Vroegah bij de supermarkt hadden we ludieke namen voor de pates. Knorretje-pate met wild zwijn, Guus Geluk-pate van pluimvee en zovoorts. Je had er denk ik bij moeten zijn, destijds vonden we het hilarischquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vroegah bij de supermarkt hadden we ludieke namen voor de pates. Knorretje-pate met wild zwijn, Guus Geluk-pate van pluimvee en zovoorts. Je had er denk ik bij moeten zijn, destijds vonden we het hilarisch
Neefje is weer rustig? Of jij?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondHet grote kadootjes-uitpak-festijn is weer geweest. De rust is wedergekeerd.
Neefje stuitert. Ik lig in slaap te vallen. Moeheid komt eruitquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neefje is weer rustig? Of jij?
Die bus heeft ook nog bij onze supermarkt gestaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
'Merrie Kristmus hè!'
[/Robert ten Brink]
Ja potver, wilde net weer iets zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Wij nemen het op, kunnen we het op de VOH manier kijken dwz reclames doorspoelen.
Nu met een bakje koffie, een lekker bakkie ijs en een limoncello op de bank
Ohja! Limoncello morgen niet vergeten! Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef Bluezz het volgende:
Wij nemen het op, kunnen we het op de VOH manier kijken dwz reclames doorspoelen.
Nu met een bakje koffie, een lekker bakkie ijs en een limoncello op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |