Vroeger deden ze toch nog 1x het werkelijke eindbedrag bekend maken, met alle veilingen bij elkaar na SR?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
You never know... maar het begint er wel op te lijken!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een plaat aanvraagt en dus geld doneert en die plaat wordt niet gedraaid. Krijg je dan je geld terug?
Het is een goed doel.. wat denk je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een plaat aanvraagt en dus geld doneert en die plaat wordt niet gedraaid. Krijg je dan je geld terug?
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Haha ik bedoel het anders. Je hebt dus mogelijkheid dat je plaat niet gedraaid wordt?
Als het goed wordt worden alle nummers komende week gedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:59 schreef mr-green het volgende:
ja, er is maar ruimte voor een x-aantal plaatjes. als er 1000 plaatjes meer worden aangevraagd kunnen die natuurlijk niet gedraaid worden. maar er is wel kans dat ie alsnog langkomt in de Top SR de komende dagen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Haha ik bedoel het anders. Je hebt dus mogelijkheid dat je plaat niet gedraaid wordt?
Klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als het goed wordt worden alle nummers komende week gedraaid.
En waarom zou je je geld terugwillen, het liedje is een bijzaak toch?
bijzaak, maar wel een mooi bedankjequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als het goed wordt worden alle nummers komende week gedraaid.
En waarom zou je je geld terugwillen, het liedje is een bijzaak toch?
yup, stiekem baal ik dan ook wel een beetjequote:Op zaterdag 24 december 2011 13:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen ik snap dat als je 100 euro voor een nummer hebt gedoneerd dat je dan wel graag wil dat het nummer gedraaid wordt
Dan is er altijd wel nog een grote kans dat ie in de Top Serious Request voorbij komt vanaf morgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |