Echt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef BBQSausage het volgende:
Kleine bijdrage plankje van Paultje Pils![]()
Gek, weet je hoe leuk geld tellen isquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die al die contanten moeten tellen en dat voor 10 uur vanavond
Dat gebeurt ook niet allemaal, onmogelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die al die contanten moeten tellen en dat voor 10 uur vanavond
En alle watermerken checken enzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
Nee is loon voor de DJ'squote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
dat geld wat nu nog de brievenbus gaat telt toch niet mee in de eindstand?
dan ga je watertanden en wil je al dat geld in een badkuip doenen er erin zwemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek, weet je hoe leuk geld tellen is![]()
ze zullen wel ene telmachine hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
Een badkuip... Een pakhuis vol zul je bedoelen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ga je watertanden en wil je al dat geld in een badkuip doenen er erin zwemmen.
Daar hebben ze machines voorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
maar dan kan je er niet in zwemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een badkuip... Een pakhuis vol zul je bedoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |