Ben je nog wakker?quote:Op zondag 25 december 2011 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, dit keer zit ik gewoon aan de pils op een zaterdagnacht
quote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Zometeen naar brabant.
Was jij niet degene die het jammer vond dat ze hier niet meer kwam mekkeren??quote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo en dat was Astrid van mijn twitter af. Ze kon niet tegen mijn gespam en begon te huilen. Heb haar maar gezegt dat ze dan gewoon een eind op moet tyfen van twitter als het haar niet aanstaat. Als je daar last van hebt moet je sowieso geen twitter nemen. En dan noemt ze mij attention whoreMet haar make-up crap.
Ja klopt. Dat neem ik bij deze ook allemaal terugquote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het jammer vond dat ze hier niet meer kwam mekkeren??
quote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo en dat was Astrid van mijn twitter af. Ze kon niet tegen mijn gespam en begon te huilen. Heb haar maar gezegt dat ze dan gewoon een eind op moet tyfen van twitter als het haar niet aanstaat. Als je daar last van hebt moet je sowieso geen twitter nemen. En dan noemt ze mij attention whoreMet haar make-up crap.
Markoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst iedereen!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2011 14:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vrolijk kerstfeest tukkertjes!
Wat voeren jullie allemaal uit met de kerst?
Ik niet veel, lekker uitbrakken van kerstmiddag in hengelooooo.
Whehehehequote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
En St. Jansteen is een dorp hier vlakbijquote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jan steen, da's zo'n BBQ restaurant toch? Wel niceVeel plezier
Ah. Je moet er goed kunnen eten. Al paar jaar te laat met reserveren. Nu op tijd gebeld maar nog kon het alleen om half 8 's avonds pas.quote:Op zondag 25 december 2011 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En St. Jansteen is een dorp hier vlakbij
Ahh hanteren ze zo'n max 2uur blijven zitten systeem met de kerst? Dat vind ik echt zo ongezellig :Squote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Je moet er goed kunnen eten. Al paar jaar te laat met reserveren. Nu op tijd gebeld maar nog kon het alleen om half 8 's avonds pas.
Ja 3 x geloof ik. Weet niet hoelang precies. Maar wij zijn op het derde blok dus wellicht kunnen we langer zitten.quote:Op zondag 25 december 2011 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahh hanteren ze zo'n max 2uur blijven zitten systeem met de kerst? Dat vind ik echt zo ongezellig :S
Maar scheelt dat het eten daar wel vrij snel gaat natuurlijk.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, ik ben aangeschoten ofzo
BIER![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, ik ben aangeschoten ofzo
BIER![]()
Neh misschien vanavond tijdens 't kerstdiner een glaasje wijnquote:
Ja jij begint normaal om 10 uur sochtends..quote:Op zondag 25 december 2011 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
mwoah, het valt ook wel mee opzich.
Nehh, da's Machielquote:Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja jij begint normaal om 10 uur sochtends..
quote:Op zondag 25 december 2011 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, jij mag van die zoete bende houden
'ik drink nooit meer alcohol'quote:Op zondag 25 december 2011 17:37 schreef norich het volgende:
[..]![]()
helaas hebben we geen jägermeister hier
Het is kerst, dan mag het.quote:Op zondag 25 december 2011 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
'ik drink nooit meer alcohol'
quote:
Heurlijk!quote:Op zondag 25 december 2011 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij snijdt op zondag het vlees.
't Is ook altijd hetzelfde met gelovigen hequote:Op zondag 25 december 2011 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht gedroomd dat de evolutietheorie werd bewezen.. Dikke oorlogen door christenen die alle ongelovigen uit wilden roeien
Jij kwam er ook in voorquote:Op zondag 25 december 2011 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is ook altijd hetzelfde met gelovigen he
Je droomt van me!quote:Op zondag 25 december 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kwam er ook in voor
Wij zaten samen in een groepje ongelovigen die andere ongelovigen verdedigden met bruut geweld \m/
Jij spoort echt nietquote:Op zondag 25 december 2011 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatst droomde ik zelfs dat we trouwden.. Jouw jurk was zo mooi![]()
Whahaha, ik val op damesquote:Op zondag 25 december 2011 23:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehe... gelukkig maar. Anders raadt ik therapie aanhihi
Je denkt toch niet echt dat ik niet weet wie Newton isquote:
en je vriend(in) zeurt nooit? :pquote:Op zondag 25 december 2011 23:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van mn ouders uit Broabant... Nachtje geslapen ook weer eens. Gek: altijd als ik daar weer wat langer dan een middagje ben merk ik weer hoe blij ik ben dat ik lekker samenwoon. Dat gezeur soms...
"Eet je wel goed, jongen?"quote:Op zondag 25 december 2011 23:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Terug van mn ouders uit Broabant... Nachtje geslapen ook weer eens. Gek: altijd als ik daar weer wat langer dan een middagje ben merk ik weer hoe blij ik ben dat ik lekker samenwoon. Dat gezeur soms...
BAMquote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is dat ik je hier vaker heb gezien.. Anders was je een kutnewbie
Nou zeg. En nu ben ik gewoon een lastig ding dat soms hier voorbij komt?quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is dat ik je hier vaker heb gezien.. Anders was je een kutnewbie
Nehh, dat is niet erg kerstgedachte-achtigquote:Op zondag 25 december 2011 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou zeg. En nu ben ik gewoon een lastig ding dat soms hier voorbij komt?
Tsja.. Nachtmerries hebben we allemaal wel eensquote:Ik had gedroomd dat ik jou gister tegenkwam in de kroeg!
Ooh nee dat niet. Ik drink namelijk nauwelijks zoals jullie wel weten en kook bijna iedere avond.quote:Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Eet je wel goed, jongen?"
"Je drinkt toch niet teveel he?"
Dat soort gezeur?
+1quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Peter, vrouwen zeuren nou eenmaal.. Laatst was er nog een hele discussie hier daarover
Oja, dan ben ik wel het kerstengeltje wat voorbij komt zweven!quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, dat is niet erg kerstgedachte-achtig
[..]
Tsja.. Nachtmerries hebben we allemaal wel eens
quote:
True, true.quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Peter, vrouwen zeuren nou eenmaal.. Laatst was er nog een hele discussie hier daarover
Akkoordquote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oja, dan ben ik wel het kerstengeltje wat voorbij komt zweven!
Nee mannen zijn gewoon veeeeeeeel simpeler als wij denken.quote:Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
komt doordat vrouwen onbegrijpelijk zijn en vrouwen denken dat mannen onbegrijpelijk zijn
quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef norich het volgende:
Vrouwen zeuren? Wat is dat nou voor onzin
Zie post boven.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef norich het volgende:
Vrouwen zeuren? Wat is dat nou voor onzin
Juist.quote:Op zondag 25 december 2011 23:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee mannen zijn gewoon veeeeeeeel simpeler als wij denken.
In de normale OP staan alle namenquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Sorry gitaarmeneer... Maar ik weet al jullie namen nog niet uit mijn kop hoor David![]()
da's wel lastig met hier meelezen hoor... Wordt hoog tijd dat je die leert.quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Sorry gitaarmeneer... Maar ik weet al jullie namen nog niet uit mijn kop hoor David![]()
Ja he, Andreaquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's wel lastig met hier meelezen hoor... Wordt hoog tijd dat je die leert.
Ik doe mijn best Andreaquote:Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's wel lastig met hier meelezen hoor... Wordt hoog tijd dat je die leert.
Ik weet ook niet alle namen hoorquote:
Justin, Bas, Marko, Jeffrey, Henrike, Wouter, Remco en ik?quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alle namen hoorkom hier niet vaak genoeg meer. Ken alleen die het hardste spammen.
zaaddodende hyenawelpquote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebruik de volledige naam, aub
Precies.quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin, Bas, Marko, Jeffrey, Henrike, Wouter, Remco en ik?
gecertificeerd elandbevruchterquote:
Plausibel, derhalve wederom eene baezenverhael van jouquote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Herinner me trouwens nog iets moois:
Ik zat met m'n maten in de kroeg, beetje ouwehoeren en doen, komt er ineens een meisje voorbij lopen, kijkt ons hooghartig aan en zegt: "tss, mannen...". Ik draai me om, kijk haar aan en zeg: "tss, vrouwen", het volgende gebeurde:
"JA WAT NOU MET JE TSS VROUWEN!?" *dit dat alles flink gekanker, kreeg een hoop ziektes naar m'n kop geslingerd en uiteindelijk was ik de grootste klootzak van de wereld, waarna ze jankend wegrende.
Vrouwen
Z'n username, wellicht?quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe wist je zijn naam :p
Gokjequote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe wist je zijn naam :p
Baasch.quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
gecertificeerd elandbevruchter
Heel simpel, omdat ze onzichtbaar zijn 14.gifquote:Op maandag 26 december 2011 00:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waarrom is hier geen Ninja smiley? hmmm.
Nietes. Jij bent gewoon te traag!quote:Op maandag 26 december 2011 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ze onzichtbaar zijn 14.gif
quote:Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nietes. Jij bent gewoon te traag!
Wat heb ik gemist??quote:Op zondag 25 december 2011 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeeeeeeeeerlijk op de bank gelegen uitbrakken. En taart gebakken. Dus jawelquote:Op maandag 26 december 2011 00:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Olaa princesje..
Goede 1e kerstdag gehad?
Lekker bij moeders geweest..quote:Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk op de bank gelegen uitbrakken. En taart gebakken. Dus jawelEn daar?
Godsamme wat hadden we nou afgesproken!? Kappen met in beha's en jurkjes rondlopen!quote:
Ja kan niet anders als Hengelose he. Was in Merlijn! Was mooi druk.quote:Op maandag 26 december 2011 00:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lekker bij moeders geweest..
Jij ook gezellig naar kerstmiddag geweest ja? Welke kroeg![]()
Nu best wel vol van alle eten
Maar het maakt me zo geyl! en dat komt jou ook ten goedequote:Op maandag 26 december 2011 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme wat hadden we nou afgesproken!? Kappen met in beha's en jurkjes rondlopen!
Wij naar de Rits geweest... Vreeselijk druk daar dus maar buiten gestaan aangezien je binnen geen poot kon trekkenquote:Op maandag 26 december 2011 00:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja kan niet anders als Hengelose he. Was in Merlijn! Was mooi druk.
Nog knokpartijtje meegemaakt in de pizzaria, en toen maar ergens anders gaan eten.
En bij jou dan?
sinds wanneer is hij jouw bitch?quote:Op maandag 26 december 2011 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme wat hadden we nou afgesproken!? Kappen met in beha's en jurkjes rondlopen!
Wat, wil je zeggen dat hij ook JOUW bitch is?quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
sinds wanneer is hij jouw bitch?
De Rits..... Ieieiehquote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef Redbaron het volgende:
Wij naar de Rits geweest... Vreeselijk druk daar dus maar buiten gestaan aangezien je binnen geen poot kon trekken![]()
Volgend jaar iig weer en dan hopen dat ik zelf in Hengelo woon
quote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, wil je zeggen dat hij ook JOUW bitch is?
Is Dux nog open dan? Dacht dat die falliet was? (nooit geweest eigenlijk).quote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Best gezellig, maar die kinderen![]()
Dux lukte helaasch niet meer...
Bek holn Brabo!quote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen JONGUH.
Nog erger, 't is een Limboquote:
Jazeker is die nog open, ben er regelmatig te vinden welquote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is Dux nog open dan? Dacht dat die falliet was? (nooit geweest eigenlijk).
Hehehe... Ik word oud, kan het allemaal niet meer bijhouden met die kroegen...quote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jazeker is die nog open, ben er regelmatig te vinden wel
quote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog erger, 't is een Limbo
Geert, hoe ist, ouwe?quote:
Sinds wanneer mag jij hier in de 'wij-vorm' pratenquote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Sinds wanneer hebben we limbo's in dit topic?
Kooi, niet meer in t sm-rekje???quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hup, je kooi in
ik haal je er wel weer een keer uit!
Whehe ZOO oud ben je toch nietquote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehehe... Ik word oud, kan het allemaal niet meer bijhouden met die kroegen...
Padoem tsssj!quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag jij hier in de 'wij-vorm' praten
Kiek em goan!quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook weer een keer één terugquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
Sinds ik in topic 1 er al was ja! En zie ik jou in de OP staan? Nee he! BAM!
Doe eens lief, straks loopt ze huilend wegquote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook weer een keer één terug
High five, ik was er toen ook alquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Whehehe ja af en toe jullie effe in de gaten houden hequote:Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er ook weer een keer één terug
quote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
High five, ik was er toen ook al
Leuk dat je er weer bent hoorquote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Whehehe ja af en toe jullie effe in de gaten houden heMaar ik was hier laatst nog (al is dat waarschijnlijk alweer tig topics geleden......)
Dat doen verdacht veel newbs als Justin en Wouter er allebei zijnquote:Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe eens lief, straks loopt ze huilend weg
KONTNEUKN!quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen verdacht veel newbs als Justin en Wouter er allebei zijn
Maar die zijn ook erg angstaanjagend!quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doen verdacht veel newbs als Justin en Wouter er allebei zijn
Woutertje angstaanjagend?quote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar die zijn ook erg angstaanjagend!
Moah, mag ze welquote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar die zijn ook erg angstaanjagend!
Ja, wat is er eng aan die rotting brain eater?quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Woutertje angstaanjagend?
Heb je m al eens gezien zonder broek??quote:Op maandag 26 december 2011 00:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Woutertje angstaanjagend?
Grote bek, klein hartjequote:
Nee niet eens....quote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je m al eens gezien zonder broek??
[..]
Grote bek, klein hartje
Gelukkig nietquote:Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb je m al eens gezien zonder broek??
quote:[..]
Grote bek, klein hartje
Gewoon aardige leu dusquote:
Daar zijn er genoeg van geweest hierquote:Op maandag 26 december 2011 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen de zwaksten onder de newbs trappen daar nog in Justin...
Die 13-jarige laatstquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zijn er genoeg van geweest hier
Eenschquote:Op maandag 26 december 2011 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, mooie tijd om te gaan slapen
Trusten ya'll
Niet alleen de plaatjes he Bas? De artikelen zijn ook boeiendquote:Op maandag 26 december 2011 01:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Eensch
Nog ff verhaaltje lezen en sloapn
Trusten tukkertjes!
quote:Op maandag 26 december 2011 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet alleen de plaatjes he Bas? De artikelen zijn ook boeiend
Trusten
Slaap lekker prinsesjequote:
Moeten ff opletten, in april loopt dit topic al 5 jaarquote:Op maandag 26 december 2011 00:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Komt door de onmeunige hete seks die ik had met je achterbuurvrouw!quote:Op maandag 26 december 2011 11:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zeu
Er stond een bovenwoning in de fik hier achter ons
quote:Op maandag 26 december 2011 11:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Komt door de onmeunige hete seks die ik had met je achterbuurvrouw!
Die groeien toch aan de boom ?quote:Op maandag 26 december 2011 11:27 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Er was net een onmeunige eikel die mij smste zodat ik niet lekker kon dommelen
Zal niet best wezen als er meer van dit soort zouden zijnquote:Op maandag 26 december 2011 11:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die groeien toch aan de boom ?
Telefoon op stil zetten?quote:Op maandag 26 december 2011 11:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zal niet best wezen als er meer van dit soort zouden zijn
quote:
Stampen in Zak!quote:Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is vanavond nog leuk uitgaan hier in de omgeving?
Aangezien Bruins me toch te druk wordt vanavond?
Dat vind ik niks!quote:Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stampen in Zak!![]()
Angerfist
Coone
Dr. Rude
Noisecontrollers
MC JB
Ik heb niks gezopen hoor.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen luitjes
Dre![]()
Lang niet gezien. Laat je niets wijsmaken door die limbo, die verzint TT's in het fries voor een tukkertopic
Ik ook denk ikquote:Op maandag 26 december 2011 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stampen in Zak!![]()
Angerfist
Coone
Dr. Rude
Noisecontrollers
MC JB
Ja ik nietquote:
Het is nooit vreemd om in Twente te zijn toch?quote:Op maandag 26 december 2011 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
Hai Tukkervolk! Tis vreemd om in Twente te zijn vandaag.
KP?quote:Op maandag 26 december 2011 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks maar weer eens richting Nijverdal...
Succes! Zal wel druk zijn vanvond. Jij doet toch ook bediening ofzo daar? Of op de baan?quote:Op maandag 26 december 2011 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep! lange dag voor de boeg nog!
Dat denk ik ook ja. Jep ik zit in de horecaquote:Op maandag 26 december 2011 14:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Succes! Zal wel druk zijn vanvond. Jij doet toch ook bediening ofzo daar? Of op de baan?
Moeten Henrike en Prescilla nog werken dan of weet je niet?quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Jep ik zit in de horeca
Bij de kartbaan staan lijkt me leuker maja
Oh ja Henrike ken ik welquote:Op maandag 26 december 2011 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moeten Henrike en Prescilla nog werken dan of weet je niet?
Juist. Nouja succes d'r meequote:Op maandag 26 december 2011 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja Henrike ken ik wel
Maar zo geen idee als ze moeten werken, grote kans van wel.
Ken jij mij?quote:Op maandag 26 december 2011 14:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja Henrike ken ik wel
Maar zo geen idee als ze moeten werken, grote kans van wel.
Jij heet toch Heinrichke nu je meer in Duitsland woont dan in Nederland?quote:
Ik vind jou ook lief hoor Basquote:
Dat klinkt mannelijkquote:Op maandag 26 december 2011 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij heet toch Heinrichke nu je meer in Duitsland woont dan in Nederland?
Henrichke dan?quote:Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef norich het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor Bas
[..]
Dat klinkt mannelijk
Pompstation in Duitsland?quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar kan ik bier kopen op tweede kerstdag? Heb m'n krat leeg
ooh Bas en Hen, get a room.
Probeer de buurman eens Zuipschuit!quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tonne? Zit slijterij bij geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nachtturk in Almeloquote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
bier op zolder?quote:Op maandag 26 december 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had nog wat op zolder staan
Dat weet ik, maar waar...kan ik je ff meehelpen met bier drinkenquote:Op maandag 26 december 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had nog wat op zolder staan
Bas, ik woon in Nijverdal
vreemde plek, straks vergeet je nog dat het er staatquote:Op maandag 26 december 2011 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, weinig ruimte.. veel spullen.. blablabla..
Het zou me toch maar overkomenquote:Op maandag 26 december 2011 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vreemde plek, straks vergeet je nog dat het er staat
ISOYG 2011? Dies wel vet namelijk! Hard, maar vet!quote:Op maandag 26 december 2011 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb daarna ook nog I Spit On Your Grave liggen
volgens mij is die van 2010, maar had inderdaad gehoord dat het een harde film is...quote:Op maandag 26 december 2011 19:05 schreef haakon het volgende:
[..]
ISOYG 2011? Dies wel vet namelijk! Hard, maar vet!
klinkt als een rare ziektequote:Op maandag 26 december 2011 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhh lekkerMoest wel weer ff naar boven vluchten omdat pa, ma, broertje en lygia (vriendin van broertje) door mekaar zaten te praten.
Mja, kan geluiden dan niet meer uit mekaar houden, hoor gefluit/gepiep/geruis in m'n oren en BAM alle energie kwijtquote:
ik had het over de naam van je broertjes vriendinquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, kan geluiden dan niet meer uit mekaar houden, hoor gefluit/gepiep/geruis in m'n oren en BAM alle energie kwijtVandaar dus ff naar een rustig plekkie toe
Ohquote:Op maandag 26 december 2011 19:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het over de naam van je broertjes vriendin
Dat was de buurman van 2 huizen verder. Die gast is ergens in de 30 maar gedraagt zich als een kind van 15. Altijd schreeuwen en bier drinken en vervelend doen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, kap eens met dat vuurwerk
Hihiquote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef norich het volgende:
Boh gourmetten was nice, maar zit volen iets te veel wijn gehad
dat weet je van jezelf?quote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef norich het volgende:
Boh gourmetten was nice, maar zit volen iets te veel wijn gehad
nice toch? heb ook de hele week vrijquote:
Ja als ik het begin te voelen, weet ik wel dat het iets te veel is huhuquote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat weet je van jezelf?
[..]
nice toch? heb ook de hele week vrij
da's dan weer minderrrsquote:Op maandag 26 december 2011 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, wo, do en vr wel werken
dan word je melig?quote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef norich het volgende:
[..]
Ja als ik het begin te voelen, weet ik wel dat het iets te veel is huhu![]()
ik werk ook liever dan dat ik vrij ben natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
4 dagen vrij gehad, meer dan zat.
Jij jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:54 schreef norich het volgende:
[..]
ik werk ook liever dan dat ik vrij ben natuurlijk
de fles is al bijna leegquote:
Ja ik heb echt zinquote:Op maandag 26 december 2011 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whahaha, Hen maximaal aan de zuip vanavond
Mooi mooiquote:Op maandag 26 december 2011 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier wel, ook film aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |