Wegrennen is voor marocjes, een eckte vangt klappen als een baas en kan het navertellenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
gewoon wegrennen/ontwijken en/of magika potions
gewoon rondjes gaan rennen danquote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik, maar je zult het maar meemaken dat je summon dood is en jij zonder mana zit
Hoeveelquote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Wat zit er een geld in die kist van Delphine ja.
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
gewoon rondjes gaan rennen dan
die robe heeft toch 100% magic regeneration gedoe.
Ik ook. Hij zei dat ik veel gold kreeg als ik hem zou laten leven. 500 gold.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.
Net de Mehrunes Razor aan die museumgast gegeven, want ben ik toch goed
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wegrennen is voor marocjes, een eckte vangt klappen als een baas en kan het navertellen
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.
Maar dan kom je opeens een bandit mage tegen die je oneshot
Nee!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken
Ik zat op 20k rond lvl 13 (2h warrior), geleveld in slechts anderhalve middagquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ik heb 3k geld, moet nog 2k voor een huis!
ja ik heb nog steeds geen huis
Spaar voor het huis in Solitude, 25k zonder inrichtingquote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ja ik heb nog steeds geen huis
ik heb em lekker gehoudenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net een ring gekocht die 100% magicka renegeration heeft. Maar dat is nog steeds niet snel genoeg voor me.
Net de Mehrunes Razor aan die museumgast gegeven, want ben ik toch goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel mn hele huisje in solitude nu vol met die meuk hangen, eldergleam, dat gloeizwaard mehrunes razor en nog wat van dat soort dingen.daar hoor ik meer over, dus zo maar even een bezoekje brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik voelde me best wel een echte vent in skyrim toen ik met 6 tenen in mijn neus 2 draken tegelijkertijd kon bevechten zonder moeite.
Maar dan kom je opeens een bandit mage tegen die je oneshotdaar hoor ik meer over, dus zo maar even een bezoekje brengenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
Godver, op lv 52 de Riverwood Trader ontdekken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat heb ik met bandits die zon warhammer hebben. de hele meuk slacht je zo af en dan rent er een op je af met zon warhammer en BAM! dood.
leuk zo met je superior ebony armor.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik heb al 19k en nog geen huis.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
ja ik heb nog steeds geen huisAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee te duurquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Spaar voor het huis in Solitude, 25k zonder inrichting, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
Nicequote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zat op 20k rond lvl 13 (2h warrior), geleveld in slechts anderhalve middagWordt het niet tijd voor 1 dan ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al 19k en nog geen huis.![]()
![]()
die in whiterun is veel kleiner en minder mooi dan die in solitude, bovendien kun je in whiterun alleen een alchemy tafel kopen en in whiterun ook een enchantment tafelquote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee te duur, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
en wat plakaten waar je je swaarden op kan showen, en wat mannequins die je aan kan kleden.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Ik wilde er 1 in Whiterun kopen, maar ik heb iets gedaan waardoor alle imperial soldiers opeens mijn vijand zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee te duur, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
[..]
Nice
[..]
Wordt het niet tijd voor 1 dan ?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sheathe weapon en kijken of ze je aanspreken?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde er 1 in Whiterun kopen, maar ik heb iets gedaan waardoor alle imperial soldiers opeens mijn vijand zijn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Moet ik als pure mage nou eigelijk light armor met enchants dragen of gewoon die robes die ik overal vind? Ik ben nu maar even opnieuw begonnen met een mage omdat ik mijn altmer te lelijk vond. En eigelijk vind ik die robes ook niet tof en wil ik van die sexy elven armor voor mijn female Nord![]()
![]()
![]()
je kan alteration protection doen (geen armor, dus geen light en geen heavy)quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef GlenSpey het volgende:
Moet ik als pure mage nou eigelijk light armor met enchants dragen of gewoon die robes die ik overal vind? Ik ben nu maar even opnieuw begonnen met een mage omdat ik mijn altmer te lelijk vond. En eigelijk vind ik die robes ook niet tof en wil ik van die sexy elven armor voor mijn female Nord![]()
of light/heavy met magic enchantsOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |