Zet je toch de radio stream aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
NEE! 30 min lang een fucking update, hou op![]()
.
ik kom gillend klaar!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
.
Dat ga ik dus ook zo doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zet je toch de radio stream aan
Als je alles ziet van heel de week vind ik het wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef gerbenp het volgende:
.
Lekker reclame luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zet je toch de radio stream aan
Daar heeft elke (high end)smartphone last vanquote:
Geloof me, als je die updates al de hele week ieder uur ziet ben je het wel zat aan het worden..quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je alles ziet van heel de week vind ik het wel leuk hoor.
Die van mij nog niet echt hoor. Alhoewel de ene dag gaat het beter dan de andere...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heeft elke (high end)smartphone last van
Maar met iOS5 lijkt het verbruik verbeterd.
Ik hou van terugblikken en compilatiesquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Geloof me, als je die updates al de hele week ieder uur ziet ben je het wel zat aan het worden..
Vind jequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Er komt echt geen zinnig woord uit die Annemiek. Naja gelukkig is het wel prettig om naar te kijken.
De Klok is daar in tegen wel weer geniaal gemaakt jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou van terugblikken en compilaties![]()
Met Oud en Nieuw vind ik De Klok ook een geweldig moment![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Cobra4 het volgende:
Tering. De Nachtwacht geschilderd door 70 kinderen heeft ¤10.000,00 opgebracht op de veiling!![]()
De Klok drukt geen halve uitzending wegquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou van terugblikken en compilaties![]()
Met Oud en Nieuw vind ik De Klok ook een geweldig moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |