McDonalds Eindhoven Markt had vorig jaar ook wat gedoneerd. Als je kijkt wat voor een omzet je dan draait als Mac mag dat wel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En McDonalds Beestenmarkt mag ook nog wel iets doneren.
Zou wel netjes zijn ja!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef themole het volgende:
[..]
McDonalds Eindhoven Markt had vorig jaar ook wat gedoneerd. Als je kijkt wat voor een omzet je dan draait als Mac mag dat wel.
5k dacht ik.. blijf het erg mager vinden voor een mac donalds.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef themole het volgende:
[..]
McDonalds Eindhoven Markt had vorig jaar ook wat gedoneerd. Als je kijkt wat voor een omzet je dan draait als Mac mag dat wel.
Die hadden vorig jaar aan de klusjesmannen 5000 euro gegeven. Hadden ze verder nog donaties gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef themole het volgende:
[..]
Zou het denk je? Ik denk dat dat wel duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat er meer dan vorig jaar wordt opgehaald.
de bal is rond, tis elf tegen elfquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat er meer dan vorig jaar wordt opgehaald.
'Oké Coca Cola, maak maar bekend hoeveel het is. *bam update*'quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef gerbenp het volgende:
Wat een faalgeluid ook weer, kunnen ze het dan nooit leren?. Oja, de updates zullen ook wel weer lekker getimed worden
.
Dat was alleen voor klusjesmannen en dat was van McD Nederland. Franchisenemer had zelf ook wat gedoneerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5k dacht ik.. blijf het erg mager vinden voor een mac donalds.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]twee zielen, 1 gedachte. Op bijna hetzelfde moment.
En dat doet Corrino al zoveel jaar, en nog geen ene verbetering gezien met allesquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar moeten ze maar es wat professionals in plaats van derderangs stagiaires de regie laten doen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En dat doet Corrino al zoveel jaar, en nog geen ene verbetering gezien met alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |