En dan je neus breken bij de eerste duikquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ga je watertanden en wil je al dat geld in een badkuip doenen er erin zwemmen.
Inleveren met rolletjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hebben ze machines voornooit klein geld ingeleverd bij de bank 'vroegah' (nu moet dat met die rolletjes volgens mij)
Nope. Al sinds ik een pinpas heb, heb ik maar zelden contant geld op zak.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hebben ze machines voornooit klein geld ingeleverd bij de bank 'vroegah' (nu moet dat met die rolletjes volgens mij)
gaat in een machientjequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En alle watermerken checken enzo
Geo krijgt nog elke maand 2,50 euro zakgeld van zijn ouders, vandaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Al sinds ik een pinpas heb, heb ik maar zelden contant geld op zak.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Haha, dacht hier ook direct aan.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan je neus breken bij de eerste duik
Klaarwakker die kerelquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Gerard blijft ook maar doorgaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |