daar kijk je dan ook 5 jaar voor hequote:Op maandag 24 december 2012 22:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Kweenie wat ik van die finale moet denken.
Draak had je ook 2 dagen eerder kunnen roepen.Maar dan voor de laatste paar km en dan roept die nog, ja sorry knul niets aan te doen.
Nou ja, ik gelukkig maar 3 maanden. Van de zomer alle afleveringen bekeken, maar had meer van de finale verwacht.quote:Op maandag 24 december 2012 22:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daar kijk je dan ook 5 jaar voor he
Ik ook en ik keek het sinds het begin dus echt een onzin einde ditquote:Op maandag 24 december 2012 22:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja, ik gelukkig maar 3 maanden. Van de zomer alle afleveringen bekeken, maar had meer van de finale verwacht.
Arthur hoort te sterven aan het eind van het verhaal en Excalibur hoort terug gegeven te worden aan de Lady of the Lake.quote:Op maandag 24 december 2012 22:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Bah als je de serie toch laat eindigen, laat King Arthur dan tenminste leven..
Met Camelot hebben die de bal toch zwaar mis geslagen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Oke, en nu naar de amerikanen dit concept, die kunnen er wél wat van maken
Best wel kut gewoon.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ik weet niet wat ik van de finale moet vinden.....
Amerikanen moeten van Europese legendes en sprookjes afblijven en kostuumdrama's mogen ze alleen maken als minstens 75% van de crew uit Britten bestaatquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:31 schreef LSDsmurf het volgende:
Met Camelot hebben die de bal toch zwaar mis geslagen.
Seriously? Zoals Legend of the Seeker, Xena of Hercules zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
Oke, en nu naar de amerikanen dit concept, die kunnen er wél wat van maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |