Ga je nog reageren op dat artikel van Human Rights Watch?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou ja zeg, er staat toch "zeker weten"? Hoe moeilijk is het.
Geweldig filmpjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Mooi HD-filmpje van iemand met een hele goeie telelens:
En dat is dan het ideaal in 1984quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Geweldig filmpje
dat zie ik nu liever dan die reportage op TV van de week, daar zag je alleen maar die zgn tv studios leeg en met geen enkel mens erin
Interessant. Dank je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Ja maar het is gemaakt en geüpload in 2010quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef johnnylove het volgende:
[..]
En dat is dan het ideaal in 1984
blijft een kolderiek land, staat het verkeer te regelen en er is geen ene auto, en maar haar stokje zwaaien naar denkbeeldig verkeerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Isegrim het volgende:
En dat waarschijnlijk de hele werkdag door.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
blijft een kolderiek land, staat het verkeer te regelen en er is geen ene auto, en maar haar stokje zwaaien naar denkbeeldig verkeer
Tja ze heeft werk, zal wel niks verdienen maar jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En dat waarschijnlijk de hele werkdag door.Moet je je dat voorstellen dat je dat dag in, dag uit staat te doen...
Geen idee. Op andere filmpjes wel open riolen langs de weg gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef michaelmoore het volgende:
Maar wat gooien ze nu in de vrachtwagen is dat fecaliën ??
Hebben ze dan geen riolen daar ??
Waarschijnlijk wel een van de redenen van de voedsel te korten is het gebrek aan kunstmest. dan moet je de rijst op een andere manier bemestenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef michaelmoore het volgende:
Maar wat gooien ze nu in de vrachtwagen is dat fecaliën ??
Hebben ze dan geen riolen daar ??
Ze hebben in ieder geval geen last van rondvaartboten op de rivier
Is tof project idd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is wel leuk voor Google earth kun je de strafkampen op zien en de kolenmijnen, en de boot en trein van KIM.
http://www.nkeconwatch.com/north-korea-uncovered-google-earth/
met vissen kunne ze wel iets verdienen, hier gooien we ze terug.quote:
Ik krijg af en toe best trek van die Nijlganzen hierachter hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met vissen kunne ze wel iets verdienen, hier gooien we ze terug.
Als je mensen uit Rusland hier krijgt die staan ook altijd verbaasd over alle eenden en zwanen die gewoon blijven zwemmen zonder dat iemand ze opeet![]()
nou vreet dan eerst de poes van de buren maar opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe best trek van die Nijlganzen hierachter hoor.
quote:UPDATE 74 (2011-12-2): The Choson Ilbo reports that the DPRK’s food prices are rising after the 2011 fall harvest, however, the price increase is not due to a shortage of output, but rather political directives. According to the article:
The price of rice in North Korea is skyrocketing, contrary to received wisdom that it drops after the harvest season. According to a source on North Korea on Wednesday, the rice price has risen from 2,400 won a kg in early October to 5,000 won in late November.
North Korean workers earn only 3,000-4,000 won per month.
This unusual hike in rice price seems to be related to preparation of next year’s political propaganda projects.
A South Korean government official said, “It seems the North Korean government is not releasing rice harvested this year in order to save it up” for celebrations of regime founder Kim Il-sung’s centenary next year, when the North has vowed to become “a powerful and prosperous nation.”
Toch moet ik ook toegeven dat ik wel bewondering heb voor hun discipline en toewijding. Het zijn goede mensen onder een slecht systeem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
blijft een kolderiek land, staat het verkeer te regelen en er is geen ene auto, en maar haar stokje zwaaien naar denkbeeldig verkeer
Het is ook stress als je niet weet of je 's avonds wel genoeg te eten hebt. Of als je ieder moment kunt worden opgepakt door de politie omdat je denkbeelden niet goed zijn. Ik denk niet dat die mensen daar geen stress hebben. Hooguit een andere stress dan wij hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt mij een mooi land. Geen maatschappelijk stress zoals hier.
of door gewoon alle bewoners tot eigenaar van hun flat te bombarderen, dat maakt in Oekraïne en Rusland heel veel mensen "vermogend" en gingen gelijk een kleine hypotheek afsluiten en een auto of bankstel kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch moet ik ook toegeven dat ik wel bewondering heb voor hun discipline en toewijding. Het zijn goede mensen onder een slecht systeem.
Met wat hele eenvoudige ingrepen zou het land enorm te verbeteren zijn. Door gewoon wat land te verdelen onder boeren en hun de producten op de markt te laten verkopen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |