Als je die vragen stelt ben je gewoon geen oldbiequote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef LangeJan het volgende:
Wanneer ben je een oldbie? Telt alleen de aanmelddatum icm userid? Of is je algehele populariteit over het gehele Fok!Spectrum ook een factor?
Goede website Swets.quote:
Volstrekt Swets. Wel jammer doch dat het nog geen 2012 is.quote:
Nog jammerder is dat dit topic nog niet aan de centrale topics is toegevoegd?quote:Op zondag 25 december 2011 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Volstrekt Swets. Wel jammer doch dat het nog geen 2012 is.
Best Jammer idd , sterker nog het is stront vervelend ?quote:Op zondag 25 december 2011 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog jammerder is dat dit topic nog niet aan de centrale topics is toegevoegd?
Misschien neem ik er een varkenshaasje bij J. Maar patat is toch best kersterig?quote:Op zondag 25 december 2011 10:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Best Jammer idd , sterker nog het is stront vervelend ?
Ik las dat je vanavond lekker aan de patat en frikadellen ging ?
ik ga vandaag soort tapas achtige meuk maken ? gewoon zo vanaf eind van de middag beetje hapjes kanen ? tot je vol zit ?quote:Op zondag 25 december 2011 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien neem ik er een varkenshaasje bij J. Maar patat is toch best kersterig?
Das zo tegen 3'en vannacht?quote:Op zondag 25 december 2011 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga vandaag soort tapas achtige meuk maken ? gewoon zo vanaf eind van de middag beetje hapjes kanen ? tot je vol zit ?
nou wat mij betreft lig ik gewoon om 22 uur in mn mandje ?quote:
Met honger?quote:Op zondag 25 december 2011 10:52 schreef Joene het volgende:
[..]
nou wat mij betreft lig ik gewoon om 22 uur in mn mandje ?
Desnoods als ik maar lig ?quote:
Zo een kerstmuts ?quote:Op zondag 25 december 2011 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet ff zo een lekker kerstneukertje zoeken?
Klinkt eigenlijk best ok ? Moet ik dan van de bank af omdat te fixen ? of zou ik het gewoon via feesboek kunnen hozzelen ?quote:Op zondag 25 december 2011 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zo een roze kerstmuts. Licht vochtig?
Ik zeg ff met je kerstpiek zwaaien op feestboek en je hebt er wel 1 aanhangen?quote:Op zondag 25 december 2011 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best ok ? Moet ik dan van de bank af omdat te fixen ? of zou ik het gewoon via feesboek kunnen hozzelen ?
Piekje dan he, ik heet ook jeroen .quote:Op zondag 25 december 2011 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg ff met je kerstpiek zwaaien op feestboek en je hebt er wel 1 aanhangen?
ik speel wel ff met lightbox ?quote:Op zondag 25 december 2011 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een goede hoek pakken voor die feauteaux?
quote:
Als je je nu fatsoenlijk had misdragen dit jaar had je gratis met een stoomboot mee gekund.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Eerst nog even naar Spanje vliegen.
Jij ook ouwe!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ouwetjes... gelukkig 2012 gewenst.
misschien allebei ?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:12 schreef Jarno het volgende:
Echt zo van palen of zo half droknen lafjes er tegenaanhangen?
Ik heb er de kracht niet voor om 12 uur savonds of later ?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een vraag, natuurlijk is er geneukt
Dan geef ik de voorkeur aan optie 2 ?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeft toch niet om 12 uur? Gewoon 20:00 op 31 december en 09:00 op 1 Januari ofzo.
Ik gewoon aan beide?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan geef ik de voorkeur aan optie 2 ?
hoezo 'of' ??quote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan geef ik de voorkeur aan optie 2 ?
Avonds ben ik gewoon moe johquote:
Jij bent toch al 40 swets ?quote:
Jij bent toch nog een jonge god?quote:
Wat is jong he ! zo 31quote:
dat zeg ik: jong..quote:
Ik vind het zelf toch al redelijk oudquote:
Oh das echt stom werk ?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:10 schreef just me het volgende:
Ja joh er moet ook nog schoongemaakt worden !
Teveel jesters heb je nooitquote:
DOES NOT COMPUTEquote:
Nou T , praat alleen nog maar over Poepluiers J en over uitslapende babys er is weinig meer an.quote:
En over Oma's met een hartinfarct.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou T , praat alleen nog maar over Poepluiers J en over uitslapende babys er is weinig meer an.
Het kan wel, maar ik vind niet altijd gehoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef just me het volgende:
Die kutnewbies kun jij toch laten bannen? Gewoon, zomaar,omdat!
Dat mag , dat is zieligquote:
Ja het gaat beter. Ze hadden gevonden dat ze ook bloedarmoede heeft en dat komt door een bloeding in het lichaam.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat mag , dat is zielig
Oma weer beetje ok ?
Hoe oud is omaatje ?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja het gaat beter. Ze hadden gevonden dat ze ook bloedarmoede heeft en dat komt door een bloeding in het lichaam.
Vandaag hebben ze gevonden waar het vandaan kwam. Een gezwel in haar darmen.
Eind van de week horen we of het goed of kwaadaardig is, maar dat ze er aan geopereerd moet worden is zeker.
Hmmmz heftig als ze dan nog dat soort operaties moeten wel. Spannend T.quote:
Ontzettend spannend. Maar we zijn hoopvol.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmz heftig als ze dan nog dat soort operaties moeten wel. Spannend T.
Moet ook !quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ontzettend spannend. Maar we zijn hoopvol.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |