Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hèquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
deze editie was stuk minder druk op fok dan vorig jaar, niet?
Hey zusquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom vanavond niet veel verder dan dat...![]()
![]()
Zal ik maar stoppen met het uittypen van financieel beleid voor een schoolopdracht?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga ook, beter dan dit wordt het denk ik niet
Trusten allen alvast![]()
Laat je het nu eventjes rusten en pak je het morgen weer op. Als je vastloopt en toch nog loopt te kutten, wordt het vaak alleen maar ergerquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop he-le-maal vast, er komt niets meer uit. Het moet in januari ergens af, maar ik ben onderdeel van een projectgroep dus moet er wel op tijd mee zijn. Beleid enz uitzoeken vind ik erg leuk, het nadeel dat ik van de grond af moet schrijven voor een nieuwe instelling![]()
ahh das waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hè
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het ook tijdens de vakantie hè
Idemquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500
Postaantallen bijhouden en ze zelfs nog weten van een jaar geledenquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Auw , heb toen echt paar dagen nachten doorgetrokken, kom nu amper aan de 700 posts, was vorig jaar 4500
quote:
Dat is ook waar inderdaad. Vind het zo leuk en ook dat het zo leeft op FOK!quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders krijg je helemaal geen leven meer als het langer zou duren
Ik ga zo ook, morgenochtend (straks) weer om 7:00 opstaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 01:31 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
waarom gaat iedereen weg, het is vrijdag
Hou op schei uit...quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laat je het nu eventjes rusten en pak je het morgen weer op. Als je vastloopt en toch nog loopt te kutten, wordt het vaak alleen maar erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |