morgana zit niet op zijn level alleen zie je haar echt dingen uithalen en hem zie je nooit wat doen... word zo vervelendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat er eindelijk eens een full scale oorlogje komt waarbij Merlin een keertje echt vecht en niet steeds maar zo'n stuf "weg duw"-truukje uithaalt.
Gesprongen adertjequote:Op zondag 4 november 2012 15:40 schreef timmmmm het volgende:
Gaius is trouwens echt griezelig met dat oog zo
Ja, het plot vlot niet echt hé. Min of meer zelfde verhaallijn als paar seizoenen terug en je bent er toch weer 2 episodes aan kwijt.quote:
ook 35 minuten naar die toren rennen en toen ineens was er iemand dood...quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, het plot vlot niet echt hé. Min of meer zelfde verhaallijn als paar seizoenen terug en je bent er toch weer 2 episodes aan kwijt.
Ja, en dan ben je daar nog van te voren voor gewaarschuwd (Merlin dan), ren je lomp vooruit op de groep, vecht je tegen een zwaard dat zelf niets deed totdat het aangevallen werd, kon dus gerust wachten op de rest.quote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ook 35 minuten naar die toren rennen en toen ineens was er iemand dood...
ik will een battle tussen merlin en morgana dat word pas lachenquote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je daar nog van te voren voor gewaarschuwd (Merlin dan), ren je lomp vooruit op de groep, vecht je tegen een zwaard dat zelf niets deed totdat het aangevallen werd, kon dus gerust wachten op de rest.
Ja, geen hoogvlieger inderdaad.
Vooral omdat dit exact dezelfde verhaallijn is zo, als toen morgana nog in het kasteel zat en slecht was. En dat duurde me toen al te langquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het vervelend dat Gwen samen met Morgana werkt
Voor de rest wel een leuke aflevering
Oh noes, een paar maanden zonder m'n Game of Thrones surrogaatquote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Morgenavond de allerlaatste ep van Merlin...heel erg jammer. Hoop dat de finale bevredigend is...
Helaas, niet een paar maanden, morgen is echt de allerlaatste ep. Er komt geen nieuw seizoen...quote:Op zondag 23 december 2012 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Oh noes, een paar maanden zonder m'n Game of Thrones surrogaat
Waaaatquote:Op zondag 23 december 2012 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Helaas, niet een paar maanden, morgen is echt de allerlaatste ep. Er komt geen nieuw seizoen...![]()
De eerste twee seizoenen waren leuk, nu is het uitgesponnen en bijna saai.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Kenju het volgende:
Is het het waard om dit nog te gaan kijken? Of is het gewoon een matige serie in zijn totaliteit bekeken?
ik denk wel dat hij het nu aan iemand gaat vertellen want zoniet dan heb ik er geen zin meer inquote:
meningen verschillen daarover.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Kenju het volgende:
Is het het waard om dit nog te gaan kijken? Of is het gewoon een matige serie in zijn totaliteit bekeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |