denk het niet, volgens mij beginnen ze dan al zo'n beetje met de Top SRquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Qunix het volgende:
Di-rect is echt kut
Hopelijk zenden ze Armin ook lang uit.
De Top SR, kunnen we eindelijk plaatjes als gedraaid gaan markerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk het niet, volgens mij beginnen ze dan al zo'n beetje met de Top SR
Strike! die had ik op Yabba Dabba Dance 3 ofzo
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering Di-rect is wel veelzijdig hoor. Deze cover had ik neit achter ze gezocht.
ik hoop dat ze me bellen als ze waltari draaien. kan me niet schelen hoe laat het is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Top SR, kunnen we eindelijk plaatjes als gedraaid gaan markeren
Stom!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk het niet, volgens mij beginnen ze dan al zo'n beetje met de Top SR
Strike! die had ik op Yabba Dabba Dance 3 ofzo
Ohja, dat doen ze dan ook nog hè. Bellen en namen van aanvragers noemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ze me bellen als ze waltari draaien. kan me niet schelen hoe laat het is.
Zelf gemaakte zalmsalade zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vreet hamburgersen dan 2 of 3 dagen gourmette
Goedenacht. We bellen je toch niet wakker he??quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat ze me bellen als ze waltari draaien. kan me niet schelen hoe laat het is.
nee, ik lag net lekker te masturberen. hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goedenacht. We bellen je toch niet wakker he??
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goedenacht. We bellen je toch niet wakker he??
Juist...........................quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik lag net lekker te masturberen. hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |