Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:32 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welke logopack heb jij? Die is toch wel tof
Hoe doe je die eigenlijk in het spel zetten? Ik heb het al eens geprobeerd, maar het lukt mij niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenik heb hem al een tijdje, had het volgens mij van een Turkse FM site
graphics map aanmaken, daar in een map aanmaken die logos heet, en daar zet je alle logos inquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:49 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hoe doe je die eigenlijk in het spel zetten? Ik heb het al eens geprobeerd, maar het lukt mij niet.
Ik dank u zeer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
graphics map aanmaken, daar in een map aanmaken die logos heet, en daar zet je alle logos in
Klaar
Ik weet niet waar je FM files staan? Heb ze hier namelijk ergens anders neer gezet. Maar het moet dus waar ook je DB map staat, en je games mapquote:
Lijkt mij een leuke uitdagingquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan krijg je een baan aangeboden om manager van Australië te worden
Maxym Basanetsquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm moet echt een nieuwe keeper hebben. Ter Stegen wil niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |