3euro 50quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuw of Serieuzzz Live nog langskomt om die vette cheque te overhandigen _o_
Wie is de Molquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het dit jaar een stuk minder leuk dan vorig jaar. Ook omdat ik veel minder heb kunnen kijken, en telkens het idee had dat ik dingen mistte, dat was gewoon niet relaxed.
Ben stiekem blij als het afgelopen is zelfs.
In januari begint mijn nieuwe obsessie weer, Wie is de Mol![]()
yup....quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Jij bent die skinny houtenklaas met gym?
Ik vond het vorig jaar ook een stuk leuker.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond het dit jaar een stuk minder leuk dan vorig jaar. Ook omdat ik veel minder heb kunnen kijken, en telkens het idee had dat ik dingen mistte, dat was gewoon niet relaxed.
Ben stiekem blij als het afgelopen is zelfs.
In januari begint mijn nieuwe obsessie weer, Wie is de Mol![]()
Er lijkt helemaal geen chemie te zijn met Leiden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook een stuk leuker.
Ze gingen naar Leiden volgens de organisatoren op omroep Brabant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
Ben benieuw of Serieuzzz Live nog langskomt om die vette cheque te overhandigen
ik denk dat Serious Request 2 ton moet dokken om Serieuzz Live uit de kosten te krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Type-R het volgende:
+1quote:
Ik verveel me pas dit jaar genoeg om SR te luisteren, maar hoe kan het nou leuker zijn met Gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook een stuk leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |