Vast wel, maar dat kan je bij iedere reclame van Philips op de tv dan ook denken: "van 't geld van dit spotje had ik nog een jaar langer bij ze kunnen werken".quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
toch komt het raar aan als je net ontslagen bent
idd, ik vond dat ook al geen goede ruilquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
Wat ik ook raar vind is die 40K zend tijd op RTL. Hoeveel tijd zal dat zijn? Misschien een paar seconden.
Dan kan je toch net zo goed even langs glazen huis gaan en met je kop op TV komen...
Zelfde resultaat
Waarschijnlijk niet, de 20000 van de telegraaf was al lastig kwijt te raken, dus 40000 zal wel nóg lastiger zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben benieuwd of die nog geruild gaat worden
je wat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil mijn frommee ook registreren?
3FM-QFK-BB3
https://www.frommees.com
Frommee. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Soort muntje wat je doorgeeft. Nog geen idee wat je eraan hebtquote:
stream heeft kuren? is al zo'n uur bekendquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
¤325 000 via de platen (telefonisch).
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
stream heeft kuren? is al zo'n uur bekend
kom maar terug als je weet wat je ermee kuntquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Frommee. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Soort muntje wat je doorgeeft. Nog geen idee wat je eraan hebt.
Er staat op: "Geef deze frommee door en steun zo Serious Request". Ze zullen wel doneren ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar terug als je weet wat je ermee kunt
ja, of geld weghalen bij SRquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er staat op: "Geef deze frommee door en steun zo Serious Request". Ze zullen wel doneren ofzo/
Valt wel mee. Kun je een minuut mee vullen op primetime: http://www.spot.nl/tvreclame.htmlquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
Wat ik ook raar vind is die 40K zend tijd op RTL. Hoeveel tijd zal dat zijn? Misschien een paar seconden.
Dan kan je toch net zo goed even langs glazen huis gaan en met je kop op TV komen...
Zelfde resultaat
Kutste plaat ooit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
Baz Lurhmann - Everyones Free (To Wear Sunscreen)
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.quote:
Precies dit nummer is mooier dan welke religie dan ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua nummer vind ik het niet bijzonder, qua boodschap erg mooi.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Als de bijbel een plaat was zou die het van Genesis 1 tot de openbaring uit zijn hoofd kunnen meedoen.
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolderquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil mijn frommee ook registreren?
3FM-QFK-BB3
https://www.frommees.com
Haha. Waarom zit je daar danquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, zou een beetje raar zijn om die Frommee op Frommees HQ te registreren (daar zit ik al de hele week te werken op zolder).
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.quote:
Grappig. Gezellig daar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was niet genoeg ruimte in de backstage bij de Beestenmarkt, dus hier zit een kleine dependance voor een deel Rode Kruis + 3FM Internet-techniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |