abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106080928
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:09 schreef Cybje het volgende:

Maar dat zijn toch nog steeds geen normale modellen? Ook de Auris Hybrid is anders dan de normale Auris.
Nou nou wat een verschil.
Volgens mij is het alleen die chrome grill.
pi_106082141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik ken de situatie daar niet, maar meestal is het ook nog zo dat het helemaal niet sneller is om per se al aan te sluiten. Als je even wacht sluit je op dezelfde plek aan, maar dan zonder het hele kruispunt voor het overige verkeer te blokkeren.

Dan doen ze dat gewoon omdat het groen is en rijden ze gewoon door als een stel schapen.
Is zelfs in de wet vastgelegd http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_27-12-2011. Je moet gewoon of bij de stopstreep of bij de haaietanden blijven wachten, maar dat doet vrijwel niemand idd, heb er dagelijks last van in de stad hier.

Probleem is dan weer wel als helemaal niemand dat doet en jij wel je er nooit meer tussen komt. Zouden ze ook wel eens wat op mogen controleren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Modus op 27-12-2011 12:29:17 ]
  FOK!fotograaf maandag 2 januari 2012 @ 03:37:03 #53
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_106300897
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zo'n ding heet een Tandemasser. Twee assen in het midden. :*

En ondanks dat 90% van de automobilisten zichzelf bovengemiddeld vind presteren heeft maar een enkeling een idee waar hij of zij blijft met zijn of haar voertuig. Een aanhanger is geen auto, daar gaat men al dan niet bewust naar zitten kijken, et voilį :')
Ik heb beide gegoogled en kom beide tegen bij diverse bedrijven. Ik weet het soms ook niet meer :P
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Grielen het volgende:
Vooral bij de ring oost van Alkmaar is dit hinderlijk. Al die mensen die richting Schagen of richting de A9 willen en de hele boel dichtrijden. Als ik dan de binnenstad in wil, als 1 van de weinige, moet ik wachten totdat ze allemaal weg zijn. Kan me zo 10 minuten extra kosten...
Voor de hogeschool (jaja, ring west) was dat ook altijd leuk, alles dat daar vastliep. Overigens ook vaak in de bus gezeten en moeten wachten op een of andere gare toerist die niet durfde over te steken, dus in het midden gewoon de complete oversteek voor alle andere voertuigen klem had gezet.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_106300941
Mensen die voorrang nemen, terwijl ze dat niet hebben. En er voor het gemak maar vanuit gaan dat ik dat vanuit mijn auto allemaal wel zie en dat ik wel afrem. Ik kom dit bij alle soorten weggebruikers tegen: auto's, maar zeker ook fietsers en voetgangers. Gewoon vanuit een zijweg de weg opdraaien, plotseling de weg oversteken, zonder hand uit te steken ineens voor mijn auto langsschieten, enzovoort.

Fietsers zijn het ergste. Soms druk bellend, totaal geen oog voor het verkeer. Laatst nog een keer vol op de claxon gedrukt voor een druk bellende fietsster die vanuit een weg met haaientanden kwam. Ik reed al rustig, want ik zat het groepje slecht verlichte fietsers aankomen, maar mevrouw (lees: meid van een jaar of 16) nam toch gewoon voorrang. Ik toeterde, maar dat ontging haar compleet: te druk met bellen.

Ik snap A) niet dat mensen hun leven op deze manier in de waagschaal stellen en B) niet waarom mobiel bellen op de fiets niet allang is verboden.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 03:46:54 ]
  maandag 2 januari 2012 @ 11:48:49 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106305226
Dat is het ook, krijgen gewoon een dikke prent, net als automobilisten die aan het verkeer deelnemen met een handheld.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106307921
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is het ook, krijgen gewoon een dikke prent, net als automobilisten die aan het verkeer deelnemen met een handheld.
http://www.rijksoverheid.(...)an-een-voertuig.html
quote:
Mobiel bellen tijdens fietsen is toegestaan
Het is niet verboden om tijdens het fietsen handheld te bellen.
pi_106308844
Artikel 5 zou wel kunnen, wegens gebrek aan aandacht voor het verkeer...
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')