Goede vraag, ik heb 'm inmiddels maar even zelf over deze saaie plaat heen gegooid. Geen zin in de graveyard dusja.quote:
Ja. Spijtig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Wat is er gebeurd met Jordy van Loon? Dood?
Giel zijn ding, dus misschien volgend jaar weer (of hopelijk niet).quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Door paar fokkers in een steegje afgerostquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Had iets aan z'n hart, 't ging open deuren, en daar zijn de hartkleppen niet tegen bestand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Mehquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nou john op leeftijd? denk het niet meer
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:58 schreef mwaterl het volgende:
Dit méén je niet! Zit ik living doll terug te kijken, zit Waylon zich zelfs daar mee te bemoeien!
Gestikt in een toverbal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:59 schreef Waalwijker het volgende:
Vergeef het Giel nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jordy van Loon is echt wel apatisch ook.
So-Dimitri-op.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft iemand ENIG idee wanneer het originele gesprek met die 'bye bye man'-gozer was? Ben wel benieuwd.
Nee. Ik vind het nog steeds een schande!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeef het Giel nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |