Van slaapgebrek krijg ik altijd een monsterlijke stijve.quote:Op zondag 25 december 2011 06:12 schreef RickoKun het volgende:
Nu ook mattie. Mot ik nog een halve stunde in die hivbus zitten. Bovendien denk ik dat ik geen stijfjen meer kan krijgen.
Herkenbaar, op illusies rukken is top, vooral als je twee schimmen ziet neuken.quote:Op zondag 25 december 2011 06:29 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Van slaapgebrek krijg ik altijd een monsterlijke stijve.
Aangezien hij geen stijfje meer kan krijgen moeten dat er toch minimaal 18 chimi's zijn geweest die Ricko hebben uitgeput.quote:Op zondag 25 december 2011 09:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Benieuwd hoeveel meisje van net18 Ricko heeft gehosseld.
In de op staat dat ie X heeft gehadquote:Op zondag 25 december 2011 09:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Aangezien hij geen stijfje meer kan krijgen moeten dat er toch minimaal 18 chimi's zijn geweest die Ricko hebben uitgeput.
Ik denk dat babyjezus erg teleurgesteld is iddquote:Op zondag 25 december 2011 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
Dit is niet hoe Onze Lieve Heer het Kerstfeest bedoeld heeft.
xtc is geen speedquote:Op zondag 25 december 2011 10:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Handig, xtc gebruiken terwijl er vandaag en morgen allemaal lekker voedsel is. Nu heb je vast geen honger
mensen die alleen met kerst 'lekker' eten krijgenquote:Op zondag 25 december 2011 10:24 schreef ikjijallebei het volgende:
Handig, xtc gebruiken terwijl er vandaag en morgen allemaal lekker voedsel is. Nu heb je vast geen honger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |