Nou nou wat een verschil.quote:Op maandag 26 december 2011 22:09 schreef Cybje het volgende:
Maar dat zijn toch nog steeds geen normale modellen? Ook de Auris Hybrid is anders dan de normale Auris.
Is zelfs in de wet vastgelegd http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_27-12-2011. Je moet gewoon of bij de stopstreep of bij de haaietanden blijven wachten, maar dat doet vrijwel niemand idd, heb er dagelijks last van in de stad hier.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:16 schreef Chai het volgende:
Ik ken de situatie daar niet, maar meestal is het ook nog zo dat het helemaal niet sneller is om per se al aan te sluiten. Als je even wacht sluit je op dezelfde plek aan, maar dan zonder het hele kruispunt voor het overige verkeer te blokkeren.
Dan doen ze dat gewoon omdat het groen is en rijden ze gewoon door als een stel schapen.
Ik heb beide gegoogled en kom beide tegen bij diverse bedrijven. Ik weet het soms ook niet meerquote:Op maandag 26 december 2011 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een Tandemasser. Twee assen in het midden.
En ondanks dat 90% van de automobilisten zichzelf bovengemiddeld vind presteren heeft maar een enkeling een idee waar hij of zij blijft met zijn of haar voertuig. Een aanhanger is geen auto, daar gaat men al dan niet bewust naar zitten kijken, et voilį
Voor de hogeschool (jaja, ring west) was dat ook altijd leuk, alles dat daar vastliep. Overigens ook vaak in de bus gezeten en moeten wachten op een of andere gare toerist die niet durfde over te steken, dus in het midden gewoon de complete oversteek voor alle andere voertuigen klem had gezet.quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef Grielen het volgende:
Vooral bij de ring oost van Alkmaar is dit hinderlijk. Al die mensen die richting Schagen of richting de A9 willen en de hele boel dichtrijden. Als ik dan de binnenstad in wil, als 1 van de weinige, moet ik wachten totdat ze allemaal weg zijn. Kan me zo 10 minuten extra kosten...
http://www.rijksoverheid.(...)an-een-voertuig.htmlquote:Op maandag 2 januari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Dat is het ook, krijgen gewoon een dikke prent, net als automobilisten die aan het verkeer deelnemen met een handheld.
quote:Mobiel bellen tijdens fietsen is toegestaan
Het is niet verboden om tijdens het fietsen handheld te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |