quote:
nie veel. maar hij kan wel je wijns halenquote:
Ik hoef geen wijns, heb nu theequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
nie veel. maar hij kan wel je wijns halen
ah..zit er bier in?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
moet uitkijken dat ik niet mijn hele pan appelcompote leegsnoep voor morgen
Wie bedoel je met ze?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef FUFR het volgende:
Van mezelluf
kerst kados krijgt ze het hele jaar door al
Niet van mij!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef FUFR het volgende:
De vrouw
antwoord op de vraag die nog zou komen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet van mij!
Ik krijg van mijn schoonouders een kadootje, ik wilde parfum en heb gevraagd of colt die 'mocht' gaan kopen zodat ik in ieder geval lekker voor hem ruik! Anders kocht ze straks iets wat stonk en zou ik het niet eens door hebben!
Colt wil alleen niet vertellen welke hij heeft gekocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kadootjes moeten een verrassing blijven tot je ze uitgepakt hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet van mij!
Ik krijg van mijn schoonouders een kadootje, ik wilde parfum en heb gevraagd of colt die 'mocht' gaan kopen zodat ik in ieder geval lekker voor hem ruik! Anders kocht ze straks iets wat stonk en zou ik het niet eens door hebben!
Colt wil alleen niet vertellen welke hij heeft gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |