Shit happensquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:09 schreef Killjoy het volgende:
Ik weet niet welk aarsgat zat te snipen op Captain America PS3 reviewcopy, maar ik stond de hele dag al aan top, zat elke 1.5 seconde te F5-en, sprong de veiling uit en spontaan zat iemand boven mij, WTF!
Vind ik ook. Ik ben óf elke keer te laat óf ik bied net te weinig zodat ik een melding krijg dat het gesloten isquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Goed, ben er intussen ook achter dat heel dat snipen gewoon kut is, heb er geen ander woord voor
preciesquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zit iedereen hier te zeuren over snipen enzo?![]()
Mijn klok loopt blijkbaar precies gelijk met de veiling, en dat is gewoon de windows tijd. En dan op 23.59.58 oid bied je je max aantal punten. En dan zie je vanzelf of iemand er meer punten voor over had.
Inderdaad..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn klok loopt blijkbaar precies gelijk met de veiling, en dat is gewoon de windows tijd. En dan op 23.59.58 oid bied je je max aantal punten. En dan zie je vanzelf of iemand er meer punten voor over had.
Probleem is dat veilingen op verschillende dagen aflopen. Ik heb de pech dat het ding dat het hoogst op mijn verlanglijstje staat van de veiling, zowat aan het eind geveild wordt. Daar wil ik dus het liefst zoveel mogelijk punten voor overhouden, maar dat lukt met dit systeem niet, omdat er dan altijd weer iemand net 1 puntje overheen gaat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou al mijn 73 puntjes er nog opknallen, zat Real - Barca te kijken en toen kwam ik er 0:05 ineens achter dat ik het weer vergeten was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
UFC 2010 gewonnenToch een game met de minimale moeite die ik er dit jaar in heb gestopt!
Dat 1e punt meer is het aantal punten dat je zou moeten bieden om er overheen te gaan, dat is zo bij alle veilingen, ook degene die nog open staan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Sympharion het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of je iets hebt gewonnen? Mijn punten zijn afgeschreven en bij het item staat dat het hoogste bod, mijn bod is. Maar als ik op de pagina van de prijzen kijk dan staat er 1 punt meer dan ik geboden heb. Ik heb ook geen bericht ofzo ontvangen. Hoe weet ik dan zeker of ik iets heb gewonnen?
Ja, dan heb je toch gewonnen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:46 schreef Sympharion het volgende:
Maar mijn punten zijn er ook niet bijgeschreven en het voorwerp van waar staat dat ik het meeste punten heb is al gesloten.
Nog steeds blijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Yessssss, Sims 3D in de pocketEnige waarvoor ik eigenlijk meedeed, vriendin ook weer blij
Thanks mensen
Das mooi!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou al mijn 73 puntjes er nog opknallen, zat Real - Barca te kijken en toen kwam ik er 0:05 ineens achter dat ik het weer vergeten was.
Oke, maar krijg ik daar dan geen bericht ter bevestiging overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |