Ik zit ook nog een beetje verdwaasd voor me uit te staren. Wat moet ik doen?quote:
ik heb die uitzending van 8 uur opgenomen omdat ik toen in de kerk zatquote:Op zondag 25 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit ook nog een beetje verdwaasd voor me uit te staren. Wat moet ik doen?
Morgen krijg ik van de hele familie weer gezeik en gezeur over wat een onzin SR wel niet is.quote:Op zondag 25 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit ook nog een beetje verdwaasd voor me uit te staren. Wat moet ik doen?
ja.. niks van aan trekkenquote:Op zondag 25 december 2011 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Morgen krijg ik van de hele familie weer gezeik en gezeur over wat een onzin SR wel niet is.
jammer..quote:Op zondag 25 december 2011 00:20 schreef borisz het volgende:
Anastacia ook nooit meer wat van gehoord.
"Geld komt toch niet terecht." "Ze kunnen het beter naar de armen in NL sturen." "Bla-bla."quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. niks van aan trekken![]()
valt wel mee met de familie morgen..d'r zijn er een hoop die de actie ook leuk en goed vinden
Dan weerleg je die armen in Nederland-argument met een typisch FOK!argument: "Moeten die luie varkens maar gaan werken."quote:Op zondag 25 december 2011 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Geld komt toch niet terecht." "Ze kunnen het beter naar de armen in NL sturen." "Bla-bla."
Jep.quote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef borisz het volgende:
Wie zit er achter de knoppen nu? Sander Hoogendorn?
Harder better faster strongerquote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaan die lyrics ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |