quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar moeten ze in Eindhoven 60 dagen voor in een huis zitten he Roel!
Giel moet ook nog komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Coca Cola moet toch ook nog komen? Die hebben toch ook altijd zo'n knaller
Neuh, da's wel erg optimistisch. Ze krijgen dit jaar waarschijnlijk geen hele grote bijdrage van de regering he. Maar het gaat wel goed!!quote:
Vorig jaar toch ook niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neuh, da's wel erg optimistisch. Ze krijgen dit jaar waarschijnlijk geen hele grote bijdrage van de regering he. Maar het gaat wel goed!!
Vorig jaar was er ook geen regeringeld hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Neuh, da's wel erg optimistisch. Ze krijgen dit jaar waarschijnlijk geen hele grote bijdrage van de regering he. Maar het gaat wel goed!!
Oh nee, da's waar ookquote:
Die hele flessenactie moet ook nog komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Coca Cola moet toch ook nog komen? Die hebben toch ook altijd zo'n knaller
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En McDonalds Beestenmarkt mag ook nog wel iets doneren.
Ik gok 8,5 miljoen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh nee, da's waar ookmaar 10mil? Ik gok 8mil
Bah, geluid even uit hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef gerbenp het volgende:
Faalregie, weer 2 dingen door elkaar.
Ze doen het ook pas een jaar of 8quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef gerbenp het volgende:
Ik zat al te denken of ik soms verschillende streams aan had staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef gerbenp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |