Ja ik kan ze niet vinden op Isohunt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag zeggen?Torrents?
En Turn Up The Bass heeft 150 delen ofzo, ik zou deel 1 tot 7 kunnen aanraden. Hoop van die ouwe acid en mellow house (zo heette dat)
Sander is niet goed als solo DJ.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef BobW het volgende:
Gerard mag dus niet volgend jaar, jammer.
Dan maar drie uit het rijtje Giel, Timur, Coen, Paul, Ramon.
Waarom wil Sander Lantinga eigenlijk niet? Die mag er van mij ook wel bij.
Ik gok dat dit hem zal wordenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:35 schreef Paul het volgende:
Misschien doen ze gewoon
Giel
Timur
Coen
Zou me niets verbazen
Dan is het juist weer eens wat andersquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Waarom denken jullie in godsnaam dat Ramon het glazen huis in kan die kan echt geen radioprogramma zelfstandig doen hoor. Alleen maar beetje meelachen met Timur.
Tik hem aan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:36 schreef Paul het volgende:
Nee, liever niet. Met z'n eeeeet-wurk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |