Hij stelde echt precies de standaard eerste klasvragenquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan gewoon Frans verstaan. Hoe is het mogelijk.
100% nl danquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:23 schreef themole het volgende:
[..]
Kan je Abba met Happy New Year niet meer horen.
Nou. Ik was net zo blij dat ik het kon verstaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stelde echt precies de standaard eerste klasvragen.
Hoe heet je?
Hoe oud ben je?
Ga je naar school?
Vind je school leuk?
Enz..
Dat is hett risico voor Paul dan loopt hequote:Op zaterdag 24 december 2011 11:23 schreef themole het volgende:
[..]
Kan je Abba met Happy New Year niet meer horen.
Ik heb nog nooit hoger dan een 4 voor frans gescoord, dus ik versta dat niet eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stelde echt precies de standaard eerste klasvragen.
Hoe heet je?
Hoe oud ben je?
Ga je naar school?
Vind je school leuk?
Enz..
Zielig voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoger dan een 4 voor frans gescoord, dus ik versta dat niet eens.
Ik had mijn hoogste examenpunt voor Frans...quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoger dan een 4 voor frans gescoord, dus ik versta dat niet eens.
Ik heb het 6 jaar gehad op school, maar in Frankrijk ben ik werkelijk waardeloos met Fransquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is toch Que est ce qu?quote:
Dat heb ik met Engelsquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het 6 jaar gehad op school, maar in Frankrijk ben ik werkelijk waardeloos met Frans.
In het jaar dat ik het mocht laten vallen stond ik gemmiddeld een 2.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het 6 jaar gehad op school, maar in Frankrijk ben ik werkelijk waardeloos met Frans.
Mijn schoonmoeder welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder welHoe flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gemiddeld 395 euro per actiequote:Op zaterdag 24 december 2011 11:33 schreef PiRANiA het volgende:
Negenhonderdveertienduizendhonderddertig euro.
3FM aanhouden natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan even aan het knutselen voor kerstsurprise...
Komen ze vanavond optreden als de dj's het huis uit komen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon een uur lang. Zijn we er meteen klaar mee
.
Ofcourse. Tv blijft de hele dag aan als we thuis zijn. Nu eerst nog wat kleine dingetjes kopen.quote:
Die komt echt niet denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Komen ze vanavond optreden als de dj's het huis uit komen?
Of komt Ilse, om het SR-anthem te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |