abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106031641

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_106031727
Nu kijk ik Spangas, lach mij uit.
Hier op het board of op je troon vanachter je Asus, HTC danwel kei-hippe Apple.
pi_106031817
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk :{
pi_106031866
in je oogbal.. :')
pi_106031915
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef Ayca het volgende:
@Julis gelukkig heb je m optijd teruggevonden! Lijkt me vrij pijnlijk :{
:D. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
pi_106032029
Die TT. :D.
pi_106032151
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2011 15:00 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Ja, gelukkig wel. Ik kon niet tegen de pijn, dus heb ik toch nog gespeeld met mijn oog (en gelukkig, want anders zat die lens er nog steeds in). De lens zat verstopt ergens achter mijn oog, blijkbaar. Want hij was niet zichtbaar toen ik keek in de spiegel.
wut

Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?

Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens. :').

Mooi dat je hem hebt gevonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 15:18:25 ]
pi_106032183
Godverdomme, ik zit er nu weer mee te spelen. :').
pi_106032197
Lan, ik heb werkende BangBros pas gevonden..
deze kerst is nu helemaal bir _O_
pi_106032249
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

wut

Achter je oog kan helemaal niet toch? Omdat bindvlies. Misschien achter je oogleden?

Ik was mc'n linkerooglens vorige week ook kwijtgeraakt. Zolang zitten inspecteren en spelen om dat ding te vinden dat mijn oog helemaal rood was geworden. Heb hem niet kunnen vinden en heb er verder ook geen last meer van, maar ik ben bang dat-ie er nog is. Ergens. :').

Mooi dat je hem hebt gevonden!
Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in :').

Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?

Ja O+.
  zondag 25 december 2011 @ 15:20:20 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032251
Fuck jullie met jullie enge lensverhalen.
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal. ;(
This isn't even my final form.
pi_106032271
Ik had er eentje in mijn jeugd, hij doet het nog steeds :')
pi_106032278
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
Dat is de reden dat ik nog steeds geen lenzen heb. Ik hoef niet zo'n fucking ding achter mijn oogbal. ;(
Draag je een bril, ja :P? Welnee, als ik lenzen durf te dragen :')... dan kun jij dat vast ook wel!
pi_106032316
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed :7.
  zondag 25 december 2011 @ 15:23:56 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032329
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef Julis het volgende:

[..]

Draag je een bril, ja :P? Welnee, als ik lenzen durf te dragen :')... dan kun jij dat vast ook wel!
Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is. :')
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte. ;( ;(
pi_106032352
quote:
10s.gif Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Julis het volgende:
En dit gebeurt voor het eerst in mijn leven. Als je geen rare dingen doet dan komt het wel goed :7.
Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan? :D.
pi_106032390
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, ben bijziend. Maar heb mijn bril alleen op als het echt nodig is. :')
Maar die verhalen die ik altijd hoor. Lenzen die achter een ooglid schuiven, er niet uitkomen etc. Was een tijdje terug ook zo'n topic op FOK! dat iemand zijn lens eruit wilde halen, maar die was er blijkbaar al uit, heeft-ie zijn hele hoornvlies kapot gepeuterd. Was waarschijnlijk nep, maar toch. De gedachte. ;( ;(
Okay, dat klinkt wel vies en eng ;(. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
pi_106032406
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Levolution het volgende:
:D. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
pi_106032414
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat voor een raar ding heb jij uitgehaald dan? :D.
Naja.. raar :'). Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven ;(.
pi_106032452
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:20 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, hm. In ieder geval niet zichtbaar met het blote oog. Klopt, anders was ik wel blind, denk ik. Of mijn hersenen vulden alle gegevens van mijn omgeving in :').

Als het geen pijn doet.. Hoelang is dat geweest?

Ja O+.
_O-.

Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt. :'). Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel. :').
pi_106032468
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Drie/vier dagen geleden. Ik had geaccepteerd dat-ie er wel uit moet gesprongen zijn, maar door jouw verhaal ben ik bang dat-ie zich ergens achter mijn huid/oog verstopt. :'). Het doet niet pijn, maar wanneer ik eraan zit, hou ik er wel een raar gevoel aan over, waardoor ik twijfel. :').
Ik, ik wilde je niet bang maken ;(. Maar nu ben ik ook ongerust :'). Oogarts, misschien?
  zondag 25 december 2011 @ 15:31:41 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106032473
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Okay, dat klinkt wel vies en eng ;(. Maar zolang je er verstandig mee omgaat dan komt het wel goed. Ik had voordat ik lenzen ging dragen nooit mijn oogballen echt aangeraakt. En nu is dat een gewoonte.
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Is chiller dan een bril man. Vroeger bleef mijn hand ver weg van mijn oogbal en vond ik het eng om iets in/om/op mijn oog te stoppen, maar nu streel ik mijn oogbal gewoon. Ik wil nu zelfs een keertje een oogbal likken.
Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren. :D
pi_106032497
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Naja.. raar :'). Ik ging met één hand onzorgvuldig in mijn oog graaien om mijn lens eruit te halen. Blijkbaar heb ik hem toen ergens in mijn oog verschoven ;(.
Whehe. :').

Aangezien er genoeg vocht rondom mijn oogbal is, is de kans nihil dat dat ding ooit opdroogt toch? Mocht-ie er nog zijn... :').
pi_106032508
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik, ik wilde je niet bang maken ;(. Maar nu ben ik ook ongerust :'). Oogarts, misschien?
Gggggggg. :').
pi_106032512
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Dus lenzen zorgen ervoor dat je tegen je instinct ingaat en gekke capriolen gaat uithalen met een belangrijk zintuig. Geen goed argument om iemand lenzen aan te smeren. :D
_O-. Je leert je ogen beter kennen O+. Je weet dan wat je ogen fijn vinden.

Wat is je sterkte, eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')