is.
Je kunt ze, blijkbaar, ook invriezen hè?quote:Op maandag 26 december 2011 13:06 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Lief dat je dat wil doen, maar ik zie net dat ik ook nog een halve pot Dark Angels heb.... dat krijg ik allemaal niet op. Daar groeien straks allemaal plantjes in
Ik vond de actie van vorig jaar ook leuk, maar ik had (te)veel wat ik gratis kreeg en niet gebruikte. Oke... Je moet natuurlijk blij zijn dat je iets krijgtquote:Op maandag 26 december 2011 13:07 schreef agenda het volgende:
Ik vond de actie van vorig jaar leuker. Behalve als het ook op de cadeaus is.
Ja, als mijn reguliere producten niet goedkoper zijn, dan bestel ik met Valentijn wel weer in Engelandquote:Op maandag 26 december 2011 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja dan koop ik binnenkort wel gewoon bij UK
Dat is zeker zo, had ik de eerste paar jaar ookquote:Op maandag 26 december 2011 13:11 schreef agenda het volgende:
Vorig jaar leerde ik net Lush kennen, bij mijn eerste aankoop van 90 euro kreeg ik 2 cadeau's en een goodie bag. Ik heb toen veel kunnen uitproberen.
50% is wel lekker op de badspullen van kerst.
Blijft dat in je mandje dan? Wist ik nietquote:Op maandag 26 december 2011 13:25 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb mijn NL mandje alvast vol gegooid. Dan hoef ik morgen alleen nog te bestellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |