Houden het gewoon expres laag voor extra donaties. Denk dat als ze 6,25 miljoen zeggen al op 7 miljoen zitten eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:05 schreef superworm het volgende:
Voila, dus nu al zo'n beetje 6,25 mil. Dat is, als die tussenstand geen gelul was, met hun 5,9999992 miljoen.
Ze geven zelf ook aan dat het sowieso lager is, omdat ze alleen de tussenstand bekend maken van wat daadwerkelijk op de rekening staat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houden het gewoon expres laag voor extra donaties. Denk dat als ze 6,25 miljoen zeggen al op 7 miljoen zitten eigenlijk.
Moet ook zeggen dat ik haast de drang voelde om nog wat te gevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houden het gewoon expres laag voor extra donaties. Denk dat als ze 6,25 miljoen zeggen al op 7 miljoen zitten eigenlijk.
Echt? Ik heb vorige jaren weleens pas na de actie daadwerkelijk 't bedrag overgemaakt, dus dan telde het niet eens mee voor de eindstand?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze geven zelf ook aan dat het sowieso lager is, omdat ze alleen de tussenstand bekend maken van wat daadwerkelijk op de rekening staat.
Volgens mij kun je ook nog tot na de bekendmaking donerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Echt? Ik heb vorige jaren weleens pas na de actie daadwerkelijk 't bedrag overgemaakt, dus dan telde het niet eens mee voor de eindstand?
ze rekenen ook alleen de bedragen mee die daadwerkelijk op de rekening staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze geven zelf ook aan dat het sowieso lager is, omdat ze alleen de tussenstand bekend maken van wat daadwerkelijk op de rekening staat.
Geen idee of het echt zo is, maar dat is een stunt die overal wordt gehanteerd volgens mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Echt? Ik heb vorige jaren weleens pas na de actie daadwerkelijk 't bedrag overgemaakt, dus dan telde het niet eens mee voor de eindstand?
Dat staat er toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze rekenen ook alleen de bedragen mee die daadwerkelijk op de rekening staan
Eet zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |