Yup...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef DeLuna het volgende:
Ja maar komt het niet doordat er geen vakantie is tijdens SR, dan posten mensen veel minder.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik mis je beide armenWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit hele nummer is kut, valt me tegen van Guus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
Wat een slechte tekst heeft Gers eigenlijk
Ze zouden er in de 16e eeuw al op schijten qua aftandse stijlfiguren ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
Wat een slechte tekst heeft Gers eigenlijk
Yupquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou bijna terug verlangen naar Lange Frans & Baas B. Die hadden in ieder geval een betere flow dan Gers. Kinderrijmpjes Pardoel.
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaaaaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou bijna terug verlangen naar Lange Frans & Baas B. Die hadden in ieder geval een betere flow dan Gers. Kinderrijmpjes Pardoel.
Dat had tenminste nog Ninthequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaaaaan?
Dit is het land van Lange Fransie, het land waar ik altijd thuis kom van vakansie!quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaaaaan?
ik luister naar de muziek voor deze kuteeuw.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
En het trieste eraan is.. dit staat op nummer 2.. en dan elke dag, kun je nagaan hoe het gesteld is met de jeugd en hun muziek smaak
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik luister naar de muziek voor deze kuteeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |