Prima. Leuk denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
mogelijk doe ik dat
En weer een dag naar Utrecht, want dat was leuk om te doen
Geen idee, ik ben gevraagd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima. Leuk denk ik"Alle" Fok!ers verzamelen!!! Het is voor ons 10 minuten lopen om in de stad te komen!
Dat wil ik ook nog doen. Maar dan in 2013... kun je je daarvoor bij Rode Kruis aanmelden?
Wat leuk. Door wie ben je gevraagd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gevraagd.
Maar lijkt me wel dat opgeven kan.
Ja gezellig!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:29 schreef D. het volgende:
Misschien 'grappig' om met een hele groep Fokkers een middag callcenter te gaan doen
Mijn zusjequote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk. Door wie ben je gevraagd?
Jawel, maar gisteren rond deze tijd was het veel drukker volgens mij, en dis is de laatste dagquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt nog mee... vanmorgen was het nog veel rustiger...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje
Die deed het voor de 4e keer
Dat weet ik niet, toen was ik er niet. Maar misschien (laatste) kerstinkopen doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar gisteren rond deze tijd was het veel drukker volgens mij, en dis is de laatste dag
Als het kerstvakantie is, leukquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:29 schreef D. het volgende:
Misschien 'grappig' om met een hele groep Fokkers een middag callcenter te gaan doen
Ik heb er ook een vrije dag voor genomenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als het kerstvakantie is, leukHad 't dit jaar ook wel willen doen, maarja, geen vakantie hè
Dan zit er een compleet weekend in en is de 24e op maandag ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend jaar valt het volgens mij wel wat beter dan nu.
Kan ik niet. Ben docent in opleiding, ik kan niet zomaar midden in de week een dag vrij nemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een vrije dag voor genomen
Die maandag ben ik verplicht vrijquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zit er een compleet weekend in en is de 24e op maandag ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |