En na een uur wil je dood!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik denk dat ik na tien minuten gewoon zelf mee ga doen.
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies te maken met vroeg slapen?
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kerstontbijt doe je doorgaans na de kerstmis, dus rond een uurtje of 23-24 's avonds.
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.quote:
ik gelukkig ook niet, moet er niet aan denken om naar de kerk te moeten en van de vreselijke liedjes te zingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan eerst helemaal gek word, dan denk dat ik die kerel zelf ben, en dan wil ik opeens wel dood ja.
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik ben totaal niet christelijk opgevoed. Voor mij is kerstavond een avond als alle anderen.
Eten we eigenlijk ook nooitquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet dat ik er enige fuck aan doe, ik heb nu al een halve kerststol op, die mijn pa heeft gebracht om op eerste kerstdag op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |