Ben je nog wakker?quote:Op zondag 25 december 2011 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, dit keer zit ik gewoon aan de pils op een zaterdagnacht
quote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 25 december 2011 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Zometeen naar brabant.
Was jij niet degene die het jammer vond dat ze hier niet meer kwam mekkeren??quote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo en dat was Astrid van mijn twitter af. Ze kon niet tegen mijn gespam en begon te huilen. Heb haar maar gezegt dat ze dan gewoon een eind op moet tyfen van twitter als het haar niet aanstaat. Als je daar last van hebt moet je sowieso geen twitter nemen. En dan noemt ze mij attention whoreMet haar make-up crap.
Ja klopt. Dat neem ik bij deze ook allemaal terugquote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Was jij niet degene die het jammer vond dat ze hier niet meer kwam mekkeren??
quote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo en dat was Astrid van mijn twitter af. Ze kon niet tegen mijn gespam en begon te huilen. Heb haar maar gezegt dat ze dan gewoon een eind op moet tyfen van twitter als het haar niet aanstaat. Als je daar last van hebt moet je sowieso geen twitter nemen. En dan noemt ze mij attention whoreMet haar make-up crap.
Markoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst iedereen!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2011 14:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vrolijk kerstfeest tukkertjes!
Wat voeren jullie allemaal uit met de kerst?
Ik niet veel, lekker uitbrakken van kerstmiddag in hengelooooo.
Whehehehequote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Daywalk3r het volgende:
En St. Jansteen is een dorp hier vlakbijquote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jan steen, da's zo'n BBQ restaurant toch? Wel niceVeel plezier
Ah. Je moet er goed kunnen eten. Al paar jaar te laat met reserveren. Nu op tijd gebeld maar nog kon het alleen om half 8 's avonds pas.quote:Op zondag 25 december 2011 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En St. Jansteen is een dorp hier vlakbij
Ahh hanteren ze zo'n max 2uur blijven zitten systeem met de kerst? Dat vind ik echt zo ongezellig :Squote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Je moet er goed kunnen eten. Al paar jaar te laat met reserveren. Nu op tijd gebeld maar nog kon het alleen om half 8 's avonds pas.
Ja 3 x geloof ik. Weet niet hoelang precies. Maar wij zijn op het derde blok dus wellicht kunnen we langer zitten.quote:Op zondag 25 december 2011 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahh hanteren ze zo'n max 2uur blijven zitten systeem met de kerst? Dat vind ik echt zo ongezellig :S
Maar scheelt dat het eten daar wel vrij snel gaat natuurlijk.
quote:Op zondag 25 december 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, ik ben aangeschoten ofzo
BIER![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, ik ben aangeschoten ofzo
BIER![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |