Ik deed het zojuistquote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef TheGeneral het volgende:
Wie heeft Bouncer al weer gespeeld om het gevoel terug te krijgen
aaahwquote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef TheGeneral het volgende:
best sneuquote:Op zondag 25 december 2011 00:32 schreef borisz het volgende:
Die Serieuzzzzzzzzzzzzzzzzzz Live in eindhoven
3 ton aan productiekosten. Opbrengst 28k
quote:Op zondag 25 december 2011 00:32 schreef borisz het volgende:
Die Serieuzzzzzzzzzzzzzzzzzz Live in eindhoven
3 ton aan productiekosten. Opbrengst 28k
Nee, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er dit jaar absoluut niet in zat...quote:Op zondag 25 december 2011 00:30 schreef TheGeneral het volgende:
ja ik zag ook al zoiets..quote:Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, hed het net ff terug gekeken mooi hoor, alleen jammer dat die getallen weer eens niet goed naar beneden vielen zoals een paar jaar terug ook
Inderdaad. Het leek voor mij ook eerst alsof ze het niet gehaald hadden aangezien het leek alsof die 6 het meest linker cijfer was. De 8 kon je ook niet zien.quote:Op zondag 25 december 2011 00:33 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, hed het net ff terug gekeken mooi hoor, alleen jammer dat die getallen weer eens niet goed naar beneden vielen zoals een paar jaar terug ook
Komt in 2012 met een nieuw albumquote:
Zakelijk.quote:
QFT. Zojuist de 'inhuldiging' gekeken van de drie DJ's van het huis naar het podium. Kippenvel.quote:
Ik zit bijna te grienen bij Siepquote:Op zondag 25 december 2011 00:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
QFT. Zojuist de 'inhuldiging' gekeken van de drie DJ's van het huis naar het podium. Kippenvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |