quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:10 schreef Dlocks het volgende:
Toch eeerg weinig voor een hele week inzamelen.
Een avondje (paar uurtjes) geld inzamelen op TV voor één of andere ramp levert veeel meer op.
Begrijp dan ook niet ze z'n actie week niet afsluiten met een avond waarbij mensen geld kunnen overmaken naar bank/giro nummer en/of kunnen bellen om geld te doneren.
Ik heb de afgelopen week geen enkele keer een bank/giro nummer voorbij zien komen.
Wat dat betreft eigenlijk knap dat ze dan toch nog ruim 8 miljoen hebben weten op te halen (voor groot gedeelte van sponsoren ofwel bedrijven die op deze manier reclame wilden maken)...
Ik vind het wel jammer eerlijk gezegd. (Al hoeft dat goede doel gedoe er dan niet meer bij, al verliest het dan zijn charme ben ik bang)quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
Blij dat die onzin ook weer voorbij is.
Waarom worden er pas Miljoenen opgehaald als er één of andere actie is op tv voor iets in een derde wereld land terwijl er amper wat komt in andere tijden van het jaar.quote:
op naar de top 2000quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
Blij dat die onzin ook weer voorbij is.
Wat dacht je van acties die de hele week al lopen, waarvan de opbrengst pas op het laatste moment worden meegenomen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
Jaja, Tijdens het 20:00 uur Journaal hadden ze 5,9 miljoen.
Dus is drie kwartier tijd hebben ze 2.7 miljoen opgehaald. beetje vaag
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat dacht je van acties die de hele week al lopen, waarvan de opbrengst pas op het laatste moment worden meegenomen?
Dat was de laatste tussenstand van... half 6 ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
Jaja, Tijdens het 20:00 uur Journaal hadden ze 5,9 miljoen.
Dus is drie kwartier tijd hebben ze 2.7 miljoen opgehaald. beetje vaag
Ja!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef Clayton1 het volgende:
en dan nog . halen ze in drie uur een kwart op van de hele week. jaja
Zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:34 schreef Isis20 het volgende:
Ja er waren nou eenmaal acties die ongeveer gelijk liepen aan de tijd in het glazen huis, dus dat is vast pas na 6en gestopt en is toen dus eigenlijk na een week pas gedoneerd.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef 2stimpy het volgende:
Mooi signaal naar de overheid dat we het allemaal nog niet zo slecht hebben en er nog wel wat meer bezuinigd kan worden.
Omdat het ergens anders vele malen slechter gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
+1
en waarom dat geld niet besteden hier in NL, er is hier ook shit zat.
Het ultieme FOK!argument wat mij betreft: daar betalen we al belasting voor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
+1
en waarom dat geld niet besteden hier in NL, er is hier ook shit zat.
Mee eens, maar dan de garantie dat het op de juiste plek komt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat het ergens anders vele malen slechter gaat.
haha over ultiem Fok argument gesproken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ultieme FOK!argument wat mij betreft: daar betalen we al belasting voor.
Anyway, erg mooi bedrag, ik had geen record verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |