Bij twijfel alleen puntjes, anders krijg je spijtttquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Ahhhh ik twijfel en ben al bijna aan de beurt!
Net mijn man een sms gestuurd met de te halen ingrediëntenquote:
Is gewoon bruin/zwart. Nothing specialquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net mijn man een sms gestuurd met de te halen ingrediënten
ik proef nu niks, maar 2e kerstdag vast wel weer dus dan kan ik ze lekker maken
Ben benieuwd!
Kun je eenfoto maken van een doorgesneden bonbon?
Verder ist uien hier, lig nog steeds als een dood vogeltje in bed enzo
Net alsof je een neger door midden snijdt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is gewoon bruin/zwart. Nothing special
Zeker welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Zwarte panty in een peeptoe kan echt niet he?
te laat, we zitten al in de autoquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker welIk heb mijn peeptoes deze winter ook al aan gehad en niks dan complimenten (en dus ook met donkere panty)
Hip hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
en er vindt een ware revolutie plaats binnen huize SQ: vanaf vandaag hebben we digitale tv!
fotoooquote:
De rekening ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
spees thanks mijn naked is binnen
Oja, de naked 2.... *zet op mijn verlanglijstje*quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
spees thanks mijn naked is binnen
Sorry maarquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef milka82 het volgende:
Go Puckzie! Ik mocht willen dat ik zo'n lieve oma had![]()
![]()
Heb mezelf, na uitdrukkelijke toespraken van jullie, schandalig verwend met niet 1 maar wel 2 paar nieuwe Docs! Kon niet kiezen tussen de bruine en de zwarte dus ik nam ze allenei, gewoon omdat het kan Einz!!!!! Okee, ze waren nu voor de helft, dus dat was ook mooi meengenomen....
[ afbeelding ]
Niet mijn smaak, maar volgens mij wel lekker warmquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef milka82 het volgende:
![]()
Heb mezelf, na uitdrukkelijke toespraken van jullie, schandalig verwend met niet 1 maar wel 2 paar nieuwe Docs! Kon niet kiezen tussen de bruine en de zwarte dus ik nam ze allenei, gewoon omdat het kan Einz!!!!! Okee, ze waren nu voor de helft, dus dat was ook mooi meengenomen....
[ afbeelding ]
Dat is het belangrijkst toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef milka82 het volgende:
hahaha, gelukkig vind ik ze wel heel mooi (zonder witte randje dan) en ze zitten heerlijk!
hebben jullie het vannacht al gevierd dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend ligt te slapen op de bank.. Al een uur ofzo... Wa nen morantisch bday heb ik
Wellicht morgen, nadat ik m'n verjaardagscadeau heb ontvangenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
fotoooik heb gister de grote kerstboodschappen gedaan, was in een uur weer thuis. Net de laatste aparte dingen erbij, 4,5 uur moeten zoeken
En dan moet ik nog koken
Maar het wordt heerlijk
Joaaaah picture pleasequote:Op zaterdag 24 december 2011 17:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net eindelijk leuke enkellaarsjes gekochtEn leer
En aanbieding
Zal ff pics maken
Die kleurquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]Ze zijn zo lekker warm!
ja ik was al zooooo lang op zoek naar bruine enkellaarsjes en nu vond ik ze gewoon, ik trok ze aan, ze zaten meteen goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die kleur![]()
! En die warmte geloof ik ook wel
.
Niet waar! Ik kan weer eens niks vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
allemaal aan de neue sjoene!
oh, en HD-TV is tof!
wat voor iets zoek je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet waar! Ik kan weer eens niks vinden. Wel nog een simpel jurke gekocht vandaag, voor morgen
.
Alle de. Martens voor de helft? Waaro?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:10 schreef milka82 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuke schoenen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]Ze zijn zo lekker warm!
mn zus scoorde ze bij de Londonquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle de. Martens voor de helft? Waaro?
en tot wanneer?
Dan ga ik mooi na de kerst even shoppen!
Yes pleasequote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn toetje is af. Death by chocolate, it will happen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn toetje is af. Death by chocolate, it will happen
Nope. Ik lag om 23u gisteren in bedquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
hebben jullie het vannacht al gevierd dan?
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
Priemke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd chick!!!!!!!![]()
![]()
Thx lieverdsquote:
Nu op Veronicaquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders stuurteen berichtje dat hij die moet herunterladen. Nog nooit gezien
Thxquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:41 schreef princess-a het volgende:
hier ook nog maar even: Feli Priem
Klinkt goed !!! En zitten de schoenen fijn??quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Ik kom niet meer van de bank af vanavond
Vandaag alleen geopend bij den frietboer en dus 3,5 uur alleen gestaan. Niks aan het handje, alles ging gewoon prima
Ben wel een beetje deaud nu...
Oh, en mijn nieuwe schoenzers die ik gisteren had besteld zijn al binnen!Had ze pas na kerst verwacht
Hoe is het hier allemaal verder?
Jaa, ze zitten lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt goed !!! En zitten de schoenen fijn??Zijn wel stoer
Hier rustig... Heb amuses hapjes en voorgerecht klaar gemaakt; als test voor oud en nieuw. Gaan we zo proeven.
Vriendlief heeft soep gemaakt om uit te testen; maar hij heeft er te veel mosterd in gedaanVerder was ie wel lekker.
En nu zit ik op de bank te snotteren als een gek en naar nightmare before christmas aan het kijken
En denk dat ik zo maar eens een borrel inschenk... En ga proosten op mijn eigen verjaardag
Nope. Komt nooit iemand op mijn verjaardag; want niemand heeft tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaa, ze zitten lekkerIk had nog nooit sleehakken gehad en de dingen zitten echt goddelijk
Eusj, goed bezig!! Laat je weten of het smaakte?
En mupke toch... niemand geweest vandaag? Heb je wel een cadeautje gehad van je?
Lekker filmpje kijken, ik drink er ook eentje op je verjaardag! *proost*
ja, dat snap ik, dat het als een non-verjaardag voelt...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope. Komt nooit iemand op mijn verjaardag; want niemand heeft tijd.
Ik had mijn cadeau op sint al gehad; dus nope ook geen cadeaus. Dus het voelt nogal als een non-verjaardag eigenlijk
Gek ding !quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, dat het als een non-verjaardag voelt...
Volgend jaar houd ik 24 december vrij en kom ik op je verjaardag
Maar dat vind ik wel leuk!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ben het trouwens wel gewend hoorEn ene jaar heb ik er niet zo'n moeite mee en ander jaar baal ik als een stekker (dit jaar heb ik een baaljaar
![]()
)
[..]
Gek ding !Dat hoeft heul niet hoor
![]()
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel leuk!!
Als het van jou mag dan he
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Nightmare before christmas, ik hou van die film
Had je mijn vest nog gezien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik kijk em ook ieder jaar trouwik wil nog steeds een Jack shirt.
quote:
Jep, familie...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]jij bent lief
Morgen kerstplannen trouwens?Of gaat iedereen sowieso naar familie
Awwww; maar gelukkig dat dikkie echt geen pijn heeft verder. Wel sneu natuurlijk dat het er nu echt aan zit te komen.... Maar op zich wel te verwachten...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh, enwas met Sien en Dikkie naar de dierenarts geweest...
Dikkie gaat echt bijna dood..Hij hoeft geen spuitje, want hij heeft geen pijn ofzo, maar zijn hart slaat nog maar zo'n 55-60x per minuut... Dat is blijkbaar echt te weinig voor een dogsie. Maar zo lang ie nog gewoon lekker de halve dag ligt te tukken en het gaat nog, hoeft er nog niks te gebeuren. En hij had een spuitje gehad tegen de jeuk, dat ie niet meer hoeft te krabben
Kon wel zorgen voor nierfalen op den duur, maar de DA had zoiets van: hij gaat toch bijna dood, dus dan heeft ie in elk geval geen jeuk.
En Sien had uiteraard niksZe moest alleen weer entingen en kennelhoest-ding. Dat kennelhoest-ding gaat met een soort spray in d'r neus, maar daar had Sien geen zin an.. Ze hebben haar met z'n drieën in de houdgreep moeten houden
![]()
Maar daarna was ze weer lief en kreeg de DA weer een pootje voor een koekje, kneus
Tot zo ver de honden-update waar jullie vast op zaten te wachten![]()
Ahhh nice ! Wij naar schoonfamiliequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, familie...
Ouders, broer + vriendin, zusje en Lies en ik. Dus dat is wel gezellig
Ik ook stiekem, omdat het zo'n sukkelige oude opa isquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
arm dikkieen toch moest ik een beetje grinniken
Schillen is ook gewoon klotewerk... Wij eten mede daarom ook zo goed als nooit aardappelenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu bezig met de appelcompote. Dertien appels schillennu weet ik weer waarom ik nooit aardappelen eet
straks de broccolisoep nog maken en dan bankhangen
Samsonquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww; maar gelukkig dat dikkie echt geen pijn heeft verder. Wel sneu natuurlijk dat het er nu echt aan zit te komen.... Maar op zich wel te verwachten...![]()
Gelukkig is alles goed met sien
Hier ligt samson al de hele dag te slapen. Ik liep daarnet erg enthousiast te doen met zijn speetje en hij zat me maar raar aan te kijken en ging toen maar weer op zijn plaats
Die tegen deuren aanlooptquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook stiekem, omdat het zo'n sukkelige oude opa is
Je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu bezig met de appelcompote. Dertien appels schillennu weet ik weer waarom ik nooit aardappelen eet
straks de broccolisoep nog maken en dan bankhangen
Dobbelen!!! Gaaf!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh nice ! Wij naar schoonfamilieDobbelen
Onder andere... of zonder aanleiding soms ineens op zijn smoel gaatquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die tegen deuren aanlooptPhihih
Ohja!! Ik moet nog eens even bedenken waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Spellen zijn altijd leukWe gaan met oud en nieuw ook dobbelen
Ik krijg trek van jouw posts.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
mtv in full HD. Volkomen zinloos, maar leuk omdat het kan
Is loik!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
sorryik doe zelden culinair, dus ik ben een beetje hyper
Dan ben je goed bezig vandaag!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
sorryik doe zelden culinair, dus ik ben een beetje hyper
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Zo ! 1 amuse geschrapt; want dat was niks... Andere goedgekeurd en voorgerecht is lekker !! Werkt perfect in die kopjes
Eeuwigen dankbaarheid ende zoquote:
Bij john?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga volgende week een keratinebehandeling bij mijn haar laten doen
250 ekkiesMaar als het goed is, heb ik dan ein-de-lijk voor het eerst in jaaaaaren tijd pluisvrij haar!!
![]()
Mijn vriendin had het laten doen en die was supertevreden! Dr haar is nu ook echt mooi glad en zacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
250 ekkiesMaar als het goed is, heb ik dan ein-de-lijk voor het eerst in jaaaaaren tijd pluisvrij haar!!
![]()
Hell no! Maar geniet ervan schatquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Oeh niiiiicequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hell no! Maar geniet ervan schat
Santa was heeeel nice voor mij! Heb een eastpak rugtas gekregen die ik graag wilde, prachtige oorbellen en heerlijke Therme verwenspullies. I haz a happy
Welke heb je gekocht? Ik heb Lomi Lomiquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje das idd veul geldHopelijk helpt het iig
[..]
Oeh niiiiice
Als ik morgen met dobbelen een beetje geluk heb; heb ik mijn eigen therme verwenspul terug![]()
Heul nietquote:
Als jij mij ziet heb ik er altijd iets mee gedaan, vandaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
250 euro? In geen 250 jaar!maar hopelijk doet het wat! Ik vind jouw haar helemaal niet zo pluizig trouwens!
Ja, dat wil ik dus ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het laten doen en die was supertevreden! Dr haar is nu ook echt mooi glad en zacht.
Hahahahha, nee, in Dongen ergens waarschijnlijkquote:
NOESquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
(Daarna begonnen ze een verhaal over dat de consumentenbond een stukje had geschreven over de loterij en dat het vrijwel onmogelijk is om te winnen enzo. Mijn dromen wat doe je??)
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg ben ik nou de enige die vanavond niets viert?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Nee hoor! Ik heb net doodgewone pasta op en zit met een baco op de bankquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben mijn pluiskop zo beuquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zo duur zo`n behandeling?Nou dan maar pluishaar hoor
En die 30 miljoen die win ik, uiteraard
quote:
Oh, echt waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zei je vorige keer ook namelijk phihihiihi
![]()
Short memory you hazquote:
Nee hoor hier ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb geen kerstpakket gekregen
Mwehehequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En drie weken daar werken was blijkbaar te kort
Dat doe ik met die van mijn vader. En ik heb Finse choco gekregen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan vreet ikd'r kerstpakket wel op
Ik kan er niet om huilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
die kerstpakketten worden al ff van tevoren besteld, daar zal het wel aan liggen
Omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doe ik met die van mijn vader. En ik heb Finse choco gekregen.
Precies!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee zeker niet doener valt genoeg te schransen met kerst
Dat is 1 hele keratinebehandelingquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Vriend krijgt elk jaar geld. Doe mij ook maar zo'n pakket tbh
Dit jaar 250 euro in een envelop
In tegenstelling tot strooizout
Oeh!!! Als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is 1 hele keratinebehandeling![]()
![]()
Eat ALL the chocolate.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom
Ik heb bijna 1 doosje chocola leeg! (klein doosje maar hoor) Nog 1 te gaan, maar dat is een hele bonbon, dus ik rook eerst effe een peuk, ik zit al een beetje vol... Maar hij MOET leeg
Ik durf niet, want megareep.quote:
Nah, want dan is alles meteen op ook.quote:
quote:
Inderdaad....quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan maar beter naar bed gaan nuHeeft geen nut meer zo.........
Goeden ideequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad....
Ik zou eerst nog even gaan krassen als ik jou was
Ik was al op zoek naar mijn scheermesjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad....
Ik zou eerst nog even gaan krassen als ik jou was
Nog een goeden idee.quote:
Uiteraard, eerst lakkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar mijn scheermesjes
Eerst nagels lakken d'oh. Wil geen bloed op mijn vingers verder![]()
Auwie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Mag ik even?
AAAAAAERRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn klauwen doen zo'n pijn... eczeem door stress, dan 10x je handen wassen op het werk = opgezette handen met allemaal kloofjes er in... dat doet PIJN!
Jaquote:
Auch... I know how it feels... Jarenlang extreme eczeem gehad op mijn polsen vroegerquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Mag ik even?
AAAAAAERRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn klauwen doen zo'n pijn... eczeem door stress, dan 10x je handen wassen op het werk = opgezette handen met allemaal kloofjes er in... dat doet PIJN!
ja, maar die mag je maar 1x per dag smeren... dikke vette hormoonzalf...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch... I know how it feels... Jarenlang extreme eczeem gehad op mijn polsen vroeger
Zalfje in huis tegen de pijn?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
arm lindykneusje
hell, wat zijn die lakjes sheerff zwarte lak pakken
Tegenvaller.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
arm lindykneusje
hell, wat zijn die lakjes sheerff zwarte lak pakken
Dat...quote:
Ik had goedkopere.... Wel 1 die echt goed hielp. MAAR.... Zodra je je handen waste; was het weer wegquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, maar die mag je maar 1x per dag smeren... dikke vette hormoonzalf...
Dus dat geeft een half uurtje verlichting op een hele dag
Nog leuker op het werk, na het wassen moet je handalcohol op je handen plempen...
Maar straks in bed lekker een laagje vaseline er op om ze een beetje soepeler te maken
Welke was dat? Die wil ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had goedkopere.... Wel 1 die echt goed hielp. MAAR.... Zodra je je handen waste; was het weer wegDus ik smeerde mijn handen wel 20x in op een dag
Maar als het er op zat; en hoefde handen niet te wassen dan verlichtte het de pijn wel lang
Heb er nu al jaaaaaaren geen last meer van (ik had het op mijn dijen en polsen vooral). We zijn toen een jaar naar zuid-frankrijk geweest; waar het meer dan 30 graden was en daar was het helemaal weg. Toen ik terug in België was; was het over.. Nooit meer last van gehad... Dokter wist het ook niet zo goed. Enige wat ie dacht was dat het door de luchtvochtigheid daar kwam; maar waarom het dan niet terug kwam; wist ie ook niet
Snachts meuren met vaselineherkenbaar
Ik heb het nu zo'n 10 jaar al niet meer; maar wellicht dat mijn moeder het nog wel weet (ze moest echt dozen aanschaffen). Ik vraag het even na voor jequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welke was dat? Die wil ik ook![]()
Oeh, dat is wel echt heel fijn
Vooral dat het nooit meer terug is gekomen! Lijkt me heerlijk!! Ik heb vooral last op mij handen en onderbenen... helemaal als ik mijn benen heb geschoren soms (nee, ik scheer ze niet soms, soms heb ik last), dan krab ik heel mijn benen open...
En jaaaaa, lekker vaseline in bed en dan je hele beddengoed onder de vette troep smeren
Wat voor handenalcohol hebben ze daar Lin?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, maar die mag je maar 1x per dag smeren... dikke vette hormoonzalf...
Dus dat geeft een half uurtje verlichting op een hele dag
Nog leuker op het werk, na het wassen moet je handalcohol op je handen plempen...
Maar straks in bed lekker een laagje vaseline er op om ze een beetje soepeler te maken
Ja!! Graagquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo'n 10 jaar al niet meer; maar wellicht dat mijn moeder het nog wel weet (ze moest echt dozen aanschaffen). Ik vraag het even na voor je![]()
Ja ik kon soms ook echt niet scheren hoor... Vocht sijpeltje uitDeed zoooooveel pijn en scheurde bij elke stap die je zette
![]()
Ik zou heet het niet weten eigenlijk.. zal over een week eens kijken welke het isquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor handenalcohol hebben ze daar Lin?
Er zijn ook hand-vriendelijkere alternatieven vaak, moet je eens vragen op je werk
Die hebben wij op mijn werk namelijk ook, omdat 20 x je handen wassen en ontsmetten met die zooi anders niet écht fijn is voor je klauwtjes
Of vraag of je met handschoenen kunt werken, misschien helpt dat ook?
Ja, da's ook weer waar... heerlijke zweten en plakken en jeukenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou heet het niet weten eigenlijk.. zal over een week eens kijken welke het is
handschoenen werkt helaas ook niet.. daar ga ik in zweten en dan krijg je hetzelfde effect
ik moet eigenlijk helemaal niet ergens werken waar je veel met je handen moet doen en dan ook veel moet wassen... Maar ja, ik moet toch érgens werken he
Inderdaad, stelletje aanstellers...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
SR aan het kijken... Serieus... je hebt je vent 6 dagen niet gezien. Het is het einde van de wereld niet
Dat doe je het verkeerd, puntquote:Arie Boomsma vindt de feestdagen een lastige periode. "Het zou wel eens moeilijk kunnen worden", voorspelt de 37-jarige vrijgezelle presentator. Boomsma zegt vaak diepgang te missen rond kerst en oud en nieuw.
"Er staat heel veel druk op", zegt Boomsma over de feestdagen voor de camera van Novum Nieuws. "Het moet goed zijn, de feesten moeten leuk zijn. Ik vind het een heel geforceerde periode."
Jeuken vooral ja!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer waar... heerlijke zweten en plakken en jeuken![]()
Ik moet weleens mensen behandelen die mogelijk MRSA of andere stomme besmettelijke bacteriën bij zich dragen, en dat moet je in zo'n heel ruimte-mannetjes-achtig pak, met mondkapje, handschoenen, schort en mutsje op.
Buiten dat het er écht niet uit ziet, jeukt het als de ziekte
Dat! Kerst is hier heerlijk relaxt!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Arie Boomsma
[..]
Dat doe je het verkeerd, punt
Sapjes idd qua voeding. En je vent 6 dagen niet kussen nou nou....quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Inderdaad, stelletje aanstellers...
En het is ook niet eens zo dat ze helemaal niks van voeding binnen krijgen, ze mogen gewoon drinken enzo, toch?
6 dagen, oeeeeeeeeee
Dat! Kerst is hier altijd leuk en gezelligheidquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Arie Boomsma
[..]
Dat doe je het verkeerd, punt
Oh nee, zie nu dat het spandoek ofzo gekreukt was, he jammer, weer iets minder om over te zeikenquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
SR staat hier net op (voor het eerst dit jaar).
Heeft die moeder op dat plaatje van This one is for mama nou een peuk in haar bek?![]()
Ik vond het in het begin ook niks; en nu vind ik het een super nummerquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Oeeeee, let me in or I'll get fysical with you!!!
BOUNCERRRR![]()
Schijtnummer maar toch blijft het hangen
Nu snap ik dat mijn vent naar 3 heeft gezaptquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook niks; en nu vind ik het een super nummer![]()
En het gaat helemaal nergens over
Nu slumdogMooien film
Peheheh ik heb echt al het negatiefs gehoord over 3fm van vriendlief hierquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nu snap ik dat mijn vent naar 3 heeft gezapt
Die wil ook Slumdog zien. Hij heeft een bloedhekel aan 3FM, snapte het al niet!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:36 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga random kersttopics af
Fijne dagen!
[ afbeelding ]
Fijne dagen!
Jij ook!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:36 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dagen!
Wat voor rolling maak je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
M'n cupcakefrosting word niet hard, fuu!
En ik word altijd zo huilerig van all you need is love... Zit mn tranen te bedwingen hier
quote:
quote:
Dankjulliewel, en mooie bijpassende UI's hebben jullie ookquote:
Ja was een pak mix in m'n kerstpakket, vanilleboterfrosting ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor rolling maak je dan?
Oh en all You need is love![]()
sorry, maar dat werkt bij mij altijd op mijn zenuwen en dan ga ik er altijd keihard om lachen
Eerder al!!quote:
Schat het is zaterdagquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerder al!!
Ik wilde gtst kijken en dat was niet op, maar AYNIL wel...
(ja, ik kijk gtst)
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerder al!!
Ik wilde gtst kijken en dat was niet op, maar AYNIL wel...
(ja, ik kijk gtst)
quote:
[ afbeelding ]
Fijne dagen!
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn gas tast je hersenen aan
Ja... ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn gas tast je hersenen aan
Wacht, ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze kijkt naar gtst![]()
Heb je al eens een pic van Dikkie gepost? Ik heb er geen beeld bij...
Excuus om nieuw te lakken.quote:
Nu je het zegt, IK HEB HEUL GEEN CHIPS GEHAD VANDAAGquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heeft skjoe een goeden tip voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Zoekend naar een foto van Dikkie in mijn photobucket, kwam ik mijn vriend weer tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, pretty red head!! (ja, dat zeg ik over mezelf![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik kom te veel foteaus tegenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dikkie nog niet gezien heur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dikkie is groter dan je denktquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dikkie is een heul mini-hondje!. Gaat Sien er nooit op staan?
beesten en dozenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Voor schaar: Sien en dik samen, tussen mijn surprise-maak-troep:
[ afbeelding ]
ja, echt, wat beesten daar mee hebbenquote:
Truequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Een beter cadeau kan je ze niet geven
plastic tasjes zijn ook heel leuk! En lege wc-rolverpakkingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn gewoon zaken die onweerstaanbaar zijn voor het dierenbrein. Dozen, laarzen/schoenen, tassen en schone kleding...
True!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn gewoon zaken die onweerstaanbaar zijn voor het dierenbrein. Dozen, laarzen/schoenen, tassen en schone kleding...
Ojaaaa ook heel herkenbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en al het water dat niet in je drinkbak zit. Dat ook
Ja... vooral niet uit je bak drinkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en al het water dat niet in je drinkbak zit. Dat ook
Van die schone kleding ga je zo lekker ruikenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True!!
Dozen: daar moet je op/in liggen
Schoenen: Die moet je opeten
Tassen: Goeden hoofdsteunen!!
Schone kleding: prima ligplaats
Boodschappentassen.. daar wil dikkie altijd op liggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
plastic tasjes zijn ook heel leuk! En lege wc-rolverpakkingen
Hahahaha heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
eny heeft een paar maanden in een blauwe ikeatas gewoond
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
eny heeft een paar maanden in een blauwe ikeatas gewoond
ja, te ranzig. Zelfs uit je volgeregende tuinasbakquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... vooral niet uit je bak drinken![]()
Liever uit de wc![]()
Dat is stiekem wel heel schattigquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:50 schreef Lindytje het volgende:
Dikkie z'n mand is twee jaar lang een bananendoos geweest
Hij wilde niet in zijn mand, maar wel in zijn bananendoos
Oh, en: Koffers!
Jaaaaaaa....quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, te ranzig. Zelfs uit je volgeregende tuinasbak
Een van onze katten slaapt standaard op de fatboy waar een dekentje op ligt...quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
kattenbedjes hebben wij al niet eens meer. Daar gaan ze toch niet in. Verhuisdozen, enveloppen, het bed van de humans, je toetsenbord, laarzen en de vensterbank zijn toch veel beteren slaapplekken
Truequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
kattenbedjes hebben wij al niet eens meer. Daar gaan ze toch niet in. Verhuisdozen, enveloppen, het bed van de humans, je toetsenbord, laarzen en de vensterbank zijn toch veel beteren slaapplekken
Like a boss!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dikkie, is niet heul klein.
Tassen zijn is id goed om in te liggen. En kado-lintjes doen het hier ook heul goed.
Ik heb nog ergens een foto van toen de hond nog leefde. Kleine kat op een gigantisch hondenkussen, hond opgevrot op een klein kattenkussen (en dan met een kop van "ik heb het zwaar"
Ik ga slapen
Sien ligt ook graag in het mandje van Dik.. helemaal opgerold, en dan past het nog niet helemaalquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, dikkie, is niet heul klein.
Tassen zijn is id goed om in te liggen. En kado-lintjes doen het hier ook heul goed.
Ik heb nog ergens een foto van toen de hond nog leefde. Kleine kat op een gigantisch hondenkussen, hond opgevrot op een klein kattenkussen (en dan met een kop van "ik heb het zwaar"
Ik ga slapen
quote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef Lindytje het volgende:
Onze ratten zijn eens een paar dagen kwijt geweest...
Deurtje naar de kooi open laten staan, en er was steeds wel eten weg, maar de ratjes zagen we niet...
Na een paar dagen gingafwassen (nee, wij wassen lang niet elke dag af, stapelen FTW), trekt het keukenkastje open en schrikt zich de tyfus...
De twee ratjes hadden een nestje gebouwd in de het afwasteiltje, van de nieuwe schoonmaakdoekjes die daar in lagenAllemaal eten daar verzameld enzo!!
Veel beter dan een mega-kooi natuurlijk
Slaap lekker en jij ook een fijne kerst toegewenst!quote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben niet meer jarig
Dus nu ga ik slapen
Truste meiden en bij deze wens ik jullie een fijne kerst toe natuurlijk![]()
![]()
Jij ook een fijne kerst Priemkequote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben niet meer jarig
Dus nu ga ik slapen
![]()
Maar die dingen zijn ook zo klein!!!!!!quote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en plekken waar we Hammie hebben teruggevonden:
Ineens na drie dagen kwam ie onder de bank vandaan gelopen
Een keer in de gang
Een keer achter de verwarming... (ik dacht toen serieus dat ik de verwarming er af moest gaan slopen, maar na een uur bij de verwarming zitten met een bakje eten kwam ie er achter vandaan)
Neem ik 'm overquote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben niet meer jarig
Dus nu ga ik slapen
![]()
Gefeliciteerd!!!!!quote:
Bwhehheheheh!! Zat ie opgesloten? Of kon ie er wel zelf uit?quote:Op zondag 25 december 2011 00:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn ook zo klein!!!!!!
Wij waren een keer een kat kwijt... Die had zich dus op zolder verstopt in een verhuisdoos waar gordijnen inzaten en de bovenste kleppen waren dus weer dichtgegaan...
Ik heb nog nooit van die winkel gehoord, maar ga er na de kerst eens naar kijken, thanks!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:39 schreef milka82 het volgende:
Aaaah, die Dikkie....
@ Kip, ik heb de Docs bij London mode vandaan, weet niet of ze die actie volgende week ook nog hebben maar het was iig op alle modellen daar.
Dat topic heb ik gelezen! Dat je hem ging lokken met eten enzoquote:Op zondag 25 december 2011 00:06 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en plekken waar we Hammie hebben teruggevonden:
Ineens na drie dagen kwam ie onder de bank vandaan gelopen
Een keer in de gang
Een keer achter de verwarming... (ik dacht toen serieus dat ik de verwarming er af moest gaan slopen, maar na een uur bij de verwarming zitten met een bakje eten kwam ie er achter vandaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |