Zou het denk je? Ik denk dat dat wel duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat er meer dan vorig jaar wordt opgehaald.
de bal is rond, tis elf tegen elfquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde uitspraak ik weet het, maar ik denk dat er een mogelijkheid bestaat dat er meer dan vorig jaar wordt opgehaald.
'Oké Coca Cola, maak maar bekend hoeveel het is. *bam update*'quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef gerbenp het volgende:
Wat een faalgeluid ook weer, kunnen ze het dan nooit leren?. Oja, de updates zullen ook wel weer lekker getimed worden
.
Dat was alleen voor klusjesmannen en dat was van McD Nederland. Franchisenemer had zelf ook wat gedoneerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
5k dacht ik.. blijf het erg mager vinden voor een mac donalds.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]twee zielen, 1 gedachte. Op bijna hetzelfde moment.
En dat doet Corrino al zoveel jaar, en nog geen ene verbetering gezien met allesquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar moeten ze maar es wat professionals in plaats van derderangs stagiaires de regie laten doen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En dat doet Corrino al zoveel jaar, en nog geen ene verbetering gezien met alles.
Zet je toch de radio stream aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
NEE! 30 min lang een fucking update, hou op![]()
.
ik kom gillend klaar!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
.
Dat ga ik dus ook zo doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zet je toch de radio stream aan
Als je alles ziet van heel de week vind ik het wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
.
Lekker reclame luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zet je toch de radio stream aan
Daar heeft elke (high end)smartphone last vanquote:
Geloof me, als je die updates al de hele week ieder uur ziet ben je het wel zat aan het worden..quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je alles ziet van heel de week vind ik het wel leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |